Juicy 21.03.2011 13:50:40 | |
---|
Tietysti jos kyseessä on umpikonservatiivi, keikkailematon absolutisti studiohumppapumppu, niin MDF-kaappi on varmaan ok... Eikös nimenomaan konservatiiviset ihmiset vieroksu kaikkea erilaista, eli sellainen kitaristi tuskin MDF-levyä kaappiinsa haluaa? Eikä MDF nyt *niin* helposti kolhuunnu tai "repeile liitoksistaan paineen alla" mun mielestä, noi kestävyyspointit tulee vastaan ehkä jossain isommilla kiertueilla. Sitäpaitsi rahakkaat sällithän ostaa flightcasen sille kaapillekkin, niin siinäpä se tonnin vaneriläjän roudauskestävyys vasta mitataankin. Jos sä ihan oikeasti haluat kestävän kaapin, niin mikset tekisi sitä kokonaan samalla tyylillä kuin roudauscaset? Seinät voisi olla normaalia koivuvaneria, jotka kuorrutat sillä ruiskumaalattavalla röpelöpinnoitteella. Nimeä en muista, mutta mä on saanut käsityksen että se kestää huomattavan paljon enemmän rankaisua kuin tolexit. Sit vielä kulmaraudat ja joka nurkkaan pallot... Roudaamista varten elementtien eteen vielä kansi perhoslukoin. Oon kyllä varma, että joku on moisen jo toteuttanutkin. =) Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
Juicy: Oon kyllä varma, että joku on moisen jo toteuttanutkin. =) No mulla ei oo rautoja, mutta Warnexia pinnassa kyllä yhdessä bassokomerossa. Warnex on siis todennäköisesti se tarkoittamasi aine, mikäli vesiliukoisista on kyse. Lujempia tököttejäkin löytyy, mutta ne on sitten vähän järeämmillä liuotinaineilla. Roadready tyylisiä pönttöjä on kyl sit tehty erilaisista filmi- ja vesivanereista yksi maailman sivu. Listen motherfucker you're about to pay your dues! |
Juicy 21.03.2011 14:43:53 (muokattu 21.03.2011 14:44:35) | |
---|
Roadready tyylisiä pönttöjä on kyl sit tehty erilaisista filmi- ja vesivanereista yksi maailman sivu. On, mutta eipä oo kaupoissa vielä näkynyt. Mut noihan on ehdottomia, jos pitää saada oikeasti isältä pojalle kestäviä kaappeja. =) Ei välttämättä tulis ruman näköinenkään, jos noi metalliosat sais mustaksi anodisoituna tai jotain. Vai kestääköhän sekään hyvän näköisenä pitkään? Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
Antti1 21.03.2011 14:49:15 | |
---|
Juicy: On, mutta eipä oo kaupoissa vielä näkynyt. Mut noihan on ehdottomia, jos pitää saada oikeasti isältä pojalle kestäviä kaappeja. =) Joo, kyllä tuollaiset on aina melkeinpä mittatilauskamaa. Isot pojat on tehneet sellaisiakin virityksiä, joissa vahvariräkin koko ja muoto on kaapin kanssa identtinen --> keikan päätteeksi piuhat irti, laatikkoon ja pönttö etupuolelta kiinni. Tollanen kuutio painaa kuitenkin parin ison seinän verran vähempi ja siinä on paljon renkaita roudausta jeesimään. Näppärää sitten, kun on bändinä vaikkapa Metallica. :) Ei välttämättä tulis ruman näköinenkään, jos noi metalliosat sais mustaksi anodisoituna tai jotain. Vai kestääköhän sekään hyvän näköisenä pitkään? Saahan alumiinia käsiteltyä toki, muttei se mitenkään ikuinen ratkaisu ole. Ihan käsittelemättömänä se oksidikerros pinnassa on aika hyvä suoja ja sen vuoksi ei älyttömästi edes ulkonäkö muutu kolhujen myötä. Hyvä juttu, jos ulkonäkö alunperin viehättää. Listen motherfucker you're about to pay your dues! |
oiva tumpeloinen 21.03.2011 18:02:14 | |
---|
Antti1: Saahan alumiinia käsiteltyä toki, muttei se mitenkään ikuinen ratkaisu ole. Ihan käsittelemättömänä se oksidikerros pinnassa on aika hyvä suoja ja sen vuoksi ei älyttömästi edes ulkonäkö muutu kolhujen myötä. Hyvä juttu, jos ulkonäkö alunperin viehättää. Ei välttämättä kyllä ulkonäöllisesti mikään helmi, mutta jos muutkin tavarat on caseissa, niin menee samaan sarjaan silloin. |