shuffle 19.03.2011 19:01:36 | |
---|
Muissa harrastuksissani ja saiteilla maksu etukäteen ei ole ollut minkäänlainen ongelma, vaan yleinen käytäntö. Toisaalta muualla en myöskään ole törmännyt huijareihin, kuten valitettavasti täällä. Itse en lähetä mitään minnekään ilman maksua. Eniro ei ole mikään yleispätevä, jos henkilöllä on esimerkiksi salattu osoite tai tiedot, mikä on aika yleistä työelämässä. Monista henkilöistä ei löydä netin kautta käytännössä mitään tietoa, vaikka he olisivat aktiivisia ja hyvässä asemassa. Erästä insinööri-tuttavaani koko netti ei edes tunne, vaikka kaveri elää täyttä elämää ja kuuluu vaikka mihin. |
tarmo 19.03.2011 20:28:26 | |
---|
Folkson: Olen vissiin onnekas kun ei ole huijareita sattunut kohille? Tuo lause ei vaadi kysymysmerkkiä perään. Vakavasti puhuen. |
shuffle 20.03.2011 07:02:49 | |
---|
Joku henkilö lähestyi minua ilmoittaen haluavansa ostaa vahvarini. Ei kerro nimeään, ei mitään. Kirjoitti "lähetä se vaan mulle niin kattellaan sitä maksua sitten". Hauska kaveri. Nyt olen kaksi kertaa jo ilmoittanut herralle, ettei kauppoja synny, niin kaveri vaan spämmää pikaviestejä tyyliin "et ole vieläkään vastannut minulle milloin aiot sen lähettää". Puuttuu siis nimen ja osoitteen lisäksi myös lukutaito. Ei ole pitkä aika siitä, kun se espoolainen tunnettu huijari yritti myydä minulle olematonta kitaraa. Ei täällä näköjään voi tehdä kauppaa kuin noudon pohjalta, mihin Helsinki kyllä antaa aika hyvän pohjan. |
shuffle: Joku henkilö lähestyi minua ilmoittaen haluavansa ostaa vahvarini. Ei kerro nimeään, ei mitään. Kirjoitti "lähetä se vaan mulle niin kattellaan sitä maksua sitten". Hauska kaveri. Nyt olen kaksi kertaa jo ilmoittanut herralle, ettei kauppoja synny, niin kaveri vaan spämmää pikaviestejä tyyliin "et ole vieläkään vastannut minulle milloin aiot sen lähettää". Puuttuu siis nimen ja osoitteen lisäksi myös lukutaito. Ei ole pitkä aika siitä, kun se espoolainen tunnettu huijari yritti myydä minulle olematonta kitaraa. Ei täällä näköjään voi tehdä kauppaa kuin noudon pohjalta, mihin Helsinki kyllä antaa aika hyvän pohjan. Aika uskomatonta. Mistähän tuollaisia idiootteja sikiää? Ilmoita ylläpidolle sen nimimerkki, josko tekisivät jotain asialle. |
karateadonis 22.03.2011 20:37:53 | |
---|
Itse olen aika moneen otteeseen torilta tavaraa ostellu. Aikasemmin tosin postiennakolla, mutta nykyään kyllä periaatteella rahat tilille etukäteen. Laiskistunut kaip olen. Joka kerta myyjän profiili on kuitenkin ollut ainakin muutaman vuoden ikäinen, ja muutenkin uskottavan oloinen. Eli linkkejä olemassaoleviin bändiprofiileihin, kommentteja yms. Jos profiili sen sijaan on muutaman kuukauden ikäinen ja sisällöltään olematon niin olen turvautunut käteiskauppaan. "pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" |