rihmala 28.03.2004 22:27:39 | |
---|
Kiitos!:) We will folkrock you. |
Tankoprinssi 28.03.2004 22:27:52 | |
---|
Voipi olla. Todella mukava mies nukkuessaan. Lähti muuten kerran tanssimaan kesken biisin ja bändin musiikillinen taso nousi huomattavasti. |
Olitkos pitkällä keikalla, kun ei kommentteja ollut muutamaan päivään?:) We will folkrock you. |
rihmala 28.03.2004 22:32:45 | |
---|
Tuli rumpalista mieleen, että silloin joskus nuorempana, kun olin tanssiyhtyeen solistina, meidän rumpalilla oli tapana kiilata kaikki rokit niin nopeiksi, että niistä tuli tanssikelvottomia. Kerran eräällä keikalla tanssijat yrittivät kaikkensa, jotta pysyisivät mukana vauhdissa ja lopputulos oli, että he kompastelivat omiin jalkoihinsa ja kaatuilivat sekopäisinä ympäri parkettia. Nauroin vedet silmissä koko taukomme, eikä uuden setin aloituksesta meinannut tulla mitään...Sellaista rumpalia emme etsi.:) We will folkrock you. |
Tankoprinssi 28.03.2004 22:34:26 | |
---|
Jos mua tarkoitit, niin ei ollut keikkaa tänä viikonloppuna. Perjantaina olin tsekkaaamassa Betles musikaalin Porissa ja jatkot meni sitten aamuun. Lauantaina treenit Juissin bändin kanssa ja tänään tanssibändillä. Ja kone muutenkin varattuna kun 3 poikaa jonossa ennen minua. |
rihmala 28.03.2004 22:35:11 | |
---|
Voipi olla. Todella mukava mies nukkuessaan. Lähti muuten kerran tanssimaan kesken biisin ja bändin musiikillinen taso nousi huomattavasti. Kaikki miehet ovat mukavia, kun he nukkuvat tai sukeltavat...:) We will folkrock you. |
baron 28.03.2004 22:35:17 | |
---|
Tuli rumpalista mieleen, että silloin joskus nuorempana, kun olin tanssiyhtyeen solistina, meidän rumpalilla oli tapana kiilata kaikki rokit niin nopeiksi, että niistä tuli tanssikelvottomia. Kerran eräällä keikalla tanssijat yrittivät kaikkensa, jotta pysyisivät mukana vauhdissa ja lopputulos oli, että he kompastelivat omiin jalkoihinsa ja kaatuilivat sekopäisinä ympäri parkettia. Nauroin vedet silmissä koko taukomme, eikä uuden setin aloituksesta meinannut tulla mitään...Sellaista rumpalia emme etsi.:) Kappale etsii soiton aikana oman luontaisen rytminsä..... Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Tankoprinssi 28.03.2004 22:35:50 | |
---|
Oho menee tää keskustelu vähän sekaisin, siis vastasin aiempaan rihmalan kysymykseen, tosin voisin olla kyllä samanlainen rumpalikin |
rihmala 28.03.2004 22:37:37 | |
---|
Jos mua tarkoitit, niin ei ollut keikkaa tänä viikonloppuna. Perjantaina olin tsekkaaamassa Betles musikaalin Porissa ja jatkot meni sitten aamuun. Lauantaina treenit Juissin bändin kanssa ja tänään tanssibändillä. Ja kone muutenkin varattuna kun 3 poikaa jonossa ennen minua. Sinuapa hyvinkin. Meillä kaksi neitosta ja poika, joka viettää sählyltä jäävän aikansa koneella. Tämmöistä tämä - tosin nuoret naiset keksivät usein muunlaistakin ajanvietettä, joten minullekin on jäänyt aikaa luuhata koneen kimpussa.:) We will folkrock you. |
rihmala 28.03.2004 22:38:54 | |
---|
Kappale etsii soiton aikana oman luontaisen rytminsä..... Hänellä taisi tulla rytmi ensin, biisistä viis...:) We will folkrock you. |
Rock n 28.03.2004 22:41:52 | |
---|
Se on varmaan sukua meidän rumpalille. Valssin tahdin lasku yks-kaks-kol-me ...mutta toihan on ihan oikea hitaan sakara-aaltovalssin laskutapa... |
Tankoprinssi 28.03.2004 22:44:29 | |
---|
Tää menee vähän keskustelupalstaksi mutta olihan otsikkokin jotain soittajan omasta ajasta? Ja se on nyt kun pääsi taas koneelle. Tosin ei meilläkään enää ne kaikki 3 poikaa jonota tänne, kun kaksi vanhempaa on jo soittajia: www.broncos.rocks.it Käykääpä "tsekkaamassa" |
baron 28.03.2004 22:45:01 | |
---|
...mutta toihan on ihan oikea hitaan sakara-aaltovalssin laskutapa... Ai joo! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
rihmala 28.03.2004 22:45:49 | |
---|
Taidan jättää teidän seuranne ja mennä tarkistamaan, onko tänäiltana polkkaa luvassa.:) (ja millä rytmikuviolla se vedetään...):) Hyvää yötä kaikille! We will folkrock you. |
rihmala 28.03.2004 22:49:06 | |
---|
No, vielä oli pakko tulla. Kävin pikaisesti sivuilla ja totesin, että serkkuni oli päässyt nappaamaan Porin keikan kuvan. (Maija Saari).:) Maailma on kovin pikkuruinen. We will folkrock you. |
Tankoprinssi 29.03.2004 18:59:27 | |
---|
Niinpä niinpä niin ympäri käydään ja yhteen tullaan. Joo Maija Saarihan on Satakunnan Kansan toimittaja, miellyttävä ihminen ja tykästyi myös poikien bändiin. |
Kukko 29.03.2004 20:45:43 | |
---|
Espanjaksi varmaan "Los Tangentos klavier playa til anal" Haaaaaaaaaa! Toi on vissiin sitä kreoli- kieltä, jota käytin paljon viimeksi vieraillessani ulkomailla?? "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Kukko 29.03.2004 20:52:06 | |
---|
Se on varmaan sukua meidän rumpalille. Valssin tahdin lasku yks-kaks-kol-me Tämähän mennee vielä, mutta kun ex-rumpali laski Yyy-Kaa-Koo-Nee ??? "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
baron 29.03.2004 21:08:13 | |
---|
Tämähän mennee vielä, mutta kun ex-rumpali laski Yyy-Kaa-Koo-Nee ??? Valssia viidennellä, siitähän se lähtee! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |