Flash 20.03.2011 10:20:18 | |
---|
Jokapaikanapina: Mielettömän siistiä! Ku vielä olis enemmän Spotify-tyylinen, et näkis keikan biisitki helposti, tai vielä parempi, sais keikat koneelle ja siitä iPodille ;D Saahan ne, kun ostaa. :) Live Music Is Better! |
-jonne- 20.03.2011 10:27:11 | |
---|
danny: http://www.pearljamlive.com Tuolta löytyy kuunneltavia keikkoja vuodesta 1990 tähän päivään. Kun painaa listen-nappia, keikka alkaa soida samantien oikealla yläpuolella olevassa palkissa. Ja myös katsottavia keikkoja muutama. Kiitoksia tästä linkistä!! Huikee sivusto, menee pari päivää PJ hommissa :) |
HaloOfFlies 20.03.2011 10:45:15 (muokattu 20.03.2011 10:47:06) | |
---|
Tuyomaz: Jani (Finland) When is Pearl Jam coming to Finland? We have been waiting for you guys since 1993 and the support gig for Neil Young! Jeff Ament (3:20 PM) I know, I know...please know that I bring Finland's name up every time we talk about Europe...fingers crossed for next year. http://espn.go.com/sportsnation/cha … /37408/music-sports-with-jeff-ament Tuo kysyjä olin muuten minä. Hienoa että Ament vastasi! Ja toivottavasti tulevat ensi vuonna. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
Flash 20.03.2011 10:58:48 | |
---|
danny: Tuo kysyjä olin muuten minä. Hienoa että Ament vastasi! Ja toivottavasti tulevat ensi vuonna. Toivotaan, toivotaan... Koska bändi ei harrasta stadionkeikkoja, niin käytännön vaihtoehdot lienevät joku muu ulkoilmatila Helsingissä, tai festareista mahdollisesti Provinssirock, tai Ruisrock. Hartwall Areena lienee ihan liian pieni kysyntään nähden. Live Music Is Better! |
HaloOfFlies 20.03.2011 11:03:16 | |
---|
Flash: Toivotaan, toivotaan... Koska bändi ei harrasta stadionkeikkoja, niin käytännön vaihtoehdot lienevät joku muu ulkoilmatila Helsingissä, tai festareista mahdollisesti Provinssirock, tai Ruisrock. Hartwall Areena lienee ihan liian pieni kysyntään nähden. Yksi mahdollisuus olisi varmaankin Kaisaniemen puisto Helsingissä, jos keikka on kesällä. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
mrk 20.03.2011 11:42:05 | |
---|
"Short On Long Term Goals" |
Jokapaikanapina 20.03.2011 13:45:21 | |
---|
|
Jokapaikanapina: Hämmentävää miten paljon Jeff on ilmeisesti Suomesta puhunu! Kai se vaan on merkki ammattimaisuudesta, kun jää paska keikka rienaamaan :) Se ei tosiaan ollut kaksinen keikka. Jäi huono maku suuhun bändistä pitkäksi aikaa. Live Music Is Better! |
Flash 20.03.2011 21:55:07 | |
---|
Flash: Toki silläkin on paljon hyvää ja oikeastaan pitäiskin kuunnella sitä vähän enemmän. Kuuntelinpas No Coden sitten pitkästä aikaa läpi. Mielenkiintoinen levy ja monipuolisempi, kuin esim. Backspacer. Jack Ironsin rummuttelusta olen aina pitänyt. Live Music Is Better! |
Jokapaikanapina 20.03.2011 22:03:48 | |
---|
No Code on vähän sellane, että kovin vähän siinä on sävellyksellisesti mahtikamaa, mutta se on jotenkin tosi rentouttava levy. Toimii hyvin yksinäisen viikonlopun soundtrackina |
fuzzgun 20.03.2011 23:58:55 (muokattu 21.03.2011 00:00:06) | |
---|
flash: Kuuntelinpas No Coden sitten pitkästä aikaa läpi. Mielenkiintoinen levy ja monipuolisempi, kuin esim. Backspacer. Jack Ironsin rummuttelusta olen aina pitänyt. Juuri näin, No Code ja Yield on omat PJ-suosikkilevyt juuri tuon monipuolisuuden ansiosta. Jack Ironsin rumputyöskentelystä pidän myös kovasti, ajoittain sakkailee ja sleebailee ja kolistelee muttei liikaa vaan juuri sopivasti. Tulee sellainen rento treenikämppäfiilis äijän rummutuksesta. Siinä missä Matt Cameron on höyryveturi, Jack Irons on resiina. Päteviä jätkiä molemmat, harmi ettei Ironsin mielenterveys kestänyt keikkailua. Jack Ironsiltakin on muuten uus soololevy ulkona, melkosta ticoticoo niinku rumpaleitten soololevyt nyt tuppaa yleensä olemaan. Lätyn kansi on muuten harvinaisen amatöörimäinen viritelmä, kannattaa tsekata vaikka pelkästään sen takia. "Ketään ei todellakaan haeta himasta. Saa olla aikamoinen Sibelius, jos pitää himasta hakea. Paitsi Silu, se haetaan aina himasta." |
mrk 21.03.2011 16:03:58 | |
---|
"Short On Long Term Goals" |
HaloOfFlies 22.03.2011 11:17:36 (muokattu 22.03.2011 11:20:18) | |
---|
Live at the Gorgea olen tässä pari päivää kuunnellut ja arvostukseni Jeff Amentin bassotyöskentelyä kohtaan on noussut uudelle tasolle. Ukko on kyllä ihan kuningas basson varressa. Varsinkin Ratsin bassolinja on yksi suosikeistani, todella jämäkkää ja tyylitajuista soittoa. Matt Cameronin rummutus toimii noissa vanhemmissa menobiiseissä, kuten Why Go, Animal, Even Flow jne. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
2541 22.03.2011 12:53:21 | |
---|
danny: Live at the Gorgea olen tässä pari päivää kuunnellut ja arvostukseni Jeff Amentin bassotyöskentelyä kohtaan on noussut uudelle tasolle. Ukko on kyllä ihan kuningas basson varressa. Varsinkin Ratsin bassolinja on yksi suosikeistani, todella jämäkkää ja tyylitajuista soittoa. Jep, Ament on monipuolinen basisti ja ei mikään yhden soundin mies. Miehen basso saisi olla välillä kovemmallakin levyillä ja livelevyillä ja 12-kielinen voisi myös tehdä vähän comebackia, viimeisin levytys taitaa olla "Leash" kakkoslevyltä. |
fuzzgun 23.03.2011 00:39:42 (muokattu 23.03.2011 00:45:10) | |
---|
"Ketään ei todellakaan haeta himasta. Saa olla aikamoinen Sibelius, jos pitää himasta hakea. Paitsi Silu, se haetaan aina himasta." |
Flash 23.03.2011 07:21:02 | |
---|
fuzzgun: Family Guyn "It's a Trap!"-erikoisjakson johdannossa naljaillaan melko osuvasti "90-luvun rocklaulajan" maneereille. Kuulostaako tutulta: http://www.youtube.com/watch?v=iqp6JJb3xe8 Hehe, osui ja upposi. :) James Hetfield tuli tuosta laulajasta ekana mieleen, mutta kieltämättä aika moni muukin. Live Music Is Better! |
fuzzgun 23.03.2011 12:58:21 (muokattu 23.03.2011 13:02:49) | |
---|
Mulle taas tuli välitön mielleyhtymä Ten-aikojen Vedderiin, joka tuolloin vielä harrasti tuota kuuma peruna suussa jollottelua. MTV Unplugged on tästä hyvä esimerkki. Tuo A-kirjain jokaisen lauseen loppuun on tosiaan enemmänkin Hetfieldin maneeri, ja varsin ärsyttävä sellainen. "Ketään ei todellakaan haeta himasta. Saa olla aikamoinen Sibelius, jos pitää himasta hakea. Paitsi Silu, se haetaan aina himasta." |
hjukke 23.03.2011 21:04:33 | |
---|
fuzzgun: Mulle taas tuli välitön mielleyhtymä Ten-aikojen Vedderiin, joka tuolloin vielä harrasti tuota kuuma peruna suussa jollottelua. MTV Unplugged on tästä hyvä esimerkki. Tuo A-kirjain jokaisen lauseen loppuun on tosiaan enemmänkin Hetfieldin maneeri, ja varsin ärsyttävä sellainen. Joo ja nyt tää Volbeat-mies on tuonu sen taas kunnolla pintaan, vaikkei kukaan tainnu tilata? Siis muuten orkesteria kritisoimatta tai kehumatta. |
fuzzgun 23.03.2011 23:18:14 | |
---|
"Ketään ei todellakaan haeta himasta. Saa olla aikamoinen Sibelius, jos pitää himasta hakea. Paitsi Silu, se haetaan aina himasta." |
Flash 24.03.2011 08:01:30 | |
---|
fuzzgun: Moni varmaan nähnytkin jo, mut pakko hehkuttaa: http://www.youtube.com/watch?v=wjB1r77JljM The Whon Love Reign O'er Me ja The Real Me pikkusen isompana produktiona. No huhhuh! Harvoin pidän covereita alkuperäistä parempana, mutta täytyy sanoa, että Pearl Jam on nykyää parempi The Who, kuin The Who. :) Aika uskomattoman kovaa leipomista tuossa. Live Music Is Better! |