Aihe: Premier Resonator?
1 2 3
mr_b
26.03.2004 01:20:26 (muokattu 26.03.2004 01:20:42)

.Joo, toi sivu on ollut suosikeissa jo kauan. Hauskan näkösiä noi kasari helikopterit, ei yhtään turhaa rumpua =)

Jeps, tuo oikealla Phil Collinsin alapuolella oleva "sullo mahdollisimman pieneen tilaan mahdollisimman monta tomia" - seurapeli tekee kyllä vaikutuksen...
Damn right it's better that yours!
v bear
27.03.2004 12:55:23
off topic

ne trigut ei tahdo pysyä kun ne valuvanteet on sellaiset ylöspäin kapenevat.

toisaalta tarviiko hyvää setti ees trigata?? tietysti tilasta riippuen keikalla mut studiossa ei mun mielestä tarvi koska soundi on itsessäänki niin hyvä! = )
twist twist on jumala
fifehole
28.03.2004 21:29:04

off topic

toisaalta tarviiko hyvää setti ees trigata?? tietysti tilasta riippuen keikalla mut studiossa ei mun mielestä tarvi koska soundi on itsessäänki niin hyvä! = )

Totta , mut yleensä studiossa esim. mättömusiikissa bassarioundi trigataan. Triggerit on OK vehkeet kun haluaa esim. viedä pienen setin tarkoitan nyt PA:ta, säästää kanavia sekä aikaa hyvien soundien aikaansaamiseksi.
Head for an eye
skanky
01.04.2004 14:44:06

Jep, kyseisten kannujen omistajana joskus selvittelin omien kannujen ikää ja vastaukseksi tuli serialin perusteella jotain vuotta -88 - 89.

Todella hyvät kannut soittaa, tosin 24" bassarin roudaaminen on ai v-mäistä välillä. Soi nätisti RIMSin kiinnikkeiden kanssa.
"Jesus built my hotrod!"
reksa
22.11.2004 23:11:37

Torilla on myynnissä premier resonator setti:

"http://muusikoiden.net/tori/kuva.ph … on%3Dall%26type%3Dall%26offset%3D15

Myynnissä olisi Premier Resonator sarjan pöntöt seuraavalla konfiguraatiolla:
18" Bassari, 10" ja 15" räkkitomit (mustat). Mukaan voidaan vielä halutessa heittää 14"x5" Premier Artist Birch snare (vihreä). Settiin kuuluu tomiteline bassariin 10":lle ja tomiteline 15":lle."

Myin vanhat rumpuni pois ja uusia olen ostamassa. Olisiko tämä laadukas setti?
AP
23.11.2004 09:29:36
Torilla on myynnissä premier resonator setti:
Myynnissä olisi Premier Resonator sarjan pöntöt seuraavalla konfiguraatiolla:
18" Bassari, 10" ja 15" räkkitomit (mustat). Mukaan voidaan vielä halutessa heittää 14"x5" Premier Artist Birch snare (vihreä). Settiin kuuluu tomiteline bassariin 10":lle ja tomiteline 15":lle."

Myin vanhat rumpuni pois ja uusia olen ostamassa. Olisiko tämä laadukas setti?

Sama setti, joka on dafryn sivulla kaupan.Pyysin siitä kuvatkin. Niiden perusteella siistikuntoiset kannut ja aika loppupäästä tuotantoa, kun on Fastball-tomipidike (tuli kai joskus 80-luvun lopulla) ja uudemmanmalliset bassarin jalat.

Varmalla on laadukas setti, joskin joku on väittänyt että Resot olisi hankalat rummut virittää.
Mene, tiedä.
K100 #7
Niq
20.05.2007 08:51:54

Vanha topikki, mutta ei uuttakaan viitsinyt pystyttää. Oon torilta katellut tuota Resonator-settiä (24",14",16") ja olen vähällä sen jo ostaakin, mutta mietityttää että mahtaako tuollainen melkein vintage-setti mun monipuoliseen soitantoon sopia? Eli kun hevistä poppiin tulee soiteltua kaikkea? Toisaalta diggaan bonham-tyylisestä isosta soundista, jota ei noista nykyisistä Tamoista oikein saa millään.

Auttakaa nyt mua päättämään...
"I have a cunning plan" -Baldrick
Nolte
20.05.2007 10:36:19 (muokattu 20.05.2007 10:55:37)
Vanha topikki, mutta ei uuttakaan viitsinyt pystyttää. Oon torilta katellut tuota Resonator-settiä (24",14",16") ja olen vähällä sen jo ostaakin, mutta mietityttää että mahtaako tuollainen melkein vintage-setti mun monipuoliseen soitantoon sopia? Eli kun hevistä poppiin tulee soiteltua kaikkea? Toisaalta diggaan bonham-tyylisestä isosta soundista, jota ei noista nykyisistä Tamoista oikein saa millään.

Samantapaisen 24-13-16-18 Genista -setin entisenä omistajana sanoisin, että nuo Resonaattorit kannattaa ostaa jo pelkästään sen bassorummun takia. Se on yksistäänkin melkeinpä tuon 400e:n arvoinen...

edit. Niin, se (mitä ilmeisimmin samantasoinen) Genista-pasuuna pesi esim. Recording Customin samankokoisen rummun helposti.
Hyvät kamat - huono soittaja!
Rockster
20.05.2007 12:51:40

Autan joo. Haen ne tiistaina pois. Ennen tuota ei myyjälle passannut...
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla.
Niq
20.05.2007 13:18:51

No prkl.

Onnea setille ja kiitos kun autoit pinteestä.. ;)
Nolte
20.05.2007 13:28:00

No se siitä minunkin osalta. Mietin kovasti ja ämpyilin, että ostaisiko vaiko ei. Olin jo melkein numeroa näpyttelemässä muutamaan otteeseen...
Hyvät kamat - huono soittaja!
Rockster
20.05.2007 14:05:41
No prkl.

Onnea setille ja kiitos kun autoit pinteestä.. ;)

Kiitos, olen itse tämän jälkeen pinteessä. Nyt on sitten kaksi settiä 24" basarilla ja yksi 22" basarilla. Se Taman Granstar varmaan lähtee myyntiin jossain vaiheessa:Eli myynnissä Granstar-setti, koot 24, 13, 15 ja juuri päällystystä odottelee. Värinä siis oikeasti uunituore Purple Pearl :)
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla.
Ar1
20.05.2007 16:28:50
Prkl, nyt iskitte kyllä piikin sydämeen, minä ku just sattumalta havaitsin tuon 14/16/24" resonator setin ja laitoin jo myyjälle ostoviestiä. Nooh näin se elämä menee, juuri tuollasta suht vintage ja isokannuista/basarista settiä olin etsimässä. No olishan mun pitäny eka tienata kesätyöllä rahat siihen, mutta nyt kävi näin.
Hyvä ku luin topiccia ja seurasin sillee et ei sitä settiä, ei sitä settiä, sitte joku laittaa sen linkin tohon oikeen mainokseks. Hahhah. Perkele.
Capish!
Bacchus
20.05.2007 16:46:04
Prkl, nyt iskitte kyllä piikin sydämeen, minä ku just sattumalta havaitsin tuon 14/16/24" resonator setin ja laitoin jo myyjälle ostoviestiä. Nooh näin se elämä menee, juuri tuollasta suht vintage ja isokannuista/basarista settiä olin etsimässä. No olishan mun pitäny eka tienata kesätyöllä rahat siihen.

Meinaatko, että myyjä olisi odottanut kesän?;)
Anti-Matter Manifesto
Rockster
20.05.2007 18:45:49
Nooh näin se elämä menee, juuri tuollasta suht vintage ja isokannuista/basarista settiä olin etsimässä. Hahhah. Perkele.

No kuule laita pikaviestiä jos kiinnostaa tuollainen Taman Granstar koivusetti. Koot siis 24, 13 ja 15. Päällysteeksi tulee erittäin hieno Purppurahelmiäinen (http://www.jackshop.fi/tuotteet/pinnat.htm), jonka siis laitan ensi viikon aikana pakoilleen. Oikea rumpupäällyste siis kyseessä. Hinta on lähes saman kuin tässä katselemassasi setissä, joka siis tulee meikälle.

Laita privaa jos kiinnostaa...
Rockster
24.05.2007 12:30:43
Voinpi sanoa, että jytisöö tuo setti ja komiasti. Ainoa miinus on vain tässä settihommassa se, että meikäläisellä on paha dilemma kumman setin pidän itselläni Reson vai Granstarin. Granujen piällyste saapui kotio juuri ja on kyllä aivan vitun hieno. Ja muutenkin olen kehittänyt syvän suhteen Tamoihin, atomeiksi olen purkanut ja hellästi käsitellyt. Nyt uusi nahka pintaan ja tuntuu pahalta niistä luopua kaiken tämän jälkeen. Enpä tiedä.

Mutta tomit jytisee Resonaattorissa kyllä joa siihen tyyliin, että Ludwigin 75th anniversarykin melkein kalpenee. Tai ehkä kalpeneekin. Harmi ettei ole enä vertailukohtaa olemassa...
Tindrum
24.05.2007 13:14:29
Onkos sulla kuvaa laittaa noista Graneista? Mikä on syvyys basarissa ja tomeissa? Entä onko siinä ne pitkät "high tension" lugit, vai normaalit yksittäiset?
m© Vaimollani on 18-vuotiaan kroppa. Hän säilyttää sitä pakastimessa.
Rockster
24.05.2007 13:28:41
Onkos sulla kuvaa laittaa noista Graneista? Mikä on syvyys basarissa ja tomeissa? Entä onko siinä ne pitkät "high tension" lugit, vai normaalit yksittäiset?

Ei ole vielä. Pitää ottaa illalla kun saa kokonaan tuon setin kasaan. Ja lugit ovat siis yksittäistä mallia...
Niq
27.05.2007 21:30:20 (muokattu 27.05.2007 21:31:34)

Noni. Nyt nää kiertopalkinnot ois tulossa Rocksteriltä mulle. Just möin rokkistarat alta pois, meni muuten toisen samanlaisen setin (13",16",22") jatkeeksi.

Onko kukaan löytänyt netistä Premierin katalogeja, ois kiva kuolailla noita resonaattoreita sieltä kun pääsen noihin käsiksi vasta torstaina....?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)