Aihe: Suomen Idols 2011
1 2 3 4 521 22 23 24 2561 62 63 64 65
Absoluto
18.03.2011 17:16:39
Laulusuorituksen lisäksi ohjelmassa nauhalta tulevat "yleisön" suosionosoitukset olivat hyvin huvittavia.

Katselimpa myös American Idolia, siellä tuomarit antavat melkoisen tiukkaa kritiikkiä loppuvaiheen kilpailijoille. Miksi Suomessa tuomarit vain kehuvat selvästi huonoja suorituksia? Yritetäänkö perusteettomalla kehumisella luoda illuusiota paremmasta esiintyjien tasosta?
Himon ajamana!
JIRPPI
18.03.2011 20:31:40
Absoluto: Katselimpa myös American Idolia, siellä tuomarit antavat melkoisen tiukkaa kritiikkiä loppuvaiheen kilpailijoille. Miksi Suomessa tuomarit vain kehuvat selvästi huonoja suorituksia? Yritetäänkö perusteettomalla kehumisella luoda illuusiota paremmasta esiintyjien tasosta?

Paha näitä verrata, kun kaikki Idolssin semifinaaleissa olevat laulajat olisivat tippuneet American Idolissa jo heti alussa.
Lemmy on mieesssss...
Karipiirto
18.03.2011 22:46:35 (muokattu 18.03.2011 22:48:30)

Starless: Huonosti alkanut vuosituhat?
2006
http://www.findance.com/uutiset/1262/him-myi-kultaa-usassa

Ei... Ei ei. On se menestynyt mutta se ei silti ole sitä mitä meinaan. Älkääkä käsittäkö väärin. Tuttavapiirissäni olen vähemmistössä sillä että oikeasti pidän HIMistä mutta... Vielä on silläkin matkaa sinne korkeimmalle pylväälle. Se ei ravistele globaalisti maailmaa. Se ei ole uusi Beatles. Menestynyt toki mutta silti. ILMIÖ. Sitä minä haen. :)

Edit. Lady Gaga olisi muuten mutta se ei juuri riko mitään rajoja. Se on vain säkätysbiittejä hyödyntävä naisversio Elton Johnista.
"Veikkaan että näitten vaalien jälkeen lopputulos on se että ainoa joka on köyhien asialla oikeasti on Veikko Hurstin poika." - Mika Kangas
aivokuolio
18.03.2011 23:00:50
Karipiirto: Ei... Ei ei. On se menestynyt mutta se ei silti ole sitä mitä meinaan. Älkääkä käsittäkö väärin. Tuttavapiirissäni olen vähemmistössä sillä että oikeasti pidän HIMistä mutta... Vielä on silläkin matkaa sinne korkeimmalle pylväälle. Se ei ravistele globaalisti maailmaa. Se ei ole uusi Beatles. Menestynyt toki mutta silti. ILMIÖ. Sitä minä haen. :)

Edit. Lady Gaga olisi muuten mutta se ei juuri riko mitään rajoja. Se on vain säkätysbiittejä hyödyntävä naisversio Elton Johnista.

Eikös se Gaga oo piiiiiiiitkäääään aikaan eka juttu pop-kulttuurissa joka just oikeasti ravistelee maailmaa? Ämmä vie ja media vikisee.

Mitään musiikillista vallankumousta lienee turha nykypäivänä ootella. Miltään suunnalta.
Karipiirto
18.03.2011 23:20:51

aivokuolio: Eikös se Gaga oo piiiiiiiitkäääään aikaan eka juttu pop-kulttuurissa joka just oikeasti ravistelee maailmaa? Ämmä vie ja media vikisee.

No en nyt tiedä. Ei se mitään uutta tuo ja ne visuaaliset jututkin on aika yksyhteen sen kaiffarin kanssa, jolla oli mm. lasinpyyhkimet aurinkolaseissa. Mikäs sen nimi nyt...

Mitään musiikillista vallankumousta lienee turha nykypäivänä ootella. Miltään suunnalta.

Vähän tältä kyllä näyttää mutta haluan yhä uskoa ettei se mahdotonta ole. Pitäisi vain löytyä sellainen tyyppi joka ajattelisi koko musiikin tekoprosessia ihan eri lailla kuin kukaan muu.
"Veikkaan että näitten vaalien jälkeen lopputulos on se että ainoa joka on köyhien asialla oikeasti on Veikko Hurstin poika." - Mika Kangas
Joees
19.03.2011 11:16:06
Karipiirto: Vähän tältä kyllä näyttää mutta haluan yhä uskoa ettei se mahdotonta ole. Pitäisi vain löytyä sellainen tyyppi joka ajattelisi koko musiikin tekoprosessia ihan eri lailla kuin kukaan muu.

Kyllähän noita löytää mut sen saaminen pinnalle onkin jo täysin toinen juttu.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Rotuvaari
19.03.2011 13:51:22
AK80: Sunnuntaina tulee vähän lisää mielenkiintoa kun saavat soittaa itse.

Äänestysnumeroon? Maltan tuskin odottaa.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Sick Planet
20.03.2011 01:16:53

Veksu: Äänestysnumeroon? Maltan tuskin odottaa.

eehehe.

Tosiaan, kuka mahtoi 'merican aidolsia kattoa olikos se nyt torstaina vai millo se tulee, anyway. Siinä se jätkä kuka sitä Priestiä veti, ni olin kyllä et ei juma..miten tollasia voi löytyy, mut ei täältä. Ja noihin tuomareiden marjanpoimintakommentteihin, niin niillähän ei mitään väliä ole, katsojat kun kerran päättävät, mutta kertoisivat nyt saatana sen oikeen mielipiteen.
Bluesmies
20.03.2011 20:27:35
Johnny Buzz
20.03.2011 20:28:58

Onhan nää kaikki aika onnettomia. Esitykset on pönötystä ja laulu kaikilla epävireistä. Tuomareillakaan ei oo mitään järkevää sanottavaa. Ei jatkoon.
Flash
20.03.2011 20:30:31

Hennariikka veteli ihan nuotinvierestä ja ainoa joka mainitsee asiasta on, yllätys yllätys, Nikula. Asettaa taas Nina Tapion "ammattitaidon" kyseenalaiseksi...
Live Music Is Better!
Johnny Buzz
20.03.2011 20:36:55

Ei helvata, mitä skeidaa. Tää on eka live-lähetys, jota katon ja eipä hirveesti vakuuta. Onks nää kaikki ollu näin vaisuja? Taas kehuu Tapio laulua, vaikka Fatima veteli aikas epävireisesti.
Kimmo72
20.03.2011 20:39:53
Hirveetä paskaa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Hetfield
20.03.2011 20:40:14

Voe mahoton... Toi Ilipo on kyllä paska.
I quit the band... Now I just play with myself.
DJKaaos
20.03.2011 20:40:45
Ei helvetti. "Sinä olit idoli tänään!". Vittu mitä skeidaa.
Minä olen minä.
Zed
20.03.2011 20:40:46

Surkeinta koskaan näkemääni tasoa Suomi-Idolsissa. Tuomariston esittäessä kritiikkiä, yleisö ölisee lailla mullilauman esiintyjän suoritustasosta riippumatta. Miksi kehut kuulostavat poikkeuksetta falskilta?
"Mä oon pannut..." -jussimus
Bluesmies
20.03.2011 20:40:49
Ilpo oli täys paska ja tuomarit ylistää pilviin.

Eiköhän tämä ollut tässä.
Sperm Donor
20.03.2011 20:41:02
Veithän Ilpo nuotin vierestä.
carlos
20.03.2011 20:41:07 (muokattu 20.03.2011 20:42:40)
Johnny Buzz: Ei helvata, mitä skeidaa. Tää on eka live-lähetys, jota katon ja eipä hirveesti vakuuta. Onks nää kaikki ollu näin vaisuja? Taas kehuu Tapio laulua, vaikka Fatima veteli aikas epävireisesti.

Diggailin Fatiman My own private sunday-vedosta viikko sitten, ja naisten eka kierros oli mun mielestä ihan jees. Mutta ei kyllä muuten oo lähtenyt ihan niin kuin haluis.
Ilpokin veti melekosen mitäänsanomattomasti.

E: Edelleen ihmetyttää vaan tuo tuomareiden antama pelkästään positiivinen palaute. "Ei mulla oo mitään kritisoitavaa." Jos biisiä ei saa syttymään ni kai siitä jotain huonoakin vois sanoa.
by the grace of God
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)