Aihe: Call of duty
1 2
soolo
28.03.2004 20:42:31
Pelaakos kukaan mnetin äijä codia?? On muuten hyvä peli (varsinkin klaani peli). Jos et pelaa codia pelaatko jotain muuta?
elämä on laiffii
Bredius
28.03.2004 20:59:17
Loistava peli. Moninpeliä ei ole tullut pelattua pitkään aikaan, mutta yksinpelitehtäviä aina silloin tällöin uudestaan. Vaikkakin moninpelinä CoD on erittäin addiktiivinen
Se ei johdu minusta vaan sinusta
depe
28.03.2004 21:00:04 (muokattu 28.03.2004 21:01:03)
Pelaan taas vaihteeksi COD:n läpi. Enpä ole sitä juuri netissä pelannut. Muutaman kerran kokeillut ja turpaan tuli, että heilahti. Noissa netti-FPS-peleissä menee aina hermo, kun siellä on joukossa niitä, jotka pelaavat pelejä elämäntehtäväkseen (juuri näitä counter strike teinixejä), eikä tällaisella sunnuntaipelaajalla ole mitään jakoa siellä. Itse pelailin joskus Wolfensteinin Enemy Territorya vähän enemmän netissä ja siinä alkoi jo melkein pärjäämään. Tykkäsin siitä sen takia, että joukkueen piti pelata todellakin yhteistyössä, jos halusi pärjätä.

Loppujen lopuksi tuo COD on tavallaan aika huono peli. Se on liian räiskintää mun makuun. Tehtävät pitää suorittaa aina tietyllä tavalla ja natsit tulee aina samoista pakoista jne. Olenkin enemmän Operation Flashpoint -miehiä. Onhan COd:ssa tietysti ihan siisti WW2-tunnelma, siitä plussaa ja roimasti.
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
mongoloidi
28.03.2004 21:07:38 (muokattu 28.03.2004 21:08:04)
Noissa netti-FPS-peleissä menee aina hermo, kun siellä on joukossa niitä, jotka pelaavat pelejä elämäntehtäväkseen (juuri näitä counter strike teinixejä), eikä tällaisella sunnuntaipelaajalla ole mitään jakoa siellä.

Joo tää on se ainainen vitutus näissä netti FPS-peleissä.
Sitten joskus kun löytyy sopiva palvelin,mistä näitä ei löydy, ja siellä kun rupeaa pärjäämään,niin potkitaan ulos.

CODia on tullu muutaman kerran pelattua,mutta en oikein tykänny.Jäi aika paskat fiilikset just näiden "elämäntehtäväpelaajien" takia.
Yksinpelinäkään ei oikein jaksanu viihdyttää.

---Off-Topic----
Hommasin muuten tohon GTA:Vice Cityyn ton Multi Theft Auto-modin.Vaikka pelaajia ei niin hirveesti löydykään,niin ihan hauskaahan tuo on moninpelinä.
---Off-Topic----
"Saksa on paska maa" - Seppo Räty
depe
28.03.2004 21:13:42
Ja täytyy kyllä nyt mainostaa Operation Flashpointin "Suomimodia". On se vaan kiva päästä tetsailemaan suomalaisena sotilaana (kun ei tarvitse oikeasti ryynätä metsässä) ja ammuskella RK62:lla ryssiä. :)
aust
28.03.2004 21:53:48
Ainut peli jota PC:llä tällä hetkellä pelaan. Ja nimenomaan moninpelinä. Yksinpelillä aika lyhyt, tosin pelasin melko helpolla tasolla läpi. Mulla ei oo tuon moninpelin kans ollu ongelmia ku hain sen jonku crackserver-hässäkän, peliin pääsee heti ja taitoaki on jo karttunu!

Pelasin aluksi tuota Search and destroyta, kunnes kyllästyin odotteluun kuolleena. Nykyään pelaan Team Deathmatchia, taktistahan se ei ole, mutta saapahan räiskiä!

Mitä moodeja te pelaatte?
Ydinase.. on mulla.
Bredius
28.03.2004 22:04:02
Itsekään en pärjännyt moninpelissä ensin ollenkaan, mutta vähitellen sitä alkaa tuntemaan kartat ja parhaat taktiikat. Sitten aloin pärjäämään jo ihan hyvin ja joissain kartoissa jopa todella hyvin. Mutta noi moninpelitkin alkaa toistamaan itseään, kun molemmat puolet käyttää melkein aina samaa taktiikkaa samassa kartassa.
Se ei johdu minusta vaan sinusta
Nimismies
28.03.2004 22:39:02
Ja täytyy kyllä nyt mainostaa Operation Flashpointin "Suomimodia". On se vaan kiva päästä tetsailemaan suomalaisena sotilaana (kun ei tarvitse oikeasti ryynätä metsässä) ja ammuskella RK62:lla ryssiä. :)

Helposti maailman parasta pelaamista.
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
soolo
28.03.2004 22:45:40
mitäs eri nimimerkkejä käytätte ?? itse olen -=FC=-Jpukki aina. Claani on muuten fin-company. Ja en pelaa työkseni vaikka klaanissa olenkin. Toi on melkein kaveri klaani vaan taitaa siinä pari muutakin olla.
elämä on laiffii
soolo
28.03.2004 22:49:52
Mielestäni cod on peli jossa tarvitaan paljon taktiikkaa ja jos ryysii ni kuolee varmasti.
#clan.fin-company @ quakenet -=[FC]=-Jpukki ps. etsimme aktiivisia pro pelaajia. Meillä on peli ja ts serveri. Privaa vaan tai ircciin jos kiinnostaa...
JM
28.03.2004 22:58:20
Hyvä peli on COD. Netissä tuli vielä kuukausi sitten pelattua aktiivisesti, nykyään olen päässyt jo kuiville ko. pelistä. Kävi niinkuin yleensäkin noiden hyvien pelien kanssa, eli ensin hakkasin yksinpelin läpi ja sen jälkeen pelasin netissä niin kauan kuin kyllästyminen iski. Enää en jaksa ko. peli pitää edes kovalevyllä.
Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net. Kaikki muusikot pidätetään.
soolo
28.03.2004 23:22:21
Perustetaanko m.net klaani: innoikaita peelia olisivat: Soolo(Jpukki) nimeä perään vaan. FC voi lainailla peliserveriä kait
#clan.fin-company @ quakenet -=[FC]=-Jpukki ps. etsimme aktiivisia pro pelaajia. Meillä on peli ja ts serveri. Privaa vaan tai ircciin jos kiinnostaa...
Vanalkar
29.03.2004 07:40:21
Perustetaanko m.net klaani: innoikaita peelia olisivat: Soolo(Jpukki) nimeä perään vaan. FC voi lainailla peliserveriä kait

Klaanit on perseestä. Todettu on.

Pelaan tällöin silloin SWE KAKKA Clan-serverillä nikillä Noitakuningas.
On Pimeyden Paroni pahuuden herra Taistelukenttänä ympäröi horna
soolo
29.03.2004 08:29:51
Klaanit on perseestä. Todettu on.

Pelaan tällöin silloin SWE KAKKA Clan-serverillä nikillä Noitakuningas.

Niin jos yhteis peli ei toimi ja leaderi on paska
aust
29.03.2004 11:11:11
Corp. Austin ilmottautuu!
Ydinase.. on mulla.
Hotakainen
29.03.2004 14:51:42 (muokattu 29.03.2004 14:52:21)
Pelaan CoD team deathmatchia nimellä Desantti Stasikangas. Varokaa minua
soolo
29.03.2004 15:18:13
teami on tällä hetkellä: Jpukki(soolo) ja corp. Austin hmm.. quakenettiin teen kannun #cod.muusikoiden.net
depe
29.03.2004 15:22:09
teami on tällä hetkellä: Jpukki(soolo) ja corp. Austin hmm.. quakenettiin teen kannun #cod.muusikoiden.net

Hurja tiimi jo koossa. Itekin voisin joskus kokeilla, mutta oon sen verran käsi CoD:ssa, että taidan olla vain haitaksi...
aust
29.03.2004 15:54:37 (muokattu 29.03.2004 16:01:02)
Hurja tiimi jo koossa. Itekin voisin joskus kokeilla, mutta oon sen verran käsi CoD:ssa, että taidan olla vain haitaksi...

No eihän tässä kenenkään mikään rambo tarvi olla! Kehiin vain!

Ite pääsen lähinnä viikonloppusin sitte pelaan, on vähän kiireitä, vielä.
Ydinase.. on mulla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)