Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 595 96 97 98 99122 123 124 125 126
losalvaros
16.03.2011 22:25:53
Jumalauta Marcelo!
"It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio
DJKaaos
16.03.2011 22:37:56
konnamatti:

Pelin voi ottaa haltuunkin, ei ainut tapa tappaa aikaa ole potkia pitkiä tai runkata kulmalipulla.

Totta kai, mutta tuo nyt vaan on ehkä järkevin ja vähiten riskejä sisältävä tapa höllätä. Aina voi vaikka hyökätä kymmenellä miehellä viimeiseen sekuntiin asti, mutta kuinka järkevää se sitten on.

Olipahan maali Marcelolta. Kyllä taitaa Real tämän parin viedä.
Minä olen minä.
losalvaros
16.03.2011 22:42:38
Lloris on kyllä julmetun kova veskari, aivan huipputasoa. Puolen tusinaa tärkeää torjuntaa ekalla puoliajalla, muuten ois saattanu lukemat päästä jo hieman rumiksi. Tuomarilinja on myös ollut yllättävän hyvä tässä Real-Lyon-pelissä, poikien on annettu kerrankin pelata!
"It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio
DJKaaos
16.03.2011 23:41:50
Pakko ihailla tota nopeutta, millä noi Realin hyökkäykset lähtee. Real sai jo muutenkin paskan Lyonin näyttämään entistä surkeammalta. Pepen olisi kyllä voinut helposti heittää kolme kertaa ulos tästä pelistä.

Olipa hieno ele Realin pelaajilta tuo aluspaita, jossa supportattiin Abidalia.
Minä olen minä.
konnamatti
17.03.2011 14:41:33
Kyllä nousee hattu "arkkiviholliselle" tuosta eleestä.
Tulee varmaan vähän eri silmin jopa katsottua tulevia kohtaamisia ensi kuussa.
DJKaaos
17.03.2011 21:54:21
Kuten odotettavaa oli, Uefa lätkäisi Arsene Wengerille bannia viime viikkoisen Barca-pelin jälkeisistä puheista. Toimitsijakieltoa yhden ottelun verran ja kylkeen kymppitonnin sakko. Myös Samir Nasri sai yhden ottelun bannin.
Minä olen minä.
losalvaros
17.03.2011 22:49:54
Kyllä nyt on naamat vehnäsellä, kun Kiovan Dynamo pudotti Manchester Cityn Eurooppa-liigassa!
Loijaa
17.03.2011 23:01:53

munatonta läpyttelyä oli Pool-Braga- matsin ensimmäinen puoliaika.
I'm alive to the world
carlos
17.03.2011 23:10:11
Balotelli näytti taas kerran parasta osaamistaan... vähän niinkuin tässä liivin pukemisessa http://www.youtube.com/watch?v=lYU-SeVofHs&feature

Hieno ele tosiaan eilen se Abidalin supportaaminen!
by the grace of God
DJKaaos
17.03.2011 23:39:42
carlos: Balotelli näytti taas kerran parasta osaamistaan... vähän niinkuin tässä liivin pukemisessa http://www.youtube.com/watch?v=lYU-SeVofHs&feature

Ei nyt saatana, carlos! :D Plussan sait. Tajuton pätkä!
Minä olen minä.
kozmik
18.03.2011 00:05:47

carlos: Balotelli näytti taas kerran parasta osaamistaan... vähän niinkuin tässä liivin pukemisessa http://www.youtube.com/watch?v=lYU-SeVofHs&feature

Loputonta naurua vedet silmissä :D Plussaa täältäkin!

Hieno homma tuo Cityn putoaminen! Muut otteluparit päättyikin sitten sen osapuolen voittoon, jonka olisin ehkä mieluummin suonut tippuvan. :D No, mitäs näistä jämäliigoista...
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
DJKaaos
18.03.2011 00:10:57
Aivan tajuttoman tylsä peli tuo Liverpool - Braga. Liverpool ei saanut mitään aikaiseksi kummassakaan ottelussa, joten putoamaan joutivat.
Minä olen minä.
losalvaros
18.03.2011 00:12:08 (muokattu 18.03.2011 00:22:46)
Voihan turkasen tulimmainen tuota Poolin läpsyttelyä. Ei voi joukkue paljoa enempää olla Stevie G:n ja Suarezin varassa. Tänäänkin kentällä oli kaksi joukkuetta, joista Pool oli se surkeampi. Hieman harmittaa, että Braga meni rankkarimaalilla jatkoon, mutta kyllähän tässä oli 180 minuuttia aikaa tehdä maali taikka kaksikin.

Huh heijaa, Sunderland vastassa sitten sunnuntaina.
carlos
18.03.2011 13:03:02 (muokattu 18.03.2011 13:19:56)
Noniin, sitten lähti arvonta käyntiin!
http://video.uefa.com/video/Competi … eason=2011/liveDraw_videoFlash.html

EDIT: Huhheijakkaa!

Real Madrid/Tottenham vs. Barcelona/Shakhtar Donetsk

Inter/Schalke vs. Chelsea/Manchester United
by the grace of God
Secreterial
18.03.2011 13:16:17 (muokattu 18.03.2011 13:20:47)
carlos: Noniin, sitten lähti arvonta käyntiin!
http://video.uefa.com/video/Competi … eason=2011/liveDraw_videoFlash.html

Kiitokset linkistä!

Real Madrid vs. Tottenham
Chelsea vs. Manchester United
FC Barcelona vs. Shakhtar Donetsk
FC Internazionale vs. FC Schalke 04

Mielenkiintoiset parit kyllä! Jänniä pelejä luvassa.

Semi-finaleissa mennään:

Real /Tottenham vs. Barcelona/Shakhtar

Inter/Schalke vs. Chelsea/United
DJKaaos
18.03.2011 13:26:03
Chelsea - Manchester United on aika kuumottava pari! Unitedin kannalta diggaan, että toinen osaottelu on kotipeli. Joukkueet kohtaavat siis tämän kauden aikana vielä kolme kertaa, kun otetaan liigapelikin huomioon.

Espanjalaisten välierä olisi aika herkkua, ja uskon sen toteutuvan.
Minä olen minä.
pässi
18.03.2011 13:26:14
Ai jumaliste, siinä on ainekset klassikkoon semi-finaaleissa!
carlos
18.03.2011 13:41:50
Hyvää myllytystä kyllä tiedossa taas kerran!

Madrid - Spurs --> toivottavasti lontoolaiset jatkavat tästä eteenpäin. Uskoisin, että van der Vaart ainakin haluaisi näpäyttää entistä seuraansa. Mourinholla saattaa toki olla myös sanansa sanottavana.

Chelsea - ManU --> todellinen namupala tälle kierrokselle. Taitavat pelata vielä liigassakin toisiaan vastaan joskus toukokuun alkupuolella. Edellisestä kohtaamisesta taisi monille jäädä paljon hampaankoloon, joten hienoa nähdä jo ennakoon ajateltuna näin kuuma pari tässä vaiheessa kilpailua. ManU on ollut paljon varmempi läpi kauden, mutta Chelsea on mielestäni pikkuhiljaa alkanut taas pelata lähempänä alkukauden tasoaan... Ei kyllä mitään hajua, kumpi näistä jatkaa!

Barcelona - Shakhtar --> Nopeasti ajateltuna Barcalla kävi tässä nyt hyvä arpaonni. Toisaalta, Shakhtar on pelannut hyvää kautta, voitti lohkovaiheensa (ruma 5-1 tappio Arsenalille, mutta ottivat kotikentällään revanssista 2-1), pöllytti Roomaa mennen tullen ja on muutenkin aika arvaamaton. Kahdeksasta pelistä seitsemän voittoa. Ei huono saldo tähän liigaan. Yllätysmomentti on olemassa, mutta uskon silti Barcan vyöryttävän jatkoon.

Inter - Schalke --> En usko Schalken mahdollisuuksiin juuri ollenkaan, vaikka sen toivoisinkin menevän tästä jatkoon.
by the grace of God
loituma
18.03.2011 14:51:22 (muokattu 18.03.2011 15:25:23)
Jos Madridin peli sujuu kuten esimerkiksi keskiviikkona, Tottenhamilla tulee olemaan todella vaikeaa jatkoon pääsyn suhteen. Voivat toki yllättää.

Barcelonalle arvottiin sitten Shakhtar. Ei mikään läpihuutojuttu, mutta tämän hetken Barcelonan luulisi jatkavan tuosta silti. Välierissä sitten todennäköinen Clasico, sitä herkkua on tälle kaudelle jo aivan tarpeeksi. Kolmen viikon sisään neljä kohtaamista. Sikäli pelottaa, sillä en usko että mikään joukkue voittaisi noin tiuhaan tahtiin jokaista ottelua samaa vastustajaa vastaan. Kaiken on kuitenkin mentävä putkeen, sillä eihän liigamestaruutta, cup-mestaruutta ja vielä mahdollista CL-pystiä saa päästää livahtamaan Madridiin. Kaiken lisäksi uskon, että Mourinho otti opikseen marraskuisesta ja näin ollen Barcelonalle nämä kohtaamiset tulevat olemaan entistä hikisempiä. Jännityksellä kevään Clasicoita siis odottelen.

Ensin on kuitenkin keskityttävä Shakhtarin kaatoon, toivottavasti Guardiolan ryhmä ei lähde liian itsevarmana näihin peleihin. Camp Noulla ainakin otettava voitto. Mieluiten myös varma sellainen, sillä tilastojen valossa jos tarkastellaan niin Guardiolan johtama Barcelona ei ole voittanut koskaan CL-vieraspeliä pudotuspelivaiheessa. Shakhtarilla on myös kotietu.
http://maihinnousu.net/a/1885
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)