Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ketron XD3 suomi kompit
1
278
16.03.2011 13:39:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisko kenelläkään kokemusta Ketron XD3 kompeista?Olisko jollain myytävänä kunnon Suomikomppeja esim. valsille,humpalle,jenkalle,ym.Ostin musalapran komppeja mut ne oli perus komppeja ja olis ilm.pitänyt muokata.
Olisko valmiita 3" korpulla.
 
haitari
16.03.2011 15:03:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

XD9:llä pärjäsi aika hyvin koneen omalla valssikompilla sekä humppaan taisi olla joku "brush polka". Jenkkaan käy yksi kapulafoxi-komppi hyvin, kun hidastaa sopivasti tempoa. Beatit, shufflet ja jivet löytyi mielestäni hyvin myös. Tangossa taisi olla ongelmana tango-bequine -yhdistelmä. Joutui vetämään suoraan tankokomppia kappaleet läpi.
 
Musalabrat ovat kyllä aika tökkimistä ainakin Ketroniin. Jotenkin kotisivujen ääninäytteet kuulostavat paremmalta kuin mitä oikeasti ovat. Introt, fillit ja endingit aika lailla perheestä. Ei ole edes sisään laskua tehty (ainakaan kaikissa).
 
www.keikkamestari.com
KoskPaavo
16.03.2011 15:41:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Endingit yleensä noissa härveleissä ovat se "vitutuskohta". Monissa ei ole järjen häivää, vaan voihan niitä itsekin tehdä, taikka siirtää vaikka filli lopukkeeksi.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
hoomollinen
16.03.2011 16:38:31 (muokattu 16.03.2011 16:54:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensinnäkin noitten 3,5 ":n korppujen kanssa pelaaminen alkaa olla aika aatamin aikuista. Hommaa se PC- kaapeli, niin homma helpottuu huomattavasti. Mulla on X4 ja sain silloin joitain suomikomppeja mukaan, kun hommasin sen. Jos joku tietää, että ne kompit ei massahda XD 3:een, niin kertokoon sen täällä. Muuten ne kyllä joutaa, mutta että alkaa kopsata niitä korpulle...........niin.......Tosin uudemmista tietokoneista ei meinaa enää sarjaporttia löytyä. Kiintolevynkin saa muutamalla eurolla nykyään......44-pin IDE kaapeli.......Compact Flash/SD 2,5 " (eli kannettavaan sopiva) adapteri ja ja 4 - 8 Gb CF/SD kortti adapterin mukaan. Siinä se on. Eikä enää liikkuvia osia huolen aiheena. XD 3 ei muuten ota 6 Gb:ä enempää.
 
Linkki CF adapterille eBayssa:
 
http://cgi.ebay.com/2-5-LAPTOP-CF-C … torage_Internal&hash=item4cf5da6e67
 
haitari
16.03.2011 17:51:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Endingit yleensä noissa härveleissä ovat se "vitutuskohta". Monissa ei ole järjen häivää, vaan voihan niitä itsekin tehdä, taikka siirtää vaikka filli lopukkeeksi.
 
Jes indiid!
 
Aika kova jätkä olis, jos vetäis kaikki illan valssit koneen omalla endingillä. Aina se hemmetin töks töks -loppu ilman mitään hidastuksia. Jossain taas puoli minuuttia saa venailla, että ending vihdoin loppuisi. Kyllä filli tai jopa breakki on moneen se paras lopetus.
 
Noh, sitten on nää anterot erikseen, jotka kerää irtopisteet (omasta mielestään), kun on niin makeet introt ja endingit. Juu nou wot ai miin.
 
www.keikkamestari.com
KoskPaavo
16.03.2011 20:26:37 (muokattu 16.03.2011 20:31:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä teen endingin hidastamalla yhdellä pedaalilla filliä, mulla on se 6-osainen. Sitten valssi onkin 6/4- tahtilajissa , niin ne fillitkin tulee oikein, tai siis ainakin pitäis , heh.
 
Niin, hoomolliselle, mä maksoin 20€ 25Gb:n kovalevystä ja muistaaksen 15€ siitä kaapelista. Hyvin toimii, itse asensin, helpohko homma.
Mulla on siis SD5
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
pekkajau
16.03.2011 22:37:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaipa tuo SD5 paranee ihan normaali lääkkeillä ja painonpudotuksella ja liikunnalla?
 
haitari
16.03.2011 23:22:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Kaipa tuo SD5 paranee ihan normaali lääkkeillä ja painonpudotuksella ja liikunnalla?
 
Elä ruppee... Tässä on nyt kaksi SD5-diagnosoitua hemmoa. Enemmän minua huolettaa nuo, ketkä soittaa korgin M1:llä. Siähän virkasi puolesta tiedät mitä se M1 on.
 
Oho, meni hieman öff töpic.
 
www.keikkamestari.com
pekkajau
17.03.2011 21:43:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haitari: Elä ruppee... Tässä on nyt kaksi SD5-diagnosoitua hemmoa. Enemmän minua huolettaa nuo, ketkä soittaa korgin M1:llä. Siähän virkasi puolesta tiedät mitä se M1 on.
 
Oho, meni hieman öff töpic.

 
Ei mitn! Millonkahan ollaan taas samalla keikalla seuraavan kerran? Viime keikalla sulla oli just nuo SD5-soundit parhaimmillaan siinä Giulietissa!
 
KoskPaavo
17.03.2011 22:48:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haitari on ollut mulle ykkönen jo kohta 6 vuotta, Ketronilla saa makkaraa leivälle yms.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
pekkajau
17.03.2011 23:00:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Haitari on ollut mulle ykkönen jo kohta 6 vuotta, Ketronilla saa makkaraa leivälle yms.
 
Tiedän! Mutta haitari se vasta haaste onkin! Nuo soundit on ihan sivusekka!
 
KoskPaavo
17.03.2011 23:14:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Tiedän! Mutta haitari se vasta haaste onkin! Nuo soundit on ihan sivusekka!
 
Jostain n. 30-40.stä kappaleesta on kakkoshaitari hallussa. Eihän niitä yksin voi missään esittää mutta mitä väliä.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
18.03.2011 06:51:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Tiedän! Mutta haitari se vasta haaste onkin! Nuo soundit on ihan sivusekka!
 
Aiiiiivan! Samaa mieltä! ..saundit on yliarvostettuja!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «