Aihe: Lauri Tähkä & Elonkerjuu
1 2 3 4 5 6
Osteri
23.02.2010 18:51:15
Joo, onhan tämä sopivan vanha ketju nostoon ja hyvä aika katsastaa miten Tähkän suosio on edennyt tähän päivään asti.

Oikeastaan herätteenä on tämä Iltalehden kirjoitus joka kertoo Tähkän rettelöinnistä Rammsteinin konsertissa : http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1980793

Olin katsomassa Rammsteinin keikan ja koko areenan porukka oli mukana ekasta keikasta lähtien. Hyppiminen ja käsien heiluminen kuului asiaan eikä siihen yleisesti järkkärit puuttuneet.
No mitäs ajatuksia herättää tämä uutinen Tähkästä ? Ensinnäkin kirjoituksesta jää vaikutelma että kuningas alkoholi ei sovi tälle herralle jos järkkärit joutuu puuttumaan käytökseen. Toiseksi jää vaikutelma kun tarpeeksi olet kuuluisa, voit jopa rettelöidä eikä sua poisteta keikalta vaikka olisit häiriöksi muulle keikkayleisölle. Kolmanneksi, ei jää vaikutelma, mutta käypähän mielessä että onko näitä känni-riehumisia enemmän ja alkaako vaikuttaa suosioon laskevasti ?

Tuskin Tähkä tällaista negatiivista julkisuutta haluaisi. Oliko paikalla kukaan joka voisi ehkä kertoa tapahtuneesta toisenlaisen version.
adrianman
23.02.2010 18:56:49
^Jos Lare hakee katu-uskottavuutta riehumalla perseet olalla raskaamman musiikin keikalla? :D
Boyakasha
15.03.2010 05:03:27
Jotain horinaa Lauri Tähkän taannoisesta Tavastian keikasta Rumban nettisivuilla:
http://www.rumba.fi/tanaan-ei-huomi … hdita-lauri-tahka-tavastialla-4562/
El_Jyrkkä
15.03.2011 12:39:58
Runouteni on vuosikymmeniä ymmärretty väärin. Haluan rahaa ja pillua, enkä mitään hevonvitun Aleksis Kivi-tunnustuspalkintoja! -Eino Leino-
-jonne-
15.03.2011 16:53:57
Hienoa!
Loppuhan se elonkerjuu vihdoin ja viimein! Oli kuitenkin varsin tuottoisa sato tälle "orkesterille"
KooAa
15.03.2011 17:49:42
Linja tiukkenee.
kiriminni
15.03.2011 22:13:21
El_Jyrkkä: http://www.iltalehti.fi/popstars/2011031513368354_ps.shtml
Että näin sitten :D

Näinhän se pitikin.Karsitaan turhat soittajat ympäriltä,niin jää massia enemmän itelle.
Saneerataan eli irtisanotaan,kuulostaako tutulta?
Karipiirto
15.03.2011 22:20:11 (muokattu 15.03.2011 22:20:22)

Mulla ei ole ikinä ollut mitään antipatioita sen enempää tätä yhtyettä kuin myöskään esim. Mambaa kohtaan joten en osaa yhtyä mihinkään riemunkiljahduksiin, joskaan ei kyllä herätä mitään muitakaan tuntemuksia tämä uutinen. Mutta vähän kyllä herra Naalin äänensävystä paistoi läpi melko hyvä kuva siitä, mikä on homman nimi.
"Veikkaan että näitten vaalien jälkeen lopputulos on se että ainoa joka on köyhien asialla oikeasti on Veikko Hurstin poika." - Mika Kangas
Bonham
16.03.2011 09:44:16
"Muusikoiden.net"....
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Cimble
16.03.2011 12:13:19
Lauri Tähkän bändi ei siis enää pelitä.

http://www.youtube.com/watch?v=rOSOZ4iBUkI
Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula.
PJS
16.03.2011 15:49:22

Bonham: "Muusikoiden.net"....

Tismalleen :)

Mua ihmetyttää se, että miten jotkut jaksaa vuodesta toiseen olla kiukkuisia siitä että joku menestyy omalla musiikillaan ja selkeästi omilla eväillään. Ehkä kyse on tosiaan siitä, että jengi on vaan niin ahdasmielisiä että ne ymmärrä sitä ettei se oo itseltä pois vaikka joku tekeekin semmoista musaa mistä itse ei diggaa.

Harvemman Lauri Tähkä -fanin oon kuullu mesoavan sitä, miten perseestä on kun joku Von Herzen Brothers menestyy.
Peace!
Cathi777
16.03.2011 16:09:26

PJS: Tismalleen :)

Mua ihmetyttää se, että miten jotkut jaksaa vuodesta toiseen olla kiukkuisia siitä että joku menestyy omalla musiikillaan ja selkeästi omilla eväillään. Ehkä kyse on tosiaan siitä, että jengi on vaan niin ahdasmielisiä että ne ymmärrä sitä ettei se oo itseltä pois vaikka joku tekeekin semmoista musaa mistä itse ei diggaa.

Harvemman Lauri Tähkä -fanin oon kuullu mesoavan sitä, miten perseestä on kun joku Von Herzen Brothers menestyy.

Joo, tämä on kyllä outo asenne täällä. Suomessa ei yksinkertaisesti saa menestyä. Kaikkialla missä on tätä uutista ollut esillä niin kommentit ovat olleet vastaavaa tasoa kuin täälläkin. Toisaalta itse olisin tyytyväinen jos tuollaiseen asemaan pääsisin, että olisi porukka joka dikkaisi aivan hulluna ja toiset vihaisivat. Se olisi paras mahdollinen asema mihin artisti voi päästä. Ainakaan ei jää hajuttomaksi ja mauttomaksi ja herättää tunteita. Itsekään en mikään tämän kyseisen bändin fani ole tai muutenkaan kauheammin innostunut heidän musiikistaan, mutta ei niiden menestys ole multa pois.
Only pop music can break my heart...
Epämuusikko
16.03.2011 17:12:46 (muokattu 16.03.2011 17:13:31)
Bonham: "Muusikoiden.net"....

"Hyvää päivää Bonham".

Itsekään en mikään tämän kyseisen bändin fani ole tai muutenkaan kauheammin innostunut heidän musiikistaan, mutta ei niiden menestys ole multa pois. Vaan monelta muulta on (itseltäni ei, en tee keikkoja).
6-stroke troll.
Stradlin
16.03.2011 17:21:37
Epämuusikko: Vaan monelta muulta on (itseltäni ei, en tee keikkoja).

Nyt ei ihan avaudu tämä. Millä lailla se Tähkän bändin menestys siis on keneltäkään pois?
"those damn krauts deserve to be hit by a earthquake tsunami for nuking pearl harbor" - Jack Simmering
Cimble
16.03.2011 17:23:14
Joko saa tulla kaapista? :) Joskus tuntui, että olisin halunnut nähdä tämän "kuuluisan" hyväntuulen-Elonkerjuun livenä. Minua ei ärsyttänyt bändissä mikään, päinvastoin, hienoa että jotkut pärjää helevetin hyvin ihan hyvällä ja omalla poprockilla.

Tietysti bändin hajoaminen on mulle aivan sama. Kyllä ne tekee vielä comebackin, koska jos Laurin soolo ei kaada kansaa niin paljon kuin tuollaisen aikaisemman supermenestyksen jälkeen olisi halua ja kunnianhimoa. Routa ajaa Laurin kotiin.
Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula.
KooAa
16.03.2011 17:30:34
Kaks kertaa näin livenä, olin jopa samaan aikaan Lutakon ovella kun poke laittoi sen jonon päähän oottelemaan sisäänpääsyä joka päätyi Iltalehteenkin. Livenä hyvä ja yks levykin on.
Musta Arkipyhä
16.03.2011 18:12:30
Minusta Lauri Tähkän ja Elonkerjuun biiseissä ei ollut mitään vikaa.Tarttuvia ralleja joiden menestyksen voi helposti ymmärtää vaikkei itse niistä niin diggaisikaan.Lopettamispäätös oli melkoinen yllätys.

Löydän kyllä nykysuomirockista paljon huonompaakin tavaraa.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Meadow
16.03.2011 21:36:48 (muokattu 16.03.2011 21:37:20)
Hajoilin aikoinaan sen verran pahasti siihen vitun kylkeen kyhnytä-biisiin että olen aidosti onnellinen bändin hajoamisesta.
eino mutku
17.03.2011 10:45:10
Jotenkin hämmentävää että kun on kuitenkin yhtiöt taustalla businesta varten ja levysopparit niin muut bändiläiset saa tiedon sähköpostilla ja levy-yhtiö median kautta. Siinä on kuitenkin niitä käytännön asioita sen verran paljon hoidettavana että olishan tuonkin voinut asiallisesti hoitaa naamatusten kun ei niitä kohtaamisia voi kuitenkaan loputtomin vältellä.

Ilmeisesti bändillä ei sitten ole varsinaista manageria/asioidenhoitajaa.
Mitä opimme tästä? Emme mitään!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)