Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 592 93 94 95 96122 123 124 125 126
Ziggy Bubba
14.03.2011 00:17:20

Lord of the strings: Olen hyvin pettynyt jos Litmanen siirtyy Klubiin.

KLUBIIN!? Hyi vittu.

On se siellä ennenkin pelannut. Ai niin, sä olit se joka toivoi Klubille huonoa jopa Champions Liigassa - hieno meininki.
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
DJKaaos
14.03.2011 00:38:16
Lord of the strings: KLUBIIN!? Hyi vittu.

Aikansa se Litmanen jaksoikin hakata päätänsä seinään siinä identiteetittömässä lahtelaisessa muoviseurassa. Jos nyt Klubia ajattelee, niin ei kai tuon parempaa vaihtoehtoa tuossa tilanteessa Litmaselle edes voi kuvitella. Iso ja hyvin hoidettu seura, joka pelaa pääsarjassa ja joka on oleellisesti lähempänä Tallinnaa kuin mitä Lahti on. Lisäksi Litmasella on historiaa Klubissa, joten mikä ettei. Ei tämä ole mitenkään hämmästeltävä kuvio, jos kykenee edes vähän näkemään asioita isommassa kuvassa, eikä vain siitä omasta pikkuisesta mielenikkunasta.
Minä olen minä.
Sergei Fallinen
14.03.2011 01:06:13
klubissa se on aina paljon lähempänä klubin päävalmentajan paikkaa ja siitä sit maajoukkueeseen
touhis
14.03.2011 09:47:27
Toisaalta jos jarppa haluaa jatkaa peliuransa jälkeen valmennushommissa, sille olisi tarjolla harjoittelupaikka amsterdamissakin.

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011030613313898_jp.shtml?ref=leiki
Secreterial
14.03.2011 09:58:50
Iltalehden "laatujournalismi" näyttää jälleen kyntensä: http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011031413360832_jp.shtml

Tiiä sitten mikä osa tuosta on totta, jos mikään. Iltalehden jutut yleensä on mitä on. Aika suoria oletuksia toimittajalta tuossa; "jos riitoja ei sovita, Rooney pelaa todennäköisesti viimeistä kevättään Unitedissa". Vuoteen 2015 asti ulottuva sopimus, joten kyllähän Rooney pelaa, jos Ferguson niin sanoo :)
kozmik
14.03.2011 13:25:49

Secreterial: Iltalehden "laatujournalismi" näyttää jälleen kyntensä: http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011031413360832_jp.shtml

Tiiä sitten mikä osa tuosta on totta, jos mikään. Iltalehden jutut yleensä on mitä on. Aika suoria oletuksia toimittajalta tuossa; "jos riitoja ei sovita, Rooney pelaa todennäköisesti viimeistä kevättään Unitedissa". Vuoteen 2015 asti ulottuva sopimus, joten kyllähän Rooney pelaa, jos Ferguson niin sanoo :)

Ja alkuperäinen lähde on News of the World, joka ei sekään liene ihan luotettavimmasta päästä. :) BBC:n foorumilla joku kommentoi aiheeseen toteamalla, että Arsenal-pelin aikana näkyi kun Rooney ja Ferguson juttelivat ja naureskelivat keskenään, ei kyllä vaikuta sen perusteella olevan vikaa väleissä.

Eipä sillä, jos Rooney lähtee hintaan tyyliin 50+ miljoonaa, niin mikäs siinä. Kunhan rahat saadaan suoraan käyttöön uusiin hankintoihin. Jos ei lähde, niin mikäs siinäkään.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
DJKaaos
14.03.2011 14:32:47
kozmik: Arsenal-pelin aikana näkyi kun Rooney ja Ferguson juttelivat ja naureskelivat keskenään, ei kyllä vaikuta sen perusteella olevan vikaa väleissä.

Ei kyllä kehonkielestä pystynyt aistimaan minkäänlaista eripuraa herrojen välillä Arsenal-pelissä. Varmasti hyvin mahdollista, että jotain skränää on ollut sen turhauttavan tappioviikon päätteeksi, mutta siitä nyt on turha vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä. Enemmän ihmetyttäisi se, jos noin tiivis porukka eläisi jatkuvasti täydellisessä harmoniassa.
Minä olen minä.
Secreterial
14.03.2011 17:46:32
Ainahan pieniä erimielisyyksiä on, ja varmasti Rooneyn tapauksessa, kun kaverilla on temperamenttia pikkuisen. Mutta huhut on huhuja, enkä ainkaan henkilökohtaisesti usko, että Rooney olisi lähdössä mihinkään. Ihan hyvällä tuulella tuntui olevan Arsua vastaan.

Hyviä uutisia huomista ajatellen; on jopa mahdollista, että Nani tekisi paluun jo huomenna. Ilmeisesti on eilen ja tänään reenaillut ja pystynyt juoksemaan jo aivan vapaasti. Edessä lääkärintarkistus, koska pelkona on se, että tikit voi aueta. Olisi meikän mielestä nannaa nähdä Nani ja Valencia kentällä! Nanillehan povailtiin muutaman viikon sairaslomaa, pahimmillaan kuukauden, mutta nopeasti on onneksi päässyt kuntoon. Ilmeisesti tossa hommassa oli isoimpana ongelmana se, että tikkejä ei voitu laittaa heti, kun jalka oli niin turvoksissa. Mutta toivotaan parasta!

btw. villejä huhuja Espanjasta; Barca tarjoamassa 40 miljoonaa + Bojanin Balesta :) Kesä tulossa, joten huhut alkaa vähitellen vellomaan aika runsaissa määrin. ManU mm. Daily Mailin mukaan tarjoamassa 15 miljoonaa De Geasta.
Henkka370
14.03.2011 18:03:15
Mikä juttu tää on, että Litmasen pitää olla lähellä Tallinnaa? Mitä siellä Tallinnassa on Litmaselle?
NY RILLATAAN!
Deg
14.03.2011 18:05:31

Henkka370: Mikä juttu tää on, että Litmasen pitää olla lähellä Tallinnaa? Mitä siellä Tallinnassa on Litmaselle?

Ei kai sielä muuta kuin koti ja perhe.
Sexual chocolate, baby!
kozmik
14.03.2011 22:03:03

Jahas, Arsenal meinaa raahata eläkeläisen ratkaisemaan akuutin maalivahtipulan.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/12735013.stm

Kaikkea sitä.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
DJKaaos
14.03.2011 23:25:27
kozmik: Jahas, Arsenal meinaa raahata eläkeläisen ratkaisemaan akuutin maalivahtipulan.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/12735013.stm

Kaikkea sitä.

Ohhoh, melkoinen vararatkaisu! Erittäin mielenkiintoista :)
Minä olen minä.
DJKaaos
14.03.2011 23:30:41
FA Cupin välieräparit ovat nyt selvillä:

Manchester City - Manchester United

Bolton - Stoke

Melkoinen herkkupala tuo manchesteriläisten kohtaaminen.
Minä olen minä.
kozmik
14.03.2011 23:38:58

djKaaos: FA Cupin välieräparit ovat nyt selvillä:

Manchester City - Manchester United

Bolton - Stoke

Melkoinen herkkupala tuo manchesteriläisten kohtaaminen.

Kyllä!

Hyvä, että tuli välierässä jo City vastaan. Jos sattuisi käymään niin, että City voittaa, niin mieluummin välierässä kuin finaalissa. :)
loituma
15.03.2011 19:33:14
Tänään pelataan taas sitä ehtaa itseään. Vuorossa parit Bayern - Inter, ManU - Marseille. Bayernilla arvokas vierasvoitto taskussa ja ManU nyt ei ole Old Traffordilla hävinnyt tällä kaudella useasti (en tiedä tilastoja, onko hävinnyt kertaakaan?). Näen siis, että nämä kaksi jatkavat, mutta mitä vain ehtii vielä 90 minuutissa tapahtua.
http://maihinnousu.net/a/1885
DJKaaos
15.03.2011 20:11:01
loituma: Tänään pelataan taas sitä ehtaa itseään. Vuorossa parit Bayern - Inter, ManU - Marseille. Bayernilla arvokas vierasvoitto taskussa ja ManU nyt ei ole Old Traffordilla hävinnyt tällä kaudella useasti (en tiedä tilastoja, onko hävinnyt kertaakaan?). Näen siis, että nämä kaksi jatkavat, mutta mitä vain ehtii vielä 90 minuutissa tapahtua.

Manchester United on hävinnyt himassa viimeeksi viime huhtikuussa, mutta kyllähän tossa ranskalaisillakin on omat saumansa, etenkin vierasmaalien muodossa. Vierasmaali jäi Unitedilta tekemättä, joten voitto tästä on otettava.
Minä olen minä.
kozmik
15.03.2011 20:52:24

Joo, nyt on kyllä kauhea dilemma. Katsoako laadukasta tv-kuvaa sinänsä mielenkiintoisesta Bayern-Inter -matsista, vaiko tihrustaa paskaa streamia Manu-Marseille -pelistä? Elämä on valintoja. Tai sit yritän katsoa molempia samaan aikaan enkä tajua kummastakaan mitään... :D
Secreterial
15.03.2011 21:09:35 (muokattu 15.03.2011 21:23:14)
Streamilla mennään, kuten aina. Enkkuselostus on jotain niin hienoa, kun vertaa suomipoikain yrityksiin.

Ihan hyvä laatusia streameja löytyy ja joskus sattuu tuurilla olemaan ihan hd-tason kuvaa tarjolla. Normisti tollasta vähän tv:n kuvaa huonompaa streamia.

EDIT.! Vidic ei ilmeisesti pelaa, vaan on loukkaantuneena sivussa.
kozmik
15.03.2011 21:34:44

Secreterial: Streamilla mennään, kuten aina. Enkkuselostus on jotain niin hienoa, kun vertaa suomipoikain yrityksiin.

Ihan hyvä laatusia streameja löytyy ja joskus sattuu tuurilla olemaan ihan hd-tason kuvaa tarjolla. Normisti tollasta vähän tv:n kuvaa huonompaa streamia.

Enkkuselostus päihittää kyllä suomiversion 100-0, se on totta. On vaan sen verran hidas netti käytössä, että väkisinkin pätkii, vaikka laatu olisikin hyvä.

EDIT.! Vidic ei ilmeisesti pelaa, vaan on loukkaantuneena sivussa.

Samaa katsoin BBC:n livestä, ei hyvä! No, futis on maalintekokilpailua, kunhan tehdään enempi kuin päästetään. Mutta ei kyllä tosiaan lupaa hyvää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)