Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 522 23 24 25 26414 415 416 417 418
Olly
10.03.2011 01:09:14
joonama: Minä ainakin! Lisäksi vetoan käänteiseen hintakäyrään (kun 14" maksaa enemmän) ja vaadin saada 18" tai 19" K (Custom) Darkin (thinin) satasella!

PS. maksan postituskulut...

Luotan samaan logiikkaan. Albert Einstein oli huono koulussa, itse olin vielä huonompi. M.O.T.
Rumpalina aloitin pohjalta, ja raivasin tieni alaspäin.
hansakemanelius
10.03.2011 21:50:55

Tullista tuli 60-luvun Avedis 14"-haitsut. Oikein mukavalta kuulostavat.
Nyt on kahdet samanikäiset joten jompikumpi pari lähtee jonain päivänä kiertoon.
Ehkä odottelen DAF:in kevätkirppistä. Alkaa olla liikaa kaikenlaista kivaa nurkissa joten jostakin täytyy vähentää.
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
jtpennane
14.03.2011 14:41:32
hansakemanelius: Tullista tuli 60-luvun Avedis 14"-haitsut. Oikein mukavalta kuulostavat.
Nyt on kahdet samanikäiset joten jompikumpi pari lähtee jonain päivänä kiertoon.
Ehkä odottelen DAF:in kevätkirppistä. Alkaa olla liikaa kaikenlaista kivaa nurkissa joten jostakin täytyy vähentää.

Mä avitan nurkkien siivoomisessa hieman! Itselläkin kyllä lähtee pari Istanbulin peltiä kohta kiertoon, ei ollu vastusta K light ridelle vaikka mukavan savuisia ovatkin.
"Saatanasta laulaminen on jotenki niin ysärii." -A.P.K
hansakemanelius
14.03.2011 19:02:45

Angry Pierre: Mä avitan nurkkien siivoomisessa hieman! Itselläkin kyllä lähtee pari Istanbulin peltiä kohta kiertoon, ei ollu vastusta K light ridelle vaikka mukavan savuisia ovatkin.

Mukavaa kun löytyy avuliaita m.nettiläisiä. Helpompi tehdä kauppaa sellaisten kanssa jotka tietävät mitä tahtovat. Säästyy noilta renkaan potkijoilta..... :)
jtpennane
14.03.2011 19:38:00
hansakemanelius: Mukavaa kun löytyy avuliaita m.nettiläisiä. Helpompi tehdä kauppaa sellaisten kanssa jotka tietävät mitä tahtovat. Säästyy noilta renkaan potkijoilta..... :)

Heh, tavallaan!

Symbaalien kanssa olen kyllä käynyt melkoisen ruljanssin, että on mieluiset jääneet omiin nurkkiin. Onko se sitten sitä, että tietää mitä tahtoo eikä löydä - vai kokeilunhalua... enpä tiedä. Nyt on kuitenkin löytynyt unelmien ride, jonka poistin viime kesänä - kiitos vaan Markkuliini - ja sulta toivottavasti haitsut sille pariksi.

On toki mukava käydä kauppaa useammin saman henkilön kanssa kun tietää, että homma toimii ongelmitta!
hansakemanelius
14.03.2011 19:49:48

Angry Pierre: Heh, tavallaan!

Symbaalien kanssa olen kyllä käynyt melkoisen ruljanssin, että on mieluiset jääneet omiin nurkkiin. Onko se sitten sitä, että tietää mitä tahtoo eikä löydä - vai kokeilunhalua... enpä tiedä. Nyt on kuitenkin löytynyt unelmien ride, jonka poistin viime kesänä - kiitos vaan Markkuliini - ja sulta toivottavasti haitsut sille pariksi.

On toki mukava käydä kauppaa useammin saman henkilön kanssa kun tietää, että homma toimii ongelmitta!

Kokeilunhalua ainakin meikäläisellä. Mieluiset pellit jäävät omaan varastoon mutta jostain syystä mieluistenkin peltien kokoelma alkaa olla niin laaja että täytyy vähän vähentää. Ei se luopuminen hamsterille helppoa ole mutta kun niitä kaikkia ei ehdi soittaa :)
EJ84
14.03.2011 20:37:39

hollmi-5
14.03.2011 20:39:04
Soundit, piuhat ja kajarit.
Sonormies
14.03.2011 20:40:53
EJ84: http://muusikoiden.net/dyn/users/85140.jpg

Kieltämättä. Huikea väri ja muutenkin ajattomat. Todella nätti moposetti.
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
joku muu sikko
14.03.2011 21:10:20
Sieltähän tuli postista tällä kertaa Sabian 17" AA fast crash ja näyttää ja kuulostaa ihan hyvältä.
Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law.
moderndrummer88
14.03.2011 21:24:02
to
14.03.2011 21:56:14
EJ84: http://muusikoiden.net/dyn/users/85140.jpg

Huhhuh mulle kans tommoset!!! Oikeesti todella hienot!
EJ84
14.03.2011 22:09:19

Kiitoksia vaan kaikille kehuista. Epäilen kuvan kyllä hämäävän hieman. Koeajoa odotellessa...
Sonormies
14.03.2011 23:54:07
Kuule, EJ! Tuommoset kun viet lavalle värivaloihin niin keikan jälkeen saat potkia ylimääräisiä bändäreitä pois jaloista ja ottaa matkaan vaan neljä koreinta.
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
EJ84
15.03.2011 00:16:49

Sonormies: Kuule, EJ! Tuommoset kun viet lavalle värivaloihin niin keikan jälkeen saat potkia ylimääräisiä bändäreitä pois jaloista ja ottaa matkaan vaan neljä koreinta.

Paitsi jos soittaa setin mukaisesti, eli ajattomasti! ,)
joonama
15.03.2011 09:43:51

EJ84: Paitsi jos soittaa setin mukaisesti, eli ajattomasti! ,)

Plussan arvoinen sutkautus. Kiitos työpäivän piristämisestä.
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
markkuliini
15.03.2011 10:39:38

Angry Pierre: Nyt on kuitenkin löytynyt unelmien ride, jonka poistin viime kesänä - kiitos vaan Markkuliini - ja sulta toivottavasti haitsut sille pariksi.

Hetken aikaa piti kelata että mikäs ride ja miten minä liityn siihen. Mutta säkö ostit sen 22" K Light riden jota suosittelin DLX:stä? Se oli kyllä tosi namu, melkein on ikävä.

Jos haluat testata mun 14" K light hatseja sen kanssa tai ilmankin, niin pirauta jos kuljet Roihuvuoren ohi. Tuolla on treenis täynnä testattavaa. ;) En siis ole myymässä mitään, mutta snare ja symbaali testaus on hauskaa puuhaa sano kissa kun mummolla jne...
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
ostany
15.03.2011 14:27:57
Ricce: Autossa odottelee työpäiväni päättymistä, ollut pitkä päivä :)

http://muusikoiden.net/dyn/users/85153.jpg

Asettelu on Pekan käsialaa, asettuu sitten vähän eri tavalla kun pääsen kotiin.

En onnittele, vaan sanon että "Nauti!" :)
jtpennane
15.03.2011 14:43:50
markkuliini: Hetken aikaa piti kelata että mikäs ride ja miten minä liityn siihen. Mutta säkö ostit sen 22" K Light riden jota suosittelin DLX:stä? Se oli kyllä tosi namu, melkein on ikävä.

Jos haluat testata mun 14" K light hatseja sen kanssa tai ilmankin, niin pirauta jos kuljet Roihuvuoren ohi. Tuolla on treenis täynnä testattavaa. ;) En siis ole myymässä mitään, mutta snare ja symbaali testaus on hauskaa puuhaa sano kissa kun mummolla jne...

Kyllä, juuri tähän viittasin! Se on kunnon keeper.

Itseasiassa juuri 14" K light hatsit ovat testauksessa ensi torstaina Pasilassa... En tiedä uskallanko tulla Roihuvuoreen, olis varmaan DW:t tilauksessa - tai vielä pahempaa, Craviotto-GAS. Joutuisin vararikkoon!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)