pekkajau 27.03.2004 15:13:40 | |
---|
Mikä on mielestänne hyvä musiikkielokuva jonka olette nähneet? Mielestäni parasta musiikkielokuvaa on vaikea nimetä koska niitä on tehty monta. "Loistavat Bakerin pojat" (Fabulous Baker Boys) on jostain syystä oma henkilökohtainen suosikkini. Se jotenkin vaan kolahti jostain syystä aikoinaan! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
perkeles 27.03.2004 15:18:11 | |
---|
o`brother where art thou? vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
perkeles 27.03.2004 15:19:55 | |
---|
the story of spinal tap. the commitments. quadrophenia. vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
M.i.k.key 27.03.2004 15:40:12 (muokattu 27.03.2004 15:41:30) | |
---|
Viime aikojen paras on ehdottomasti "Standing In The Shadows of Motown". Todella hieno ja koskettava tarina Funk-veljeksistä. Ei tuo Bakerin veljestenkään leffa huono ole. Sitä ei löydy omasta hyllystä, tai soundtrack-cd kyllä löytyy. Spinal Tap on ehdoton dvd-hankinta. Mambo Kings on myös hieno elokuva. EDIT: Lisätään vielä Moulin Rouge vaikka menee ehkä kysymyksenasettelusta ohi... :) My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Tankoprinssi 27.03.2004 16:12:46 | |
---|
Ei ehkä ihan aiheeseen mutta lähelle kuitenkin. Siis olin eilen Porin teatterissa katsomassa ja kuuntelemassa Beatles -musikaalialia: BEATLES STORY ja kyllä täytyy sanoa, että oli hyvä ja Tynin Seppo oli saanut jätkät soittamaan laulamaan hyvin. |
perkeles 27.03.2004 16:29:56 | |
---|
Viime aikojen paras on ehdottomasti "Standing In The Shadows of Motown". Todella hieno ja koskettava tarina Funk-veljeksistä. Ei tuo Bakerin veljestenkään leffa huono ole. Sitä ei löydy omasta hyllystä, tai soundtrack-cd kyllä löytyy. Spinal Tap on ehdoton dvd-hankinta. Mambo Kings on myös hieno elokuva. EDIT: Lisätään vielä Moulin Rouge vaikka menee ehkä kysymyksenasettelusta ohi... :) mistä löytyisi tämä motown-juttu vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
M.i.k.key 27.03.2004 17:37:40 | |
---|
mistä löytyisi tämä motown-juttu Se on myynnissä suomessa DVD/VHS-versiona. Free Record Shopista ainakin löytyy! Suosittelen lämpimästi Lisätietoa leffasta ja tyypeistä: www.standingintheshadowsofmotown.com My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Tankoprinssi 27.03.2004 18:04:58 | |
---|
Toivottavasti, tuleva Hurriganes leffa täyttää odotukset. Itse ainakin odotan sitä, koska ganesista se lähti aikoinaan meikäläisenkin soittoinnostus. Varmasti monella muullakin 70 luvun alkupuolella aloitelleella. |
perkeles 27.03.2004 18:09:27 | |
---|
Toivottavasti, tuleva Hurriganes leffa täyttää odotukset. Itse ainakin odotan sitä, koska ganesista se lähti aikoinaan meikäläisenkin soittoinnostus. Varmasti monella muullakin 70 luvun alkupuolella aloitelleella. rock´n roll all night long...kyllä lähtee. kiitokset M.I.K.KEY.lle tietoiskusta. vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
dartman 27.03.2004 21:42:34 | |
---|
Juu, Spinal Tap tietysti. Ja varmaan Mambo Kings olisi kanssa listalla. Ainakin musan takia, olen kyllä nähnyt sen, mutta oli sellainen ilta että siinä kunnossa ei kieltä ymmärrä ja tekstiä ei erota... "Sillon ku skulataan sillon jorataan." |
perkeles 27.03.2004 21:44:34 | |
---|
Juu, Spinal Tap tietysti. Ja varmaan Mambo Kings olisi kanssa listalla. Ainakin musan takia, olen kyllä nähnyt sen, mutta oli sellainen ilta että siinä kunnossa ei kieltä ymmärrä ja tekstiä ei erota... musa puhui puolestaan? vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
dartman 27.03.2004 21:47:22 | |
---|
musa puhui puolestaan? Juu. Musan muistaa, muuta ei. "Sillon ku skulataan sillon jorataan." |
peepee 27.03.2004 22:27:42 | |
---|
Tanssimusiikin alueelta myös Ry Cooderin masinoima Buena Vista Social Club on katsomisen arvoinen, etten sanoisi kulttuuria. Argentiinalaisen tangon puolelta Carlos Sauran Tango - ei elokuvallisesti kummoinen, mutta tanssit ja musiikki toimii. |
U.Honey 28.03.2004 00:31:49 | |
---|
Ei varsinaninen musiikkielokuva, mutta telkkaristä tuli joku vuosi sitten Akkaa Päälle tv-sarja, jossa oli mainio episodi tanssimuusikoista. Children of Baron - kun vain hyvä on kyllin parasta |
absqua 28.03.2004 10:21:39 | |
---|
The Band: Last Waltz Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Notefix 28.03.2004 10:53:43 | |
---|
Mikäs se oli se leffa jostain kiertuemuusikoista, josta muistan tän legendaarisen kommentin "basso on bändin munat". Se oli hyvä! My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
KoskPaavo 28.03.2004 10:59:11 | |
---|
Trio Forresterista tehty TV-elokuva. Soittaja selviää aina. |
carevi 28.03.2004 13:10:26 | |
---|
Save the last dance on omalla tavallaan yksinkertaisen puhutteleva, muusikonkin arjesta?. Saturday Night Fever on tavallaan hauska, aika erikoinen näkemys parintanssikulttuurista Travoltalla, hyvät kommentit välillä. West side story on hyvä perusteos, herää kysymys miksi se on aikanaan voittanut 10 oskaria? Tänä päivänä ei tulisi varmasti yhtäkään ... |
mistä löytyisi tämä motown-juttu Löytyy myös videovuokraamoista, jos ei heti malta ostaa.... |
iso j 29.03.2004 10:34:30 | |
---|
Mikäs se oli se leffa jostain kiertuemuusikoista, josta muistan tän legendaarisen kommentin "basso on bändin munat". Se oli hyvä! Oliko se Suomalainen? jos oli niin se voisi olla "Viimeinen keikka" jossa vanha bändi lähtee toteuttamaan vanhan kitaristin viimistä toivetta eli soittaa Come Prima biisin hänen hautajaisissa,. Olisko jotain 70luvun lopulla tai 80 alussa tehty, hyvä leffa kuitenki. Ulkomaisista tuli mieleen Bad News leffa, se on mainio!! Katoin myös ton "Shadows of Motown.nin tosi asiallinen. Suosittelen...... "Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.." |