Aihe: American Idol 2011
1 2 3 4 5 6 7 815 16 17 18 19
bedlam
14.03.2011 19:37:13 (muokattu 14.03.2011 19:38:17)

thescientist: Mitä vit? Luskhan on ihan jäätävän hyvä laulaja.

No ei minusta, eikä muistakaan tässä taloudessa. Huumoriarvot on kyllä kohallaan.
poppamies
14.03.2011 19:38:25

bedlam: No ei minusta, eikä muistakaan tässä taloudessa. Hirveen kuulosta.

Ei taida olla musiikkiväkeä sitten ollenkaan koko taloudessa...
G strings are for strippers
bedlam
14.03.2011 19:40:47 (muokattu 14.03.2011 19:48:45)

poppamies: Ei taida olla musiikkiväkeä sitten ollenkaan koko taloudessa...

Reps! :D Jazzmies ja Poppamies :D Toivottavasti et nyt ollut yhtä tosissasi ainakaan.
Flash
14.03.2011 19:48:43

Jacob oli helvetin hyvä. Pari kohtaa ehkä pikkasen överiksi, mutta muuten huippu.
Live Music Is Better!
bedlam
14.03.2011 19:50:10 (muokattu 14.03.2011 19:55:29)

Flash: Jacob oli helvetin hyvä. Pari kohtaa ehkä pikkasen överiksi, mutta muuten huippu.

Överiä se on minusta alusta loppuun. En väitä, etteikö se osaisi laulaa, mutta minusta sen esitykset on lähinnä komediaa. Sanoistakaan saa selvää, semmosta muu-babababa-bubububu.

Näemmä olen sitten melko yksin mielipiteeni kanssa, mutta ei ole ensimmäinen kerta :D
dipshit
14.03.2011 19:54:34
Niin. Eipä kait kukaan, joka musiikista jotain tajuaa, voi kieltää etteikö Jacob olisi teknisesti aivan saatanan hyvä laulaja. Sen toki ymmärtää hyvin, että tuollainen "överi kiekuminen" ei kaikkia miellytä. Itse pidän suuresti.
"Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta." -jazzmies
B@sshole
14.03.2011 19:55:19
bedlam: Sanoistakaan saa selvää.

Se ei ole kotimaista kieltä, se on ulkomaan kieltä. Torstaisin ja sunnuntaisin tulee "Idols"-niminen ohjelma MTV3:selta, missä saattaa parissa kappaleessa saada sanoista selvää. Tsemppiä!
bedlam
14.03.2011 19:56:17 (muokattu 14.03.2011 19:59:52)

B@sshole: Se ei ole kotimaista kieltä, se on ulkomaan kieltä. Torstaisin ja sunnuntaisin tulee "Idols"-niminen ohjelma MTV3:selta, missä saattaa parissa kappaleessa saada sanoista selvää. Tsemppiä!

AAHAHAHAHA. Olipa hauska juttu, olet hassu mies! SAAT PLUSSAA!

Dipsetcityboy: Niin. Eipä kait kukaan, joka musiikista jotain tajuaa, voi kieltää etteikö Jacob olisi teknisesti aivan saatanan hyvä laulaja. Sen toki ymmärtää hyvin, että tuollainen "överi kiekuminen" ei kaikkia miellytä. Itse pidän suuresti.

Niin, kyllä siis muiden laulussa kuulin huomattavasti enemmän epävireyksiä, mutta en vaan diggaa siitä sen teennäisen kuulosesta ja näköisestä mölinästä.
Flash
14.03.2011 19:57:46

bedlam: Överiä se on minusta alusta loppuun. En väitä, etteikö se osaisi laulaa, mutta minusta sen esitykset on lähinnä komediaa. Sanoistakaan saa selvää, semmosta muu-babababa-bubububu.

Näemmä olen sitten melko yksin mielipiteeni kanssa, mutta ei ole ensimmäinen kerta :D

Saanko arvata, että et juurikaan kuuntele soulia, tai muutakaan mustaa musiikkia?
Live Music Is Better!
B@sshole
14.03.2011 20:00:09
bedlam: AAHAHAHAHA. Olipa hauska juttu, olet hassu mies! SAAT PLUSSAA!

Kävin katsomassa kotisivujasi ja ajattelin, että nyt keksin jotain nasevaa maanatai-illan kuittailua, mutta perkele, sä oot lahjakas siinä mitä teet. Ei lisättävää. Hienoja töitä.

Jacob Lusk on mielestäni kans todella lahjakas, ei tosin munkaan makuun ne kaikki chopsit, mutta on sillä aika hieno kirkkosoundi, joka varsinkin ameriikassa toimii monelle. Taitoa piisaa.
bedlam
14.03.2011 20:00:45 (muokattu 14.03.2011 20:13:30)

Flash: Saanko arvata, että et juurikaan kuuntele soulia, tai muutakaan mustaa musiikkia?

Kuuntelen kyllä mustien soittamaa jazzia, mutta en soulia. Enkä black metallia.

B@sshole: Kävin katsomassa kotisivujasi ja ajattelin, että nyt keksin jotain nasevaa maanatai-illan kuittailua, mutta perkele, sä oot lahjakas siinä mitä teet. Ei lisättävää. Hienoja töitä.

Jacob Lusk on mielestäni kans todella lahjakas, ei tosin munkaan makuun ne kaikki chopsit, mutta on sillä aika hieno kirkkosoundi, joka varsinkin ameriikassa toimii monelle. Taitoa piisaa.

No kiitos :D Siis kun mä en tykkää muutenkaan siitä älyttömästä koukeroinnista ja kikkailusta, mitä suurin osa tuossa kisassa harrastaa ja sen kun vielä yhdistää sellaiseen teatraaliseen ja lähes gospelmaiseen halleluuja evribaadi tämä tulee sielusta ja sydämestä ja kohta pääsee itku -ilmeilyyn, niin se ei vain tällä kertaa mulle toimi ja täts it :) Muhun iskee semmonen rennompi meininki, niinkuin tuo Casey just.

Ja poppamiehelle, olen kyllä siis 30 vuotta itsekin musiikkia harrastanut, mutta en tiedä miten se tähän liittyy. Kuuntelin juutuubista vielä uusiksi nyt sen Hollywoodin soolonsa, mutta ei ei ei vaan toimi ei. "Hyvä laulaja" on nyt vähän vaikea. Kyllä on teknisesti varmaan taitava, mutta jos ei se kuulosta mun korvaan hyvältä niin voiko se mun mielestä olla silloin hyvä laulaja?

Mutta ehkä en siis Jacobista puhu tässä ketjussa enää tästedes mitään :D
this1sux
14.03.2011 20:16:48
bedlam: No kiitos :D Siis kun mä en tykkää muutenkaan siitä älyttömästä koukeroinnista ja kikkailusta, mitä suurin osa tuossa kisassa harrastaa ja sen kun vielä yhdistää sellaiseen teatraaliseen ja lähes gospelmaiseen kyynel silmäkulmassa, halleluuja evribaadi tämä tulee sielusta ja sydämestä -ilmeilyyn, niin se ei vain tällä kertaa mulle toimi ja täts it :) Muhun iskee semmonen rennompi meininki, niinkuin tuo Casey just.

Et sää nyt aivan yksin oo mielipitees kanssa. Kyllähän Jacob tosiaan pystyy aika hämmästyttäviä asioita äänellään tekemään, mutta eivät kyllä kolise mulle. Varsinkaan tuo top 13 -veto.

Omia suosikkeja on Lauren, Haley ja Casey. Tuo Jameskin laulaa ihan hyvin, silloin kun sattuu huvittaa, mutta turvautuu vähän liikaa huutamiseen. Toisaalta, kuten todettu, kuulostaa jonkin verran Adam Lambertille, ja se ei ehkä ole kovin hyvä juttu. Koska Adam on niin kova.
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
bedlam
14.03.2011 20:49:05 (muokattu 14.03.2011 20:53:17)

Ää, miksi Julie ei ollu parempi laulaja! Se ois ollu täydellinen missi-idoli, mutta taitaa tippua nyt kyl. Haley oli munsta hyvä, vaikkei Randy digannu. E: ja tuo Pia ihan loistava!
arc
14.03.2011 22:28:55
Haley on hiton hyvä.

Parasta koko seasonissa oli silti Caleb Hawley, jota ei tosin hirveämmin väläytelty.

Jazz Major Berkleestä

http://www.youtube.com/watch?v=91r3OflAqw0
http://www.youtube.com/watch?v=l5CnXKJHC6k

Ostin levyn
apenaattori
14.03.2011 22:35:03
arc: Haley on hiton hyvä.

Parasta koko seasonissa oli silti Caleb Hawley, jota ei tosin hirveämmin väläytelty.

Jazz Major Berkleestä

http://www.youtube.com/watch?v=91r3OflAqw0
http://www.youtube.com/watch?v=l5CnXKJHC6k

Ostin levyn

Kevyttä tavaraa vetää skitalla samalla kun laulaa. Rispekt.
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
bedlam
14.03.2011 23:11:10 (muokattu 14.03.2011 23:13:13)

arc: Parasta koko seasonissa oli silti Caleb Hawley, jota ei tosin hirveämmin väläytelty.

Missä kohtaa tää tippu? Tykkäsin itekin tuosta mutta en edes tajunnut ajatella että eihän se enää ollu mukana.
arc
14.03.2011 23:37:18
Missä kohtaa tää tippu? Tykkäsin itekin tuosta mutta en edes tajunnut ajatella että eihän se enää ollu mukana.

Siellä Vegasissa kun vetivät biitlesiä.. Tais olla top24 valinnat siinä käynnissä. Se veti jonkun oman sovituksen Beatlesien please please mestä, jota ei näytetty, näytettiin vaan että ei natsannu.

Munsta ihan jees: http://www.youtube.com/watch?v=OmuEdN8j7IQ
Linnunlaulupuu
15.03.2011 00:18:03
Loijaa: Where is real rock' & roll attitude?

Kuuden jalan syvyydessä se on, eikä oo tulossa takas.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Flash
15.03.2011 08:45:26

apenaattori: Kevyttä tavaraa vetää skitalla samalla kun laulaa. Rispekt.

Muutenkin tuolla on monia aika kovia soittajia mukana. Mutta laulukilpailuhan tuo etupäässä on ja koreografiatkin menevät soittotaidon edelle.

Tuo Caleb on ehkä enempi singer/songwriter tyyppi, kuin sellainen Idol, mitä tuolla haetaan. Hyvin kyllä vetää.
Live Music Is Better!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)