Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Räppiin ja muuhun urbaaniin erikoistuneet keikkapaikat?
1
Nikusen_Ile
08.03.2011 22:34:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä oman räppipoppoon kans omakustannelättyä julkasemassa, mikä tarkottas tietenkin mahdollisimman tiivistä keikkailua. Oon lueskellu tätä foorumia ja koittanu löytää erityisesti räppiin mieltyneitä keikkapaikkoja ja -klubeja, mutta tuntuu että tämän foorumin keikkakeskustelu näyttää painottuvan rokkiin, metalliin ja muuhun "bändimusiikkiin". :)
 
Mutta, kysyvähän ei tunnetusti tieltä eksy ja onhan tyhmäkin kysyminen kysymättä jättämistä fiksumpaa, eli onkohan täällä tiedossa mihin (muualle ku nuokkareihin) kannattas olla yhteydessä räppikeikkojen toivossa? Mahdollisia paikkoja, klubeja ja tapahtumia kaivattaisiin.
 
Haulla yritin jo vastaavaa keskustelua löytää, mutta eipä ainakaan minulle osunut silmään.
 
macid
09.03.2011 08:05:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nikusen_Ile: Olen tässä oman räppipoppoon kans omakustannelättyä julkasemassa, mikä tarkottas tietenkin mahdollisimman tiivistä keikkailua. Oon lueskellu tätä foorumia ja koittanu löytää erityisesti räppiin mieltyneitä keikkapaikkoja ja -klubeja, mutta tuntuu että tämän foorumin keikkakeskustelu näyttää painottuvan rokkiin, metalliin ja muuhun "bändimusiikkiin". :)
 
Mutta, kysyvähän ei tunnetusti tieltä eksy ja onhan tyhmäkin kysyminen kysymättä jättämistä fiksumpaa, eli onkohan täällä tiedossa mihin (muualle ku nuokkareihin) kannattas olla yhteydessä räppikeikkojen toivossa? Mahdollisia paikkoja, klubeja ja tapahtumia kaivattaisiin.
 
Haulla yritin jo vastaavaa keskustelua löytää, mutta eipä ainakaan minulle osunut silmään.

 
No ainakin raahen Rytmikellarissa esiintyy monesti räppi poppoitakin. Viime viikonloppuna tais olla Laineen kasperi, Are ja Stepa. Asa muistaakseni on käynyt parikertaa ja sitten minulle outoja nimiä tasasin väliajoin.
 
Jaa mutta tosiaan, ei se ole räppiin erikoistunut paikka, mutta kyllä sieltä keikkaa kannattaa kysellä.
 
sientenystävä.
10.03.2011 16:54:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helsingin paikkoja:
 
Club YK (mm. Humpday)
Kuudes Linja (mm. Törstdag-klubi, Soul Kitchen Club...)
Cafe Mascot
 
Muita paikkoja, joista en tiedä, mutta voisin kuvitella:
 
Lutakko
Pub Katse
Rentukka
Klubi (Turku & Tampere)
Dynamo
Pormestari
Virgin Oil Co.
Rytmikorjaamo
Torvi
Tivoli
 
Kannattaa tsekkailla, missä omat suosikit keikkailee ja tutkia esim. Monspin sivujen live-osiota.
 
Fortune
10.03.2011 18:01:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joensuussa sitten Kerubi, siellä on rytmimusiikin suhteen aika vahvasti esiintyjiä ajoittain (ja levynsoittoklubeja yms.)
 
http://www.kerubi.fi
 
"Look behind you, a three-string bass!"
Jzci
14.03.2011 13:13:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myöskin kemin koodissa näkyy nykyisin melko usein jonkunlaisia räppi-iltoja ym. http://www.barkoodi.com/fi/ Vaikka tuota mainostetaan lähinnä rockravintolana, niin kyllä tuolla nykyisin käy soittamassa artisteja ihan laidasta laitaan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «