Aihe: 4x12 Kitarakaapin lähettäminen matkahuollolla.
1 2
hevikukko
11.03.2011 19:28:45
Matkahuolto on nopein ja edullisin tapa vain muutamalla välikädellä kuljettaa, suomesta suomeen. On kokemusta 4x12 kaapeista kitaroihin. Ikinä ei ole tullut hyvin pakatussa paketissa mitään ongelmaa vastaan käsittelyn suhteen. Suosittelen.
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
oiva tumpeloinen
11.03.2011 19:37:49 (muokattu 11.03.2011 19:40:05)
Eemil: Jep, itsekin noita hommia jonkin verran nähneenä niihin sitä vitutusta puretaan jostain syystä mieluiten. Hellin käsin sitten kohdellaan esimerkiksi pakkaamatonta kaappia kun nähdään mikä se on.

Se on kyllä jännä tsygoakustinen juttu, että tavaroita käsitellään huomattavasti hellemmin, kun nähdään, mikä se on.

http://www.youtube.com/watch?v=Z1mhz1-biEY&feature=related

hevikukko: Matkahuolto on nopein ja edullisin tapa vain muutamalla välikädellä kuljettaa, suomesta suomeen. On kokemusta 4x12 kaapeista kitaroihin. Ikinä ei ole tullut hyvin pakatussa paketissa mitään ongelmaa vastaan käsittelyn suhteen. Suosittelen.

Nykyisen hinnoittelun kanssa matkis ei vaan ole välttämättä halvin tapa lähettää tavaraa. Tietyn kokoiset ja painoiset paketit menee halvemmalla Itellan hoivissa. Vielä paremman vakuutuksen kanssa. Ja toimipisteitä on kovin usein lähempänä kuin matkahuollon.
Juicy
11.03.2011 21:57:23

Tätähän ei tietysti lasketa, mutta kuulemma oli Peaveyn Classic saapunut hyvässä kunnossa perille. Pahvilaatikkoon pakkasin, mikä oli sopivasti liian pieni ettei se ylettynyt kunnolla kiinni --> Päällä olleen antokahvan jätin ulos, ja helppohan sitä oli kantaa. Uskoakseni helposti kannettavia paketteja ei turhan takia myöskään heitellä.
Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Terry Pantheras
12.03.2011 18:06:04
Posti taitaa nykyisin olla halvempi? Matkiksen kautta olen yhden 4x12-kaapin lähettänyt ja Postin kautta yhden oversized 2x12-kaapin, joka oli lähes yhtä iso kuin 4x12. Posti oli toista kymppiä halvempi... Kummassakaan ei ollut mitään kelmuja, eikä pahveja, ja ehjinä menivät perille. Itse tykkään enempi Postin lähetysprosesseista kuin Matkahuollon, vaikka Matkis on joissain tapauksissa nopeampi. Mutta Matkahuollolla kestää myös kauemmin ennakon tilityksessä; kerran kesti kolmatta viikkoa, piti ihan perään soitella...
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
pnorman
12.03.2011 20:49:12
Terry Pantheras: Posti taitaa nykyisin olla halvempi? Matkiksen kautta olen yhden 4x12-kaapin lähettänyt ja Postin kautta yhden oversized 2x12-kaapin, joka oli lähes yhtä iso kuin 4x12. Posti oli toista kymppiä halvempi... Kummassakaan ei ollut mitään kelmuja, eikä pahveja, ja ehjinä menivät perille. Itse tykkään enempi Postin lähetysprosesseista kuin Matkahuollon, vaikka Matkis on joissain tapauksissa nopeampi. Mutta Matkahuollolla kestää myös kauemmin ennakon tilityksessä; kerran kesti kolmatta viikkoa, piti ihan perään soitella...

Matkahuollon tilitykset ovat hieman koukeroisia, rahat päätyvät myyjän tilille monen mutkan kautta. Nyrkkisääntö lienee että asiamiesten tilitykset kulkee hitaasti, "oikeiden" matkahuollon toimipisteiden tilitykset ihan kohtuullisessa ajassa.
kylereese
13.03.2011 12:18:58
Eemil: Jep, itsekin noita hommia jonkin verran nähneenä niihin sitä vitutusta puretaan jostain syystä mieluiten. Hellin käsin sitten kohdellaan esimerkiksi pakkaamatonta kaappia kun nähdään mikä se on.

kyllä tää vähän on näin ikävä kyllä tosin koskee lähinnä joidenkin isojen korporaatioiden lähetyksiä!

itse ainakin pyrin duunissa jos jotain (yksityishenkilöiden kitaroita yms särkyvää kamaa) hoitamaan ne mahdollisimman turvallisesti eteenpäin ja monesti jopa korjaan pakkauksia uudelleen koska aika helvetin naurettavia paketteja välillä tulee vastaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)