Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ashdown-pedaalit - onko mistään kotoisin?
1
Juutas
11.03.2011 17:24:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan oikea vastaus kuuluisi Kiinasta.. ;) Mutta kun näkee Thomannilla jotain noin epäilyttävän halpaa (ja vieläpä hienot psykoakustiikka lisäävät VU-mittarit), niin pakko kysyä, että omistaako joku tällaisia ja tekeekö näillä mitään? :D
 
Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä...
HarrieR
12.03.2011 00:24:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli Envelope Filter jonkun aikaa. Möin pois ja nyt tilalla EBS:n BassIQ. EBS parempi. Isoja noi Ashdownit on - eli tilaa kannattaa lautaan varata. Oma Envelope filsuni toimi hyvin eleettömästi eli ei ylimääräisiä hurinoita tai surinoita. Mun setupissa toi EBS vaan soundaa paremmalle - ja jollekin toiselle toi Ashdown voi olla just se juttu.
 
Mikrotonaalisuuden kannattaja vuodesta 2011 - hanki sinäkin kontra
JaS
12.03.2011 03:03:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tais tulla joskus kokeiltua tota Envelope Filteriä kaupassa. Ihan ok saundinen ja monipuoliset säädöt, mutta oli jotenkin eleettömän kuuloinen.
 
Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä. -vaimoni sisko
absqua
12.03.2011 07:13:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ashdownin octaveria ei ainakaan ole ollut ikävä sen koommin kun omani möin pois.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Teijo K.
12.03.2011 10:23:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen parissa treeneissä ajellut sellaisen kompuran läpi, ja toimi varsin mallikkaasti. Ei mitään ihmeellistä ei huonossa tai hyvässä. Perus.
 
Talent is cheaper than table salt. What Separates the talented individual from the successful one is a lot of hard work :Stephen King. Talent is 1% inspiration, and 99% perspiration :Edison.
dewfall
12.03.2011 11:10:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bass Drive Plus korvasi aikoinaan Bad Monkeyn laudassa, paras od-poljin mitä mulla on ollut, ylä- ja alapäähän erikseen säädettävine pörinöineen. James LoMenzo HyperDrive snadisti kiinnostaisi, kovasti tuntuu kehuttaneen.
 
J.Hollström
12.03.2011 11:35:28 (muokattu 12.03.2011 11:36:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dewfall: Bass Drive Plus korvasi aikoinaan Bad Monkeyn laudassa, paras od-poljin mitä mulla on ollut, ylä- ja alapäähän erikseen säädettävine pörinöineen. James LoMenzo HyperDrive snadisti kiinnostaisi, kovasti tuntuu kehuttaneen.
 
Sama purkki oli joskus. Loppupelistä en saanut siitä orkesterin sekaan yhtään toimivaa soundia ja spedu lähti maata kiertävälle radalle. Ehkä en jaksanut vaan etsiä.
 
Tuli joskus raportoitua tämmöstäkin siitä:
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=35&t=151771&o=0&#p7735004
 
(uutuudenhuumassa tullut liioiteltua)
 
SnowCrow
12.03.2011 22:13:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on se kompura ja ihan hyvin on ajanut asiansa. Suosittelen, tosin kokemusta muista kompressoreista ei ole.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «