Aihe: Fender vs. Warwick
1
Hytne
26.03.2004 15:14:26
Omistan itse Fenderin Jazzin (2001), mutta ajattelin budjetin salliessa vaihtaa sen aktiiviseen Warwickin STD Corvetteen viidellä kielellä. Mielipiteitä?
Deere on kone, muut on leluja!
balzary
26.03.2004 15:16:07

Omistan itse Fenderin Jazzin (2001), mutta ajattelin budjetin salliessa vaihtaa sen aktiiviseen Warwickin STD Corvetteen viidellä kielellä. Mielipiteitä?

riippuu ihan kumpaa soundimaailmaa haet. warwick on moternimpaa. ite oon haikallu justiinsa perinteisempää warwickin rinnalle viime aikoina. säästä vähän rahaa ja osta kakkosbasso :)
Mr.oskari
26.03.2004 18:24:56
Koita kasata rahat Warwickiin myymättä jazzaria pois ku se on kuitenki niin all around peli ja toimii musassa ku musassa...

Noissa Warwickeissa saattaa homma mennä siihen et pitää alkaa hankkimaan sit kalliimpia ämyripinoja ku saundi ei miellytä pikkucombosta...
duane
26.03.2004 21:50:28
Niin...mulla on warwickin 5-kielinen passiivi, mikä sopii uudempaan soundiin ja tumppuosastolle löytyy presari..eli molempi parempi...
...
absqua
26.03.2004 23:36:01

Tää nyt ei ole kovin rakentava mielipide, joten sori vaan jo etukäteen: Mikäs siinä jos tykkää.

Itse en vaihtaisi Jazzbassoa Warwickiin, koska pidään enemmän jatsarin soundista, soitettavuudesta ja olemuksesta. Tietty jos kaipaat nimenomaan aktiivisoundia ja viidettä kieltä niin anna palaa vaan.
Mutta makuasioitahan nämä. Hyviä bassoja molemmat.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Keny
27.03.2004 11:52:10
Tää nyt ei ole kovin rakentava mielipide, joten sori vaan jo etukäteen: Mikäs siinä jos tykkää.

Itse en vaihtaisi Jazzbassoa Warwickiin, koska pidään enemmän jatsarin soundista, soitettavuudesta ja olemuksesta. Tietty jos kaipaat nimenomaan aktiivisoundia ja viidettä kieltä niin anna palaa vaan.
Mutta makuasioitahan nämä. Hyviä bassoja molemmat.

Joup samaaa mieltä.Munla oli kanssa pari vuotta sitten Warwick Jazzman 5-string ja hyvä soitin oli kaikinpuolin ja siinä sivussa fenkku jazzbasso.Nykyään on vaan noi fenkut käytössä kun saan niistä just ne soundit kun tarviin.Se noissa fenkun MM malleissa on hyvä kun niissä on aktiivi/passiivi kytkin mutta tosiaan Wartsu on kyllä hifimpi.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)