Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 587 88 89 90 91122 123 124 125 126
losalvaros
08.03.2011 18:19:49
Ja tänään taas UCL:ää, vuorossa Shakthar Donetsk - AS Roma ja FC Barcelona - Arsenal! Roma on melkoisen paikan edessä Ukrainassa ja Barcallakin pitää otetta löytyä, vielä kun Pique ja Puyol ovat pelikiellon ja loukkaantumisen vuoksi poissa, niin saattaa katalaanien eurotaival päättyä tänään!
"It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio
carlos
08.03.2011 19:19:07 (muokattu 08.03.2011 19:19:51)
losalvaros: Ja tänään taas UCL:ää, vuorossa Shakthar Donetsk - AS Roma ja FC Barcelona - Arsenal! Roma on melkoisen paikan edessä Ukrainassa ja Barcallakin pitää otetta löytyä, vielä kun Pique ja Puyol ovat pelikiellon ja loukkaantumisen vuoksi poissa, niin saattaa katalaanien eurotaival päättyä tänään!

Joo ei oo kyllä paras tilanne, kun Tarzan ei oo kentällä riehumassa, mutta eiköhän tuo keskuspuolustus hoidu Militolta ja Abidalilta. Laitoihin sitten Alves ja Maxwell... eli todellakin sopii toivoa keskuspuolustukselta loistavaa ottelua :D

E: Toivottavasti Arsenal ei vetäydy täysin, jotta pelistä tulee muutakin kuin pyöritystä & vastahyökkäyksiä.
by the grace of God
DJKaaos
08.03.2011 20:19:32
Meikäläiseltä ei kyllä löydy pienintäkään luottoa Arsenalin jatkoonmenon suhteen. En näe, että Arsenal menisi tuosta parista jatkoon mitenkään. Barcelonan jatkopaikka voi mennä erittäinkin täpärälle, mutta se menee tästä parista kuitenkin jatkoon ja vain sillä on merkitystä. Pelifilosofioiltaan samanlaiset joukkueet, mutta taidossa, kovuudessa ja ennen kaikkea ratkaisukyvyssä on eroa valovuosi espanjalaisten hyväksi.
Minä olen minä.
loituma
08.03.2011 21:16:33 (muokattu 08.03.2011 21:18:04)
Virallisen kokoonpanon mukaan Busquets ja Abidal keskellä, Adriano vasemmalla laidalla. Hieman jännittää kyllä, mutta vahva luotto löytyy silti Barcaan. Etenkin kun pelataan vielä kotona. En myöskään usko että Arsenal lähtisi pelaamaan bussinparkkeerauksella.

Muutenkin ovat mielenkiintoisia nämä toiset osaottelut. Jännitettävää riittää, sillä yksikään pari ei ole taputeltu.
http://maihinnousu.net/a/1885
DJKaaos
08.03.2011 21:26:38
loituma: Jännitettävää riittää, sillä yksikään pari ei ole taputeltu.

Pidän kyllä Chelsea - Kööpenhamina -paria täysin selvänä tapauksena. Kaksi vierasmaalia Chelsealle ekassa osassa on ihan liikaa Kööpenhaminalle.
Minä olen minä.
loituma
08.03.2011 21:29:01
djKaaos: Pidän kyllä Chelsea - Kööpenhamina -paria täysin selvänä tapauksena. Kaksi vierasmaalia Chelsealle ekassa osassa on ihan liikaa Kööpenhaminalle.

Ainiin, tätä en muistanutkaan. Mutta noin muuten melko tasaisia tuloksia ensimmäisistä otteluista.
http://maihinnousu.net/a/1885
losalvaros
08.03.2011 21:30:43
Siellä on kyllä Barcalla sellaiset topparit, että johan se koikkelehtiva juutti Bendtnerkin painaa läpi tuosta kaksikosta.

Kyllä Barcelonan on ainakin lähdettävä pelaamaan ja Arsenal jos onnistuu vierasmaalin tekemään, 2-1-kotivoitolla mennään vasta jatkoajalle. Saa nähdä käykö samalla tavalla kuin ensimmäisessä osaottelussa, katalaaneilta loppuu into pelata ja Arsenal iskee kuin tyhjästä kahdesti viimeisellä vartilla.
"It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio
carlos
08.03.2011 21:49:21
loituma: En myöskään usko että Arsenal lähtisi pelaamaan bussinparkkeerauksella.

Harmi, ettei tämä uskomus riitä.. :)
by the grace of God
_Petri_
08.03.2011 22:38:21

Eipä onneksi toiminut enää peruuttelu. Toisesta puoliajasta vois jo odottaa jotain jalkapallon näköistä toimintaa :)
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
HaloOfFlies
08.03.2011 22:38:27

Pitkään Barca tuohon lihamuuriin puski, mutta sitten tuli muuan Lionel Messi. Upea suoritus!
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
carlos
08.03.2011 22:39:06
Jahas, semmoinen puoliaika. Arsenalin pelistä en yllättynyt sen kummemmin kuin että olisin toivonut vähemmän typerää rottailua. Hyvä taistelupari tuo Nasri & Alves! Barcan jätkistä Adrianolle plussaa ja Masseraano näytti vihdoin olevansa kovettu roolissaan. Toppareilla ei toistaiseksi mitään ongelmaa, mutta eipä heitä ole vielä edes testattu. Messi jäissä maalista huolimatta.
by the grace of God
kozmik
08.03.2011 22:39:41

Harmillinen mutta odotettu ja oikeutettu tuo Barcan maali. Kyllähän sen näki, että Arsenal taistelee vain kelloa vastaan. Jos tarvittiin etukäteen ajatellen pientä ihmettä, että Arsenal voisi mennä jatkoon, niin nyt sen ihmeen täytyy olla jo todella iso, jos ei suorastaan valtava.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
Funkånaut
08.03.2011 22:40:03

danny: Pitkään Barca tuohon lihamuuriin puski, mutta sitten tuli muuan Lionel Messi. Upea suoritus!

Oli kyl komee häkki.

Toivottavasti ei mee samanlaiseks toi toinen puoliaika. Vois noista jälkipeleistä alkaa näyttelemään korttejakin. Tais parhaimmillaan käydä käsi toisen kurkullakin ilman seuraamuksia.
Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori
carlos
08.03.2011 22:42:17
kozmik: Harmillinen mutta odotettu ja oikeutettu tuo Barcan maali. Kyllähän sen näki, että Arsenal taistelee vain kelloa vastaan. Jos tarvittiin etukäteen ajatellen pientä ihmettä, että Arsenal voisi mennä jatkoon, niin nyt sen ihmeen täytyy olla jo todella iso, jos ei suorastaan valtava.

Mä en oikein ymmärrä tätä. Tai siis, et oo ainut Arsenalin puolella oleva, joka on nyt sitä mieltä, että peli oli tässä... Nythän Arsenal rupeaa vasta hyökkäämään, eikö löydy luottoa omiin?
by the grace of God
Funkånaut
08.03.2011 22:43:06

carlos: Mä en oikein ymmärrä tätä. Tai siis, et oo ainut Arsenalin puolella oleva, joka on nyt sitä mieltä, että peli oli tässä... Nythän Arsenal rupeaa vasta hyökkäämään, eikö löydy luottoa omiin?

Pakkohan se on aloittaa hyökkäys, jos tästä haluaa viel ottelun tehdä. Eikä tää oo ohi, ennenku lihava leidi laulaa.
Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori
Secreterial
08.03.2011 22:43:22 (muokattu 08.03.2011 22:45:48)
Funkonaut:Tais parhaimmillaan käydä käsi toisen kurkullakin ilman seuraamuksia.

Jep, Abidal tais käydä käsiksi van Persien kurkkuun. Selkeä kortin paikka, mutta tais jäädä tuomarilla näkemättä.

Muutenkin oli rottailua vähän liikaa. Alvesin liukutaklaus + "trailing legillä" potkasu oli kyllä käsittämättömän turha. Muutenkin nähtiin taas pari puhdasta liukua, joissa juuri tuo "trailing leg" aiheutti iskun. Bacary Sagna on vissiin kans _hieman_ tyhmä. Pelattu 30 minsaa ja kaveri alkaa pelaamaan aikaa...

Harmi, että Sczelnyllä meni käsi, koska on ollut selkeä ykkösmoke. Mutta toisaalta hyvä juttu ;)
HaloOfFlies
08.03.2011 22:43:53 (muokattu 08.03.2011 22:49:12)

Jotenkin ihmettelin tuota Ennekarin tokaisua Arsenalin hyökkäyspelin surkeudesta. Vaikea sitä on hyökätä, kun Barcelona ei edes anna koskea palloon. Siltl on pakko Barcelonan kannattajana kuitenkin kehua tuota Arsenalin puolustuksen tiiviyttä ottelun alussa. Ei sieltä todellakaan kovin paljoa tilaa löytynyt. Vasta puoliajan lopussa niitä rakoja alkoi löytyä ja sen jälkeen Barcelona tekikin melkein joka tilanteessa Arsenalin puolustuksesta reikäjuustoa.
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
Funkånaut
08.03.2011 22:45:40

danny: Jotenkin ihmettelin tuota Ennekarin tokaisua Arsenalin hyökkäyspelin surkeudesta. Vaikea sitä on hyökätä, kun Barcelona ei edes anna koskea palloon-

Ei tykkimiesten hyökkäyspeli suoranaisesti ollut surkeata. Sitä vaan ei ollut.
DJKaaos
08.03.2011 22:49:12
carlos: Jahas, semmoinen puoliaika. Arsenalin pelistä en yllättynyt sen kummemmin kuin että olisin toivonut vähemmän typerää rottailua.

Munsta rottailu jakautui erittäin tasan molemmille joukkueille.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)