dgdg Basisti 27.03.2004 15:02:28 | |
---|
Niin että minkä laiset on hyvät kielet? Kun noista ekoista kielistä katkes e-kieli ihan tavallisessa soitossa.. Ne tais olla joitain huonompia kieliä. :p en kiroile en tupakoi en juo... perkele! tupakat jäi alkon kassalle! |
Mark-Ken 27.03.2004 15:03:04 | |
---|
Väärä osasto? |
Kapane 27.03.2004 15:04:47 | |
---|
ei se laatua katso katkeeko se kieli. mutta daddariot on hyviä kieliä. jos kieli katkee, niin kandee stekata talla, jos siel on joku teräväkulma se saattaa leikata sitä kieltä. "Floyd Rose is not Axl's geeky older brother" |
Lord of the strings 27.03.2004 15:08:25 | |
---|
Dean Markleyt. "Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi. |
dgdg Basisti 27.03.2004 15:08:47 | |
---|
Väärä osasto? Ai miten niin? En mä bassoa tarkota ko ihan vaan kitaraa. en kiroile en tupakoi en juo... perkele! tupakat jäi alkon kassalle! |
Mark-Ken 27.03.2004 15:15:24 | |
---|
Ai miten niin? En mä bassoa tarkota ko ihan vaan kitaraa. Jaa. Katsoin vaan sun nimeä ja kuvausta. Sori. GHS Boomers on hyvä. |
perkeles 27.03.2004 15:16:55 | |
---|
fenderin 250 ihan ok setti. d`addarioista en tykkää,soi kyllä hyvin mutta perkeleelliset venytellä.(tottumis kysymys?) vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
Bilharzia 27.03.2004 15:41:27 | |
---|
Daddariot aika köyhiä.. GHS boomersit ny mulla ja kestää. www.LifeofDebauchery.Com |
Joees 27.03.2004 16:42:28 | |
---|
Hämmennän soppaa. Minä itse käytän Ernie Balleja ja kyllä kestää katkeamatta kauan. Tosin se on minun käytössä, jonkin toisen käytössä ne voi katketa. Joskus rahapulassa joudun käyttämään pakon samoja kieliä kauan kitarassa kiinni ja on vain kerran katkennut.(sekin kieli sai osumaa ja taittui pahasti kun laitoin ne kitaraan kiinni) Groooove is in heart! |
perkeles 27.03.2004 17:04:36 | |
---|
eipä se yleensä oo kielien vika jos ne katkee. vikaa täytyy kyllä etsiä muualta,jos ei kielet kestä muutamaa kuukautta kauempaa. vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
rockitsb 27.03.2004 18:29:56 | |
---|
Enpä ole huomannut kielimerkkien välillä paljon mitään eroa, eli halvimmat ostan aina. (D'Addario) "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Niskamies 27.03.2004 18:43:06 | |
---|
Rotosoundit tällä hetkellä, mutta taidan seuraavaksi kokeilla Ernie Balleja. 10-52 satsi, mukavan tuhti. Soita bassoa ja ole uromies! |
J.Ahonen 27.03.2004 18:54:05 | |
---|
DR Blues setti 10-46, Sitä olen käyttänyt jo melko pitkään, kerran ei ollut eräässä pikku putiikissa niitä, ostin GHS boomers en tykännyt, jostain syystä ne oli helvetin jäykät(0.10-46 sekin)Toisaalta ne GHS parin viikon soittamisen jälkeen alkoi tuntumaan jo paljon paremmilta, e katkesi melkein heti, DR ei ole katkennut koskaan. |
DeathBlooms 27.03.2004 19:01:11 | |
---|
D'addariot napsuu mulla poikki kuin viljaa niittäisi... Ernie ballit ja DR parhaimmat mitä kokeillu.. Kestäviä niin soundillisesti kuin fyysisestikin... -
"Trisolam and zanex, serotonin, mdma, ibogaine, dopeamine,
Tetra-hydro-chloride, atenolol,
Amanita muscaria,
Boric oxide, arrabinitol, psilocin, and flamizine,
Cylotec and harmaline
Give this all to me, I want it" |
Quark 27.03.2004 19:11:44 | |
---|
GHS Boomers on hyvä. Olen samaa mieltä. Soitin ennen D'Addarioilla ja ne napsui poikki aika tiuhaan. Nyt soitan GHS:llä, eikä oo vielä kertaakaan katkennut. Että kyllä niissä jotain eroa on... Sieltä ali missä aita on matalin! ;-) |
DeathBlooms 27.03.2004 20:53:44 | |
---|
Olen samaa mieltä. Soitin ennen D'Addarioilla ja ne napsui poikki aika tiuhaan. Nyt soitan GHS:llä, eikä oo vielä kertaakaan katkennut. Että kyllä niissä jotain eroa on... Musiikkiliikkeessä sanoivat, että maailmassa on tyyliin vain kaksi eri kielitehdasta...ainoat erot ovat vain pinnoituksessa.. Tietääkö joku kylmiä faktoja tähän? -
"Trisolam and zanex, serotonin, mdma, ibogaine, dopeamine,
Tetra-hydro-chloride, atenolol,
Amanita muscaria,
Boric oxide, arrabinitol, psilocin, and flamizine,
Cylotec and harmaline
Give this all to me, I want it" |
Musiikkiliikkeessä sanoivat, että maailmassa on tyyliin vain kaksi eri kielitehdasta...ainoat erot ovat vain pinnoituksessa.. Tietääkö joku kylmiä faktoja tähän? noh, elixir kielissä on ainakin kahdenlaista pinnotetta, eli nanoweb ja polyweb. broidin bassossa on elixirin joku setti ja hyvältä tuntuu, eikä oo kieliin tullut skeidaa yhtään ja soivatkin vielä aivan kuin uudet. ite en ole kitaraani laittanut tuommosia elixir kieliä, mut joskus pitäis varmaan kokeilla niitäkin. sittenhän taitaa olla nickelwound kieliä ja roundwound kieliä(?)ja akustisiin(?) bronze wound kieliä..en nyt muista kummista ite tykkään enemmän, mut toinen noista ei esim ujella niin hyvin ja soittaa toisia äänialoja eritavalla kuin toisella tavalla punottu. en sitten tiedä onko tämä henk.kohtaista taikauskoani, mutta siltä minusta tuntuu. itse käytän GHS:n , dean markleyn ja ernie ballin kieliä. kaikkia on melkinpä tullut kokeiltua, ja minun käyttööni nuo ovat sopivimmat valmistajat fenderin kielet jotenkin kyllä tuntuu katkeavan erittäin nopeasti, ja menevät tukkoon mielestäni erittäin nopeasti, mutta osta useampia kieliä ja kokeile mistä tykkäät. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |
ollisal 28.03.2004 02:17:17 | |
---|
Suunnilleen kaikkia tullut kokeiltua. Fender/Daddario selvästi huonoimpia. Sitten DR ja GHS Boomers. Tästä ylöspäin on Ernie Ballit sitten ja kaiken huipulla Dean Markleyt. Kokemuksen mukaan Blue Steelit eivät kestä niin kauaa kuin tavalliset mutta ovat paremmat noin muuten. Kyllä niilläkin aina jonkun viikon soittelee (niin siis soittelen aika paljon enkä vaihda vasta silloin kun napsuu poikki, vaan silloin kun alkaa olla kielistä tuntuma ja soundi pois) |
DeWilde 28.03.2004 09:46:27 | |
---|
sittenhän taitaa olla nickelwound kieliä ja roundwound kieliä Flatwound-kieliäkin löytyy. Tämä kirjoitus on 99% varmuudella WANHA!!!!!!!!!!!111111 |
skebajaba 28.03.2004 12:32:23 | |
---|
Flatwound-kieliäkin löytyy. jeps, niitäkin on, unohtu listasta=) -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |