Ajattelin tehdä hieman vaisuhkonoloisesta Wasburn WR150:stä leuhkemman näköisen ja hankkia niiden rumien muovisten volyme- ja tonenuppien tilalle kromatut ja karhennetut metallinupit (kuten B.C. Richissäni), sekä päästä karhennetun metallinvärisen kammen. Olen niitä muutamasta musiikkiliikkeestä kysellyt mutta ovat vain sanoneet eioota. Niitä rumia muovisia on sensijaan ollut tarjolla. Miten on? Löytyykö niitä mistään? Myös jonkinlaiset suositukset reilusti säröä irroittavista mikeistä kiinnostaisivat, vaikken niitä ihan heti ole ostamassakaan. |
skebajaba 28.03.2004 01:01:23 | |
---|
kannattaa varmaan harkita ainakin emg:n 81 85 settiä...luulisi säröä irtoavan noista, onhan sitten passiivisena, esim dimebag darrelin (humbucker from hell?) signature mikki mistä irtoo varmasti säröä reilusti... -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |
Jasma 28.03.2004 01:40:29 | |
---|
duncanin mallistosta löytyy dimebucker. mutta taitaa dimebagilla olla washburnissaan kiinni bill lawrencen mikit. käsittääkseni humbucker from hell ei ole missään tekemisissä hevin kanssa, mikäli olen oikein ymmärtänyt. |
alphamale 28.03.2004 02:27:05 | |
---|
|
Sintti 28.03.2004 10:25:10 | |
---|
www.spelektroniikka.fi Tuolta kyllä löytyy potikan nuppeja ja kampia ym. ym... Itekkin tilasin just kromiset nupit, schallerin lukittavat tapit ja jotain muuta pikkusälää... Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... |
Niskamies 28.03.2004 12:46:45 | |
---|
Mistäs mä voisin pk-seudulta ostaa kromatut nupit? Semmoset kun esim. Ibanezin SA-kitaroissa on, saisko Levytukusta? Soita bassoa ja ole uromies! |
skebajaba 28.03.2004 12:54:44 | |
---|
Mistäs mä voisin pk-seudulta ostaa kromatut nupit? Semmoset kun esim. Ibanezin SA-kitaroissa on, saisko Levytukusta? vois saadakkin...ite kans tarttis noita nuppeja lähtee ostelemaan joku päivä...niin, ja millbrookissa varmaan ois, niillä on aika laaja lista noita kamppeita... -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |
BoloH 28.03.2004 17:33:25 | |
---|
Ah, kiitän vastaajia. |
Kitaravirtuaali 28.03.2004 18:16:36 | |
---|
Millbrookista ostin Stratoon nuo metalliset ja karheat nupit. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Elkee enää mitään myykö, rahat loppu perskeles!
IMIK #10 |
Straton 28.03.2004 18:18:57 | |
---|
humbucker from hell ei ole missään tekemisissä hevin kanssa, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Totta, älkää antako nimen hämätä. Ite oot!!! |