Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: HK Audio ICON
1
samioulu
08.03.2011 13:00:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellää kokemuksia kyseisestä setistä? Vaikuttaisi suht pätevältä..
 
http://www.musicstore.de:80/en_EN/E … -Audio-ICON-LTS-/art-PAH0009731-000
 
Sami_T
08.03.2011 17:25:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuskin tota on Suomessa eikä varmaan kauheesti vielä missään muuallakaan, sen verran uusi vehje.
 
Aika räväkän hintalapun ovat pistäneet. En väitä sitä etteikö olisi hintansa väärti mutta etenkin jos ostaa järjestelmää mitä on tarkoitus tarjoilla muille niin samalla rahalla saa montaakin erilaista systeemiä mitä on huomattavasti helpompi kaupata ulos kuin tuota Iconia.
 
www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.com
samioulu
08.03.2011 17:56:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä toi taas ei hirveen hintainen ole kun miettii ettei tarvi päätteitä ja prossuja hommata. :) mut joo, hankala varmaan myydä..
 
Tota tarvis päästä kyllä johonki kuuntelemaan..
 
Jos jollakin tuommonen kasa löytyy suomesta niin ilmoitelkaa..
 
samioulu
08.03.2011 18:01:00 (muokattu 08.03.2011 18:01:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja itselle tuo pino tulisi lähinnä dj käyttöön.. deejiit kun ei niin ranttuja ole mitä bändiläiset ton peeaan kanssa..... ;)
 
Katti
08.03.2011 20:09:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

samioulu: Mun mielestä toi taas ei hirveen hintainen ole kun miettii ettei tarvi päätteitä ja prossuja hommata. :) mut joo, hankala varmaan myydä..
 
Tota tarvis päästä kyllä johonki kuuntelemaan..
 
Jos jollakin tuommonen kasa löytyy suomesta niin ilmoitelkaa..

 
Tohon hintaan saa esim. Dynacordin Xa2 setin, joita Suomessa on jo jonnin verran... Itsekin olen kyseistä (Xa2:sta) käyttänyt aika reippaan puoleisesti ja se on oikeesti hintansa väärti...
 
Siis tohon n. 15 donaan saa sekä skobet (4xFX20 sub ja 2xFX12 top) sekä päätteet (2xXa4000), joissa siis prossut valmiiksi aseteltuina...
 
Ja kyllä tolla rahalla saa jo muitakin ihan kivoja, ja helpommin vuokrattavia settejä...
 
Rallattelija
09.03.2011 00:37:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katti: Tohon hintaan saa esim. Dynacordin Xa2 setin, joita Suomessa on jo jonnin verran... Itsekin olen kyseistä (Xa2:sta) käyttänyt aika reippaan puoleisesti ja se on oikeesti hintansa väärti...
 
Siis tohon n. 15 donaan saa sekä skobet (4xFX20 sub ja 2xFX12 top) sekä päätteet (2xXa4000), joissa siis prossut valmiiksi aseteltuina...
 
Ja kyllä tolla rahalla saa jo muitakin ihan kivoja, ja helpommin vuokrattavia settejä...

 
ja jää rahaa ylikin ainaki pari tonttuu =)
 
Miksi laulaa nuotilleen kun nuotin vieressä on enemmän tilaa!
samioulu
09.03.2011 03:57:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katti: Tohon hintaan saa esim. Dynacordin Xa2 setin, joita Suomessa on jo jonnin verran... Itsekin olen kyseistä (Xa2:sta) käyttänyt aika reippaan puoleisesti ja se on oikeesti hintansa väärti...
 
Siis tohon n. 15 donaan saa sekä skobet (4xFX20 sub ja 2xFX12 top) sekä päätteet (2xXa4000), joissa siis prossut valmiiksi aseteltuina...
 
Ja kyllä tolla rahalla saa jo muitakin ihan kivoja, ja helpommin vuokrattavia settejä...

 
Samaa dynan läjää olen itsekkin joskus katsellut.. Lähinnä sen takia toi HK houkuttas kun samalta tehtaalta rompetta jo ennestään ja niihin kun oon kovin tyytyväinen ollut..
 
Speksien mukaan möykettäkin pitäisi enemmän lähteä tosta HK:sta.. Ja niin kuin aikasemmin sanoin, dj-käytössä homma menee aika pitkälti niin että me kasataan läjä ja äijät tulee soittaan.. Ei oo ressiä raidereistä.. :)
Vuokraaminen meillä aika vähäistä.. Saa tulla hakeen kamat jos kelpaa ja rahaa löytyy vähäsen myöskin.
 
Ois se vaan mukavaa kun suomessa olisi joku tollainen ISO musaliike missä noita pinoja sais käydä paikanpäällä kuuntelemassa ja vertailemassa..
 
Katti
09.03.2011 10:18:12 (muokattu 09.03.2011 10:20:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

samioulu: Samaa dynan läjää olen itsekkin joskus katsellut.. Lähinnä sen takia toi HK houkuttas kun samalta tehtaalta rompetta jo ennestään ja niihin kun oon kovin tyytyväinen ollut..
 
Speksien mukaan möykettäkin pitäisi enemmän lähteä tosta HK:sta.. Ja niin kuin aikasemmin sanoin, dj-käytössä homma menee aika pitkälti niin että me kasataan läjä ja äijät tulee soittaan.. Ei oo ressiä raidereistä.. :)
Vuokraaminen meillä aika vähäistä.. Saa tulla hakeen kamat jos kelpaa ja rahaa löytyy vähäsen myöskin.
 
Ois se vaan mukavaa kun suomessa olisi joku tollainen ISO musaliike missä noita pinoja sais käydä paikanpäällä kuuntelemassa ja vertailemassa..

 
Se on aika hankala jossain isossa tilassa demota useaa PA:ta, varsinkin kun suurin osa varteen otettavista merkeistä on eri maahantuojilla...
 
Sähän saat noita pinoja kohtuudella ihan demoonkin... Muistan kun eräskin työnantaja (freelancer siis olen, jos ei ole ilmi muista postauksista käynyt) aikoinaan oli ostamassa juurikin ensimmäistä Xa2:sta, niin ei muuta kuin puhelu maahantuojalle (Profitron taitaa olla nykyään) ja setti demoon...
 
3 keikan rundi heitettiin ja niin tyytyväisiä oltiin, siis minä joka pääasiassa sillä tein, kuin myös firman omistaja, joka testasi sitä kanssa, että samainen setti on edelleen firmalla aktiivikäytössä, joskin sille on tullut kaveriksi toinenkin ja muutamia lisäsubei jne.
 
Eli ei muuta kuin puhelin käteen ja maahantuojille soittelemaan. Kyllä se demo jotain kautta aina järjestyy, jos ei muuten niin maahantuoja maksaa jollekin firmalle demoamisesta...
 
...niin ja hinnasta... T-kauppa möi aikoinaan Xa2:sta verollisena hieman alle 15 donaan, ja huomattavasti halvemmallakin sitä saa käsittääkseni...
 
Ja kuten sanoin, 15 donalla saa muutakin kivaa... laita vaikka privaa tulemaan niin kerron lisää (kyseessä ei ole niin raideriystävällinen setti, mutta ihan sairaan hyvä)
 
E: Ja mitä möykkeeseen tulee, niin vedeltiin esim Nurmijärvellä Sääksjärven rannassa muutamana vuonna tuonna XA2:lla semmoista 103 dBA:ta FOHissa, joka oli 30m päässä stagesta, eikä oltu lähelläkään muita kuin huviluvan rajoja...
 
Lapinharju
09.03.2011 20:56:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kyllä tykkään tosta XA2-setistä aika paljon. Soundaa kivalle, meteliä riittää, kevyet roudata, helppo ja nopea asentaa. Ja mahtuu jopa Hiaceen muun perussälän kanssa. :)
 
Katti: Ja mitä möykkeeseen tulee, niin vedeltiin esim Nurmijärvellä Sääksjärven rannassa muutamana vuonna tuonna XA2:lla semmoista 103 dBA:ta FOHissa, joka oli 30m päässä stagesta, eikä oltu lähelläkään muita kuin huviluvan rajoja...
 
Olikos teillä 1 setti (4xsub, 2xtop, 2xpääte) tuolla ulkona? Olis itselle tulossa eka ulkokeikka tolla setillä ja vähän tullut pohdittua pitäiskö ottaa enemmän laatikoita mukaan vai pärjääkö tuolla perussetillä. Rokkitouhuja hiekkakentällä keskellä kaupunkia ollaan joten eihän siellä tietenkään saa luukuttaakaan.
 
Katti
09.03.2011 23:08:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapinharju: Olikos teillä 1 setti (4xsub, 2xtop, 2xpääte) tuolla ulkona? Olis itselle tulossa eka ulkokeikka tolla setillä ja vähän tullut pohdittua pitäiskö ottaa enemmän laatikoita mukaan vai pärjääkö tuolla perussetillä. Rokkitouhuja hiekkakentällä keskellä kaupunkia ollaan joten eihän siellä tietenkään saa luukuttaakaan.
 
Ihan oli normi setti (2xFX20 + 1xFX12 puolellaan ja Xa4000 puolelleen moottorina)...
 
j.niska
17.05.2012 06:38:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Xa2 setti on erittän pätevä ja hyvä roudata. Toimii rock/rap hommissa, ei paljon tarvitse säätää että soundi on kohdallaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «