Aihe: Media ja viihde-palstan jelppikerho
1 2 3 4 518 19 20 21 2242 43 44 45 46
bedlam
07.02.2011 08:11:57

Heka123: Osaisko kukaan neuvoa jotain pelejä ja leffoja, joissa käytettäisiin erillaisia "supervoimia" tyyliin telekinesis yms?

Suunnilleen joka toisessa pelissä. Mass Effect 2 on just menossa, joten vastaan vaikka sen.
seppo69
10.02.2011 21:51:51
Jostakin kumman syystä mulla ei vieläkään oo Aronofskyn piitä suomi-tekstien kera, mistä sellaisen voi hankkia?
juuso a
10.02.2011 22:05:24

seppo69: Jostakin kumman syystä mulla ei vieläkään oo Aronofskyn piitä suomi-tekstien kera, mistä sellaisen voi hankkia?

Mun tietääkseni ei mistään ainakaan alkuperäisenä.
One.
carnation
11.02.2011 12:01:32 (muokattu 11.02.2011 12:08:11)
juuso a: Mun tietääkseni ei mistään ainakaan alkuperäisenä.

Paitsi VHS on olemassa suomitekstein, jos sen jostain löytää.

VHS voitti DVD:n tässäkin tapauksessa.

Riivaajien talo (The Haunted) ois aika kova sana myös, kai sekin jossain on dvd:nä julkaistu. Sen kyllä suomi-veehooässänäkin omistan. Meneehän nuo useat elokuvat enkkuteksteillä tai ilmankin jos nyt vähänkään englantia osaa, ei kaikkea kannata suomiteksteillä odotella. Piissä tosin taisi olla melkoista jargonia ja matematiikkaa ne keskustelut, eli astetta haasteellisempaa seurattavaa. Viime katselusta on kylläkin varmaan 10 vuotta, saatan muistaa väärinkin.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
seppo69
11.02.2011 16:24:44
carnation: Paitsi VHS on olemassa suomitekstein, jos sen jostain löytää.

VHS voitti DVD:n tässäkin tapauksessa.

Riivaajien talo (The Haunted) ois aika kova sana myös, kai sekin jossain on dvd:nä julkaistu. Sen kyllä suomi-veehooässänäkin omistan. Meneehän nuo useat elokuvat enkkuteksteillä tai ilmankin jos nyt vähänkään englantia osaa, ei kaikkea kannata suomiteksteillä odotella. Piissä tosin taisi olla melkoista jargonia ja matematiikkaa ne keskustelut, eli astetta haasteellisempaa seurattavaa. Viime katselusta on kylläkin varmaan 10 vuotta, saatan muistaa väärinkin.

Ei oo kauaa siitä ku Anttilat ja muut tarjoili Piitä hyvään hintaan ja nyt sitä ei saa mistään. Eikä oo tosiaan siitä kiinni etteikö enklantia osais, mulla on vaan sellanen pakkomielle, että Suomi-tekstit pitää olla...

Niin, ja Bedlamille sellasia terveisiä, että leffapaketin haku lähestyy hyvää vauhtia. T: sundman
bedlam
13.02.2011 11:50:31

seppo69:
Niin, ja Bedlamille sellasia terveisiä, että leffapaketin haku lähestyy hyvää vauhtia. T: sundman

Jees, eipä mitään kiirettä :) Ilimottele pari pvää etukäteen!
jannu
21.02.2011 13:09:36
Tuli tilattua Amazonista kirjoja ja olikin paketoitu vähän miten sattuu ja niteistä oli kannet ottaneet osumaa. Onko kokemuksia palautus/vaihtotoimenpiteistä, lähinnä siitä että tuleeko Amazon vastaan realistissa postikuluissa? Sivuillaan ilmoittavat, että 3,34_ olis joku perushyvitys, mutta kyllähän täältä lähetys maksaa parin kilon kirjeelle about 12 euroa ja jos Itella katsoo tuon paketiksi, niin mennäänkin jo reippaasti yli parinkympin.

Älkääkö nyt ohjatko ottamaan Amazoniin yhteyttä, koska ei sieltä sivustolta saa mitään hoidettua muuten kuin firman speksien mukaisesti, täytellen lomakkeita ja silleen. Se puoli on kyllä hoidossa. Kunhan sais jostain tietoa, että tuleeko tästä itselle takkiin vitonen vai parikybää.
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Hard as a rock
24.02.2011 14:01:06

Suositelkaapas joku sellaista räiskintäpeliä, jossa olisi mahdollisimman paljon hiipimistä/tarkka-ammuntaa. Eli jotakin missä mieluusti räiskintä tapahtuu ulkona vielä, ja kontakti viholliseen ei ole sellaista rymistelyä vaan mieluumminkin koitetaan suorittaa tehtävät ilman että viholliset juurikaan huomaavat. Hitmanit tiedänkin jo, kun niitä joku tulee varmaankin suosittelemaan tuossa kategoriassa.
Marge: I Have never been so embarrassed in my whole life. Homer: Why, what did you do?
juhokoo
24.02.2011 15:34:10
Hard as a rock: Suositelkaapas joku sellaista räiskintäpeliä, jossa olisi mahdollisimman paljon hiipimistä/tarkka-ammuntaa. Eli jotakin missä mieluusti räiskintä tapahtuu ulkona vielä, ja kontakti viholliseen ei ole sellaista rymistelyä vaan mieluumminkin koitetaan suorittaa tehtävät ilman että viholliset juurikaan huomaavat. Hitmanit tiedänkin jo, kun niitä joku tulee varmaankin suosittelemaan tuossa kategoriassa.

No Thief-sarja nyt tulis ekana mieleen.
Bluesmies
24.02.2011 17:45:59
Hard as a rock: Suositelkaapas joku sellaista räiskintäpeliä, jossa olisi mahdollisimman paljon hiipimistä/tarkka-ammuntaa. Eli jotakin missä mieluusti räiskintä tapahtuu ulkona vielä, ja kontakti viholliseen ei ole sellaista rymistelyä vaan mieluumminkin koitetaan suorittaa tehtävät ilman että viholliset juurikaan huomaavat. Hitmanit tiedänkin jo, kun niitä joku tulee varmaankin suosittelemaan tuossa kategoriassa.

Wolfenstein 3D
Swan
24.02.2011 18:48:13

Delta Force -pelit on just tätä sorttia. Oon sen verran old school tosin, että olen vain ekaa osaa aikanaan pelannut, mutta tykkäsin silloin kyllä itse paljon.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
seppo69
25.02.2011 09:18:59

Kai Splinter cell-pelisarja on tuttu?
Hard as a rock
25.02.2011 11:05:05

Kiitos vinkeistä, tuo Splinter Cell pelisarja tarviikin varmaan katsastaa.
Marge: I Have never been so embarrassed in my whole life. Homer: Why, what did you do?
NailHead_
26.02.2011 03:47:28 (muokattu 26.02.2011 10:57:03)

Metal gear solid, ja suosittelen osaa Snake Eater tämä on omasta mielestäni paras osa koko sarjasta mm. paljon maastopukuja ja kasvomaalauksia ja juuri semmosta hiippailua mistä ainaki itse pidän! Tosin tämä osa on vain ps2lle.

Sitten on tietenki saman pelisarjan 4.osa Guns of the patriots jossa pelaaminen menee omasta mielestäni pikkusen enemmän räiskinnän puolelle ? mutta kolmosen linjaa mennään tässäki, maastoutuminen, uudet taistelutekniikat, ase arsenaaliin päivitystä.

tosin nämä kaksi peliä ovat semmosia että pitäis periaatteessa pelata kaikki osat..pysyy paremmin juonessa ja tietää että missä mennään,MGS on tuttu näistä monimutkaisista juonista. Mutta tosin onhan aijempien osien juonet selitetty wikipediassakin.
Harvestman
05.03.2011 19:40:13 (muokattu 06.03.2011 20:48:31)
Katsonko The Roadin vai Road to Preditionin?

E: Katsoin ensimmäisen. Oli ihan hyvä.

E2: Katsoin toisenkin. Oli sekin hyvä.
Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä.
Suisiideri
06.03.2011 23:50:30
Harvestman: Katsonko The Roadin vai Road to Preditionin?

E: Katsoin ensimmäisen. Oli ihan hyvä.

E2: Katsoin toisenkin. Oli sekin hyvä.

The road on kyllä pirun synkkä leffa. Pakko digata tunnelmasta.
CHATJUMALIEN VALTAKUNTA "Minä kyllä yleensä huomaan että milloin minua vedetään nenästä, ja nyt ei tullut sitä vaikutelmaa." - danny
Swan
07.03.2011 18:38:24 (muokattu 07.03.2011 18:43:29)
Onko E.T.:n alkuperäistä versiota mahdollista löytää DVD:nä mistään? Sitä kolmen levyn erikoispainosta ei saa uutena vissiin enää mistään, ja vaikka NOS-boksin löytäisikin, siitä kiskotaan kamalia hintoja. Mulla tuollainen "paranneltu" 20-vuotisjuhlaversio on jo, mutta haluaisin nähdä ko. leffan pitkästä aikaa ilman kökköjä digiefektejä.

Joku tuollainen Oscar Edition on julkaistu tuossa joku aika taaksepäin, mutta olen jotenkin skeptinen. Onko kellään tietoa, onko tuo edelleen "remasteroitu", vai juurikin se versio, joka aikanaan tehosteistaan pystit vei?

http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/e_t_oscar_edition/P79916
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
seppo69
07.03.2011 21:17:24
Swan: Onko E.T.:n alkuperäistä versiota mahdollista löytää DVD:nä mistään? Sitä kolmen levyn erikoispainosta ei saa uutena vissiin enää mistään, ja vaikka NOS-boksin löytäisikin, siitä kiskotaan kamalia hintoja. Mulla tuollainen "paranneltu" 20-vuotisjuhlaversio on jo, mutta haluaisin nähdä ko. leffan pitkästä aikaa ilman kökköjä digiefektejä.

Joku tuollainen Oscar Edition on julkaistu tuossa joku aika taaksepäin, mutta olen jotenkin skeptinen. Onko kellään tietoa, onko tuo edelleen "remasteroitu", vai juurikin se versio, joka aikanaan tehosteistaan pystit vei?

http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/e_t_oscar_edition/P79916

Pitääkö olla suomitekstit?
seppo69
07.03.2011 21:38:06
Swan: Ei tartte, kunhan on Region 2. Play.comista en sitten kykene tilaamaan, kun se ei jostain syystä suostu meikäläisen Electronia ottamaan vastaan. Amazonin valikoimassakaan ei taida normiversiota sellaisenaan olla.

Oisko näistä mikään?

http://filmifriikki.fi/product.php?id_product=769678
http://filmifriikki.fi/product.php?id_product=768888
http://filmifriikki.fi/product.php?id_product=781286
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)