Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 586 87 88 89 90122 123 124 125 126
Ziggy Bubba
06.03.2011 22:56:41 (muokattu 06.03.2011 22:58:09)

touhis: Söör aleksia ei taida paljon painaa vaikka sky sport ynnä muut tv-kanavat maksaa tv-oikeuksista melkoisen köntin myös manun kassaan.

Ainoa vaan, että ymmärtääkseni liiga voisi sakottaa Fergietä tämmösestä mykkäkoulusta, jos vaan joku media tekisi Valjulle valituksen. Näin ymmärsin tuosta mun aiemmasta linkistä.

E: Eli tämä kohta: "Should any of these organisations complain to the Premier League, the governing body will be forced to act, escalating the problem between Ferguson and the BBC, with the fines for his non-compliance still waiting to be made public."
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
carlos
06.03.2011 23:19:32
djKaaos: Ja mitä siihen Carragherin taklaukseen tulee, niin sehän oli selvä punasen paikka. Kaikki tietää, että ulosajo tuossa tilanteessa voi muuttaa pelinkulun täysin.

Aika hurjaa jälkeä se Carra sai aikaan:

http://plixi.com/photos/original/82070789

http://www.epltalk.com/wp-content/uploads/2011/03/nani-injury-1.jpg

Carragher on yks persläpi, mutta Nanikin vois harkita niitä säärisuojia...
by the grace of God
Secreterial
06.03.2011 23:21:14 (muokattu 06.03.2011 23:22:47)
Kyllähän tuo oli niin selkeä punainen kuin olla ja voi! Reilusti myöhässä tilanteeseen ja tahallaan.

Sen ymmärrän, että puolustajat haluaa useasti käydä näyttämässä laituille "kaapin paikan", eli pieni näpäytys alkuvaiheessa. Mutta tollaset taklaukset, jossa vastustajan pelaaja telotaan pelikyvyttömäksi menee jo yli. Ehdottomasti pois tuollaiset; jos ei muuten niin jälkikäteen sitten kunnon pelikieltoja. Ei mitään 1-2 ottelun huileja, vaan ihan rankasti kunnon pelikieltoon.

Carragher on kuulunut tähän asti omissa kirjoissani "neutraaleihin" pelaajiin, eli ei ole herättänyt tunteita kumpaankaan suuntaan, mutta tuon taklauksen jälkeen putos arvostus rankasti miinuksen puolelle. Petti harkintakyky ja kunnolla.

Säärisuojilla olisi varmaan ollut vaikutusta, mutta silti Carragheriltä aivan naurettava taklaus. Moni pelaaja ei halua käyttää säärisuojia, koska ne kuitenkin rajottaa pelaamista. Itse en ole ikinä oppinut niitä käyttämään, ja onneks on isommilta osumilta tullut vältyttyä.
Ziggy Bubba
06.03.2011 23:22:33 (muokattu 06.03.2011 23:24:55)

djKaaos: Ja mitä siihen Carragherin taklaukseen tulee, niin sehän oli selvä punasen paikka. Kaikki tietää, että ulosajo tuossa tilanteessa voi muuttaa pelinkulun täysin.

Punaisen olis saanut antaa myös Rafaelille, eli puntit tasan tossa suhteessa. Tossa kohtaa Carralla kyllä petti taklaustaidot, tota sattuu.

Rafaelin taklaus oli aivan yhtä holtiton, mutta siitä ei vaan tullut samaa jälkeä. Kuumissa peleissä näitä tuppaa sattumaan.
DJKaaos
06.03.2011 23:25:50
sikki-six: Punaisen olis saanut antaa myös Rafaelille, eli puntit tasan tossa suhteessa. Tossa kohtaa Carralla kyllä petti taklaustaidot, tota sattuu.

Mun mielestä tässä on just oleellista se, että ilman tota Carragherin överiä, tuskin olisi Rafael sillä tavalla selvästi turhautuneesti kostomielellä taklannut.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
06.03.2011 23:29:31

djKaaos: Mun mielestä tässä on just oleellista se, että ilman tota Carragherin överiä, tuskin olisi Rafael sillä tavalla selvästi turhautuneesti kostomielellä taklannut.

Odotin tätä :) Eli onko ok jyrätä random vastustaja nappikset edellä jos tuomari vihelsi liian kesysti edellisessä tilanteessa? Kosto on raskauttava tekijä näissä tilanteissä - eli punkun päälle olisi todennäköisesti pamahtanut vielä pidempää pannia tuon takia.
DJKaaos
06.03.2011 23:32:12 (muokattu 06.03.2011 23:36:21)
sikki-six: Odotin tätä :) Eli onko ok jyrätä random vastustaja nappikset edellä jos tuomari vihelsi liian kesysti edellisessä tilanteessa? Kosto on raskauttava tekijä näissä tilanteissä - eli punkun päälle olisi todennäköisesti pamahtanut vielä pidempää pannia tuon takia.

Rafaelin tilanne nyt oli vaan niin selvä syy-seuraus -kuvio kuin olla voi. Tietysti tuomari toimi linjan mukaan, kun ei Rafaeliakaan ajanut ulos.

E: Kyllähän peli pysyi dumarin käsissä, en mä sillä. Linja piti lopulta ihan hyvin.
Minä olen minä.
Secreterial
06.03.2011 23:32:27 (muokattu 06.03.2011 23:34:52)
sikki-six: Odotin tätä :) Eli onko ok jyrätä random vastustaja nappikset edellä jos tuomari vihelsi liian kesysti edellisessä tilanteessa? Kosto on raskauttava tekijä näissä tilanteissä - eli punkun päälle olisi todennäköisesti pamahtanut vielä pidempää pannia tuon takia.

Ei tietenkään ole, mutta sun perustelua käyttäen "näitä sattuu kuumissa peleissä".

Totta helvetissä tunteet nousee pintaan ja varmasti joku ajelee vastustajan pelaajan, jos oma pelaaja kannetaan paareilla pois kentältä hemmetin ruman taklauksen johdosta.

Mutta onko ok vetää surutta myöhässä ihan vaan sen takia, että saa näyttää "kaapin paikan"? (HYMIÖITÄ TÄHÄN, Älä ota liian tosissaan :) )

EDIT.// Tuo Rafaelin tilanne oli tosiaan todella selvä tapaus.
Ziggy Bubba
06.03.2011 23:36:18

Secreterial: Ei tietenkään ole, mutta sun perustelua käyttäen "näitä sattuu kuumissa peleissä".

No ei, en mä niin ole sanonut. Sanoin että molemmista olisi kuulunut tulla punkku. Mutta näitä vaan tuppaa tulemaan kuumissa peleissä, se oli toteamus. Kunnon sanktioita näistä kuuluis tulla, mutta ei näköjään tänään.

Totta helvetissä tunteet nousee pintaan ja varmasti joku ajelee vastustajan pelaajan, jos oma pelaaja kannetaan paareilla pois kentältä hemmetin ruman taklauksen johdosta.

Mutta onko ok vetää surutta myöhässä ihan vaan sen takia, että saa näyttää "kaapin paikan"? (HYMIÖITÄ TÄHÄN, Älä ota liian tosissaan :) )

Kuten sanoin Rafaelin taklaus oli aivan yhtä holtiton, Poolin kaveri vaan väisti paremmin. Mä en ole mistään kaapin paikasta puhunut, se taisit olla sinä :)
Ziggy Bubba
06.03.2011 23:38:19 (muokattu 06.03.2011 23:41:17)

djKaaos: Rafaelin tilanne nyt oli vaan niin selvä syy-seuraus -kuvio kuin olla voi. Tietysti tuomari toimi linjan mukaan, kun ei Rafaeliakaan ajanut ulos.

E: Kyllähän peli pysyi dumarin käsissä, en mä sillä. Linja piti lopulta ihan hyvin.

Syy: Kokematon ja huonosti taklaava nilkki + kuuma matsi, seuraus: törkeä taklaus. Näin on :)

E: Läihinnä sitä meinaan, että ei se edeltävä tilanne oikeuta Rafaelin rumaa pelaamista. Mielummin sanoisin tuota huonoksi pelaamiseksi paineen alla, tällä kertaa pysyi tuurilla kentällä. Samaa voi tosiaan sanoa Carran jyräyksestä.
Secreterial
06.03.2011 23:38:43
sikki-six:Kuten sanoin Rafaelin taklaus oli aivan yhtä holtiton, Poolin kaveri vaan väisti paremmin. Mä en ole mistään kaapin paikasta puhunut, se taisit olla sinä :)

Niin puhuinkin, enkä väittänytkään, että sinä olisit puhunut :). Mutta tuo oli vaan vastaus siihen sun "onko ok jyrätä random vastustaja nappikset edellä...."-lauseeseen :)
DJKaaos
06.03.2011 23:40:25
sikki-six: Syy: tuomarivirheestä turhautunut nuori kultakalanaivo päättää kostaa ja jyrätä takaisin oikein kunnolla. Näin on :)
Minä olen minä.
DJKaaos
06.03.2011 23:42:32
sikki-six: Syy:

E: Läihinnä sitä meinaan, että ei se edeltävä tilanne oikeuta Rafaelin rumaa pelaamista.

En oo kyllä oikeutuksesta puhunut missään vaiheessa. Erittäin typerä ja tuomittava tekohan se oli. Lähinnä kirjoittelin vain, että miten koko homma lähti liikkeelle.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
06.03.2011 23:42:47 (muokattu 06.03.2011 23:43:14)

djKaaos: tuomarivirheestä turhautunut nuori kultakalanaivo päättää kostaa ja jyrätä takaisin oikein kunnolla.

Toihan kuulostaa jo paljon pahemmalta. Kosto on mun ymmärtääkseni tosi huono oikeutus näille lanauksille... Jos noin on, niin aika raffit sanktiot vois jannulle lätkäistä :)
touhis
06.03.2011 23:43:11
sikki-six: Ainoa vaan, että ymmärtääkseni liiga voisi sakottaa Fergietä tämmösestä mykkäkoulusta, jos vaan joku media tekisi Valjulle valituksen. Näin ymmärsin tuosta mun aiemmasta linkistä.

E: Eli tämä kohta: "Should any of these organisations complain to the Premier League, the governing body will be forced to act, escalating the problem between Ferguson and the BBC, with the fines for his non-compliance still waiting to be made public."

Ja sitten FA tai joku langettaisi fergusonille parin tonnin sakon mikä kadunmiehen tuloissa tarkoittaisi noin kolmen euron sanktiota. :)
DJKaaos
06.03.2011 23:44:41
sikki-six: Toihan kuulostaa jo paljon pahemmalta.

Ja paljon realistisemmalta. Kultakalanaivohan mä sanoin ;) Eli ei voi liikaa vaatia...
Minä olen minä.
DJKaaos
07.03.2011 00:05:46
Mitä me tästä tapellaan sen enempää. Liverpool oli niin paljon parempi tuossa pelissä, ettei se paljon jättänyt lopulta jossiteltavaa.
Minä olen minä.
Deg
07.03.2011 11:49:29

Kirjoitetaan nyt sitä peräänkuulutettua asiatekstiä: Tänään tarjotaan oivaa saumaa kuroa vähän eroa ylöspäin kärkeen, ja tehdä eroa Spursiin, kun Cityä lukuunottamatta kaikki kärkiporukat tiputti enemmän tai vähemmän pongoja viikonloppuna. Mutta niin kuin monta kertaa tällä kaudella, luvassa on luultavasti karu paluu arkeen, juuri kun homma olisi vähän alkanut luistaa. Blackpool ollut isoille kovahko pala tällä kaudella, Liverpoolin voittanut kahdesti, Tottehhamin kertaalleen ja Manuakin piti tiukoilla, johdettuaan jo 2-0. Syttyvät varmasti Chelseaa vastaan kotonaan. Pelottaa, niinkuin on pelottanut ennen joka peliä marraskuusta lähtien.
Sexual chocolate, baby!
DJKaaos
07.03.2011 12:41:17
Derek Riggs: Pelottaa, niinkuin on pelottanut ennen joka peliä marraskuusta lähtien.

Bloomfield Road on paha paikka, mutta Blackpoolilla on liuta loukkaantumisia ja pelikieltojen takia poissa ovat mm. Charlie Adams ja DJ Campbell. Veikkaan, että Chelsea ottaa voiton rutiinilla, yhden maalin erolla. Bloomfield Roadin pelit on kyllä poikkeuksetta todella viihdyttäviä ja fiilis korkealla, joten tämäkin ottelu pitää tänään väijyä.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)