Hillboy 06.03.2011 21:12:12 | |
---|
antnis: Sanoisin, että sen verta Claptonin Creamin jälkeistä uraa dissataan, että ukkoa voisi sanoa aliarvostetuksi, ei yliarvostetuksi :) Kyllä sieltä hienoja juttuja löytyy vuosien varrelta, eipä moni pysty samaan. Varsinkaan siinä henkisessä ja fyysisessä kunnossa, jossa äijjä suuren osan ajasta oli. - L "Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville |
antnis: Sanoisin, että sen verta Claptonin Creamin jälkeistä uraa dissataan, että ukkoa voisi sanoa aliarvostetuksi, ei yliarvostetuksi :) Kyllä sieltä hienoja juttuja löytyy vuosien varrelta, eipä moni pysty samaan. Tälle ehdottomasti ++ |
blues guitar 06.03.2011 21:30:23 | |
---|
antnis: Sanoisin, että sen verta Claptonin Creamin jälkeistä uraa dissataan, että ukkoa voisi sanoa aliarvostetuksi, ei yliarvostetuksi :) Kyllä sieltä hienoja juttuja löytyy vuosien varrelta, eipä moni pysty samaan. Juurikin näin. blues guitar: Varsinkin 2005 Cream Reunion oli kova juttu. Tällä tarkoitin että Claptonin upeat suoritukset eivät suinkaan loppuneet vuoteen 1968 ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Osteri 06.03.2011 23:30:07 | |
---|
Spirocore: Sivuaiheena, mitä on foorumin jengi mieltä Claptonista? Kultasormi vai yliarvostettua jöötiä? Vaikka olen musiikkia kuunnellut jo muutaman kymmenen vuotta, jostain syystä Clapton ei ole koskaan ollut se kitaristi joka ns. "kolahti". Oikeastaan ensimmäisen levyn ostin 2010 ja sekin sellainen 2cd greatest hits what-so-ever. Kerran olen ollut konsertissa ja joku vhs aikainen videokin taisi olla hyllyssä, mutta jota ei kertaa enempää kuunneltu. Ei siinä mitään, ihan hyvä kitaristi ja jokunen hieno biisikin löytyy, mutta ei nyt ihan liekkeihin laita kuitenkaan. Makuasioitahan nämä on, mutta esin Mark Knopflerin soittoa kuuntelen mieluummin. Kyllä Clapton kultasormi kuitenkin on. On sen aikansa tuote ja okei niin. Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita.... |
Pop Corn 07.03.2011 00:18:11 | |
---|
Ukko: Erkillä olis varmaan tuohta rahoittamiseen ilman keppien myymistäkin. Luulisin myös näin. Mutta jospa se onkin ostanut podi hoodeen tai axe äfäksin tai jonkun muun multihilavetkuttimen ja todennut että mihänkäs näitä kaikkia kamoja enää tarvitsee.. ;) Paikoin ehkä hieman ylihehkutettu, mutta kaikenkaikkiaan keppimies mikä keppimies. . |
Joees 07.03.2011 12:25:52 | |
---|
Ukko: Erkillä olis varmaan tuohta rahoittamiseen ilman keppien myymistäkin. Tämmöisillä tempauksilla todennäköisesti saa kuitenkin enemmän näkyvyyttä kohteellensa kuin että törkkäis vaan fyrkat tilille tai järjestäis jotkut pippalot joissa lahjottaa shekin. Näkyvyys taas voi tarkoittaa uusia tahoja lahjoittajiksi. Toisaalta myös ihan jees keino päästä turhasta rojusta eroon. Eiköhän tuolle jää vielä samanmoinen määrä valikoitua rojua kuitenkin. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Sammo 08.03.2011 10:00:36 | |
---|
Mun suosikki on tuo Soldano-kattaus. Arvioutu hinta $7500-$10000 on mun mielestä alakanttiin. Kattelin vähän käytettyjen hintoja Soldano SLO100 x 2 = 2 x $3200 Tri-Stereo Chorus = $2500 t.c 2090 = $1200 - $1400 Noista tulee tuo about kymppi, siihen lisäksi Pete Cornishin systeemi (toinen kymppi ja varmaan reilusti ylikin), iso läjä efektejä, 2 X Marhallin kaapi (8XEVM12L maksaa yli tonnin) *ja* Tupperware-astia varaosille. Heh. Ja Claptonin soundi oli itse asiassa aikaa rautaa tuohon aikaan (24 Nights ja Bad Love). "I don't believe in a lot of things, but I do believe in duct tape." |
Sammo 09.03.2011 09:31:52 | |
---|
"I don't believe in a lot of things, but I do believe in duct tape." |
Andy J. 10.03.2011 00:43:30 | |
---|
Sammo: Mun suosikki on tuo Soldano-kattaus. Arvioutu hinta $7500-$10000 on mun mielestä alakanttiin. Kattelin vähän käytettyjen hintoja Soldano SLO100 x 2 = 2 x $3200 Tri-Stereo Chorus = $2500 t.c 2090 = $1200 - $1400 Noista tulee tuo about kymppi, siihen lisäksi Pete Cornishin systeemi (toinen kymppi ja varmaan reilusti ylikin), iso läjä efektejä, 2 X Marhallin kaapi (8XEVM12L maksaa yli tonnin) *ja* Tupperware-astia varaosille. Heh. Ja Claptonin soundi oli itse asiassa aikaa rautaa tuohon aikaan (24 Nights ja Bad Love). Aika paljon enemmänhän siitä sit tosiaan maksettiin: "Sold for $32,940 inclusive of Buyer's Premium" Hyviä kauppakumppaneita: jars, gaunt666, Twinkle, JPHe, slowfinger, Akilles, E Tone, jaripat, kuolio, GoshFlardon, flea laven, joppejoo, runrunrun, santeriv, StevieRayVehkakoski |
Sammo 10.03.2011 08:43:52 | |
---|
Andy J.: Aika paljon enemmänhän siitä sit tosiaan maksettiin: "Sold for $32,940 inclusive of Buyer's Premium" Heh. Minoon niin iloinen ettei mennyt halvalla!! "I don't believe in a lot of things, but I do believe in duct tape." |
Quu 10.03.2011 08:52:22 | |
---|
Kävi himottamaan tuo Sovtekin nuppi eilen. Mainion näköinen laitos. Eric on mulle iso juttu, naperona unplugged-vinyyliä veivannut... Saattaapi olla syy miksi nykyään blues yleensäkin on mulle mieluisaa kuunneltavaa (toinen syy sitten tietty se, että on pitänyt ottaa selvää rokin juurista jne.). Itseä ei kiinnosta se missä bändissä E on ollut vai onko ollut itsekseen, hyvää musaa löydän joka aikakaudelta. Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan. |