Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 583 84 85 86 87122 123 124 125 126
Secreterial
02.03.2011 06:36:24 (muokattu 02.03.2011 07:51:19)
David Luiz oli kyllä pelillisesti hyvä! Mukava nähdä, että nousee uusia, nuoria toppareita mukaan kuvioihin isommissakin joukkueissa. Luiz on pelannut hyvin, eikä Smallingaan mitenkään huono ole ollut, päinvastoin, pelannut välillä todella kypsästi.

Peli oli viihdyttävä, ja tasanen. Kummatkin pelas hyvin, ja parhaimmillaan oli tempokin jo melkosta. ManU:lla toimi vasemmalla laidalla linkitys hyvin, Evra-Nani-Rooney tuntu toimivan ihan hyvin. Nani on nyt pelannut muutaman pelin tuolla vasemmalla; oisko totuttelua siihen, että Valencia tulee takaisin? Nani vasemmalle, Valencia oikealle.

Hyvä ja viihdyttävä peli, toki tulos olisi voinut olla eri, mutta aina ei voi voittaa; sellasta se jalkapallo on.

Oikeastaan vaan yhestä asiasta jäi "paha maku" suuhun. David Luizin sikailusta. Tollaset polveen kohdistuvat "taklaukset" on ihan hemmetin vaarallisia; parhaimmillaan uran vaarantavia. Toivottavasti oli vain hetkellinen sikailu, eikä ota nuori jätkä sitä tavaksi, koska kaverilla on edessään loistava tulevaisuus.

Derek Riggs: Kausi nyt meni miten meni, mutta kyllähän tosta komeaa balsamia sai haavoille. Oudon hiljaista täällä yleensä niin iloisten munamiesten keskuudessa.

Toivottavasti heitit läpällä ton :) Täällä on nimittäin vaan muutama aktiivisesti kirjoittava (mm. minä, kaaos ja muutama muu). Melko hiljasta ollut sieltä päästä koko vuoden ajan. Ei mitenkään henkilökohtasesti, mutta jotenkin naurettavalta tuntuu tollanen heitto, kun miettii ketkä tänne kirjottaa.

(Tekstistä on vähän vaikea poimia vitsejä ja sarkasmia)
DJKaaos
02.03.2011 12:05:27
Derek Riggs: Oudon hiljaista täällä yleensä niin iloisten munamiesten keskuudessa.

Tästä on otettava vielä kiinni. Pelin päättymisestähän taisi olla kulunut aikaa peräti n. kaksi - kolme minuuttia. Ja jos et ole huomannut, niin analyysi/näkemys pelistä on kyllä tullut lähes joka kerta, vaikka voittoa ei olisi tullutkaan. Useimmiten se analyysi on vielä ihan jotain muuta kuin halpa parin rivin provokatiivinen huutelu. Sen sijaan sinua ei ole liioin täällä viime aikoina näkynytkään. Lieneekö syynä haluttomuus penkoa Chelsean romahdusta.

Derekin kirjoituksista riittää harvoin antia mihinkään järkevään keskusteluun. Lähinnä provoamista ja suun pieksentää, kuten tälläkin kertaa. Ei millään pahalla, mutta intohimoisena futisjäbänä sulta löytyisi varmaan kykyä paljon moniulotteisempaankin keskusteluun ja ajatustenvaihtoon.
Minä olen minä.
reino
02.03.2011 16:17:58
Oli kyllä yllättävä nopeatempoinen ja viihdyttävä peli. Manu oli ekan puoliajan oli oikein hyvä, mutta toisella puoliajalla taas Chelsea lisäsi höyryä sen verran, että mielestäni ansaitsi voiton. Tietysti Manun kannattajana vähän harmittaa toki se, että David Luiz (muiden kanssa olen toki sitä mieltä, että muuten hieno peli) ei saanut toista keltaista tuosta Rooneyn ajelusta. Mutta turha kai sitä jossittelemaan on alkaa, parempi voitti.
ding-dong
Secreterial
03.03.2011 19:22:30
Koska pelien osalta on hiljasta, niin puhutaanpas siirtohuhuista! Mainitsen tässä nyt vaan, ne jotka itseäni eniten kiinnostaa, eli Unitedin siirtohuhuja enimmäkseen.

Ensiksi varmaan pitää mainita, että Carrick allekirjoitti uuden 3-vuoden sopimuksen Unitedin kanssa.

United on ilmeisesti tekemässä sopimuksen myös 16-vuotiaan Adnan Januzajin kanssa, josta pitäisi kehittyä uusi David Beckham. 600 000 € on ilmeisesti jannun allekirjoitushinta.

Huhuja on myös Espanjan suunnalta. Fernando Llorente on ilmeisesti Fergusonin listalla. 34 miljoonan euron "buy out" pykälä on Llorentella sopimuksessa, eli euroja täytyy nitoa pöytään.

Shalken johto on ilmeisesti pyytänyt Unitedia antamaan kirjallisen sopimuksen Neuerista. Jos asia etenee tähän tahtiin, niin mahdollista on, että ensi kaudella Unitedin maalia vartioi Manuel Neuer. Toki vaihtoehtoja on omastakin takaa ja huippuveskareita löytyy runsaasti muualtakin, mutta tosiaan tuo virallisen tarjouksen pyytäminen vaikuttaa hyvältä. Neuer on kuitenkin todella hyvä maalivahti.

Alexis Sanchezista on lehtitietojen mukaan tehty 35 miljoonan euron tarjous. Unidesen johto ei halua paljastaa tarjouksen tehneen joukkueen nimeä, mutta jotenkin haiskahtaa Cityn hommilta. Toki jannun kannoilla on moni muukin joukke, enkä pistäisi pahakseni, jos Sanchez nähtäisiin Unitedissa!

Ilmeisesti Unitedissa on tajuttu, että Hargreavista ei tule enää ehjää pelaajaa, joten huhujen mukaan mies on vapaa lähtemään kesällä.

Philippe Mexès on ilmeisesti matkalla AC Milaniin, ja vieläpä ilmaiseksi! Milanista on kovaa tahtia rakentumassa kova joukkue. Hyökkäysosasto on kova; Ibra, Robinho, Pato ja Cassano. Kovia pelaajia kaikki, ja Cassano on hyvänä päivänä ilmiömäinen. Keskikentän hankinnat Boateng ja van Bommel ovat molemmat hyviä lisiä. Boateng on edelleen kehittyvä, mutta on jo väläytellyt taitojaan. Van Bommel on rottamaisuudestaan huolimatta hyvä ja luotettava pelaaja keskellä. Saas nähä mitä muuta kesä tuo tullessaan Milaniin.
ruusteri
03.03.2011 23:24:03 (muokattu 03.03.2011 23:24:17)
"Damn good coffee, and hot!"
DJKaaos
04.03.2011 13:03:35
ruusteri: Vanhempi Touren veljeksistä sitten kärysi.

Aika raju juttu kieltämättä. Saas nähdä mikä on virallinen selitys. Lieneekö niitä tapauksia jälleen, jossa ollaan "tietämättä" vedetty jotain kiellettyä ainetta sisältävää vitamiinia tai ravintolisää tms. Pitempi banni tuosta kuitenkin varmasti tulee.
Minä olen minä.
ruusteri
04.03.2011 22:40:33
djKaaos: Aika raju juttu kieltämättä. Saas nähdä mikä on virallinen selitys. Lieneekö niitä tapauksia jälleen, jossa ollaan "tietämättä" vedetty jotain kiellettyä ainetta sisältävää vitamiinia tai ravintolisää tms. Pitempi banni tuosta kuitenkin varmasti tulee.

Tahattomalta vaikuttaa, kuulema vaimon laihdutuslääkkeistä tullut.
Deg
05.03.2011 20:09:11

djKaaos: Tästä on otettava vielä kiinni. Pelin päättymisestähän taisi olla kulunut aikaa peräti n. kaksi - kolme minuuttia. Ja jos et ole huomannut, niin analyysi/näkemys pelistä on kyllä tullut lähes joka kerta, vaikka voittoa ei olisi tullutkaan. Useimmiten se analyysi on vielä ihan jotain muuta kuin halpa parin rivin provokatiivinen huutelu. Sen sijaan sinua ei ole liioin täällä viime aikoina näkynytkään. Lieneekö syynä haluttomuus penkoa Chelsean romahdusta.

Derekin kirjoituksista riittää harvoin antia mihinkään järkevään keskusteluun. Lähinnä provoamista ja suun pieksentää, kuten tälläkin kertaa. Ei millään pahalla, mutta intohimoisena futisjäbänä sulta löytyisi varmaan kykyä paljon moniulotteisempaankin keskusteluun ja ajatustenvaihtoon.

No joo, yhtä vähän löytyy kiinnostusta penkoa nykymenoa täällä, kuin viimekautista tuplamestaruuttakin. Ketjua olen sen sijaan lukenut koko ajan. Edellisestä "halvasta parin rivin provokaatiostakin" on jo monta vuotta. Kuitti nyt oli heitettävä kun siihen kerrankin oli tilaisuus.
Sexual chocolate, baby!
touhis
05.03.2011 21:14:14 (muokattu 05.03.2011 21:27:53)
Joopa, arsu oli 'yllättäen' kovin tehoton vaikka pari kolme tekopaikkaa löytyikin. Sunderlandin veskari ja yläputki vaan pitivät tällä kertaa.

Tällä hetkellä näyttäisi että man city vaivoin ottaa pinnat wiganin rupujengiä vastaan kotimatsissa. Ei mene siis sielläkään ihan älyttömän lujaa vaikka toki sairastuvalla on tungosta siinä seurassa..

Tuo huominen poolin ja man utd:n välinen vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta näin etukäteen joten pitää yrittää olla vastaanottimilla sitten.

Edit: Olihan vaan pallonmitan tai kaksi ettei wiganin bodari laittanut lukemat tasoihin, mut ei aivan osunut. FT 1-0
ruusteri
06.03.2011 00:32:00
Hoho. Gattuso paukutti Milanin ainoan maalin. Eipä herraa kovin usein maalinteossa olla nähty.
Ziggy Bubba
06.03.2011 00:44:06

djKaaos: Huomenna sitten Unitedilla jälleen kova ottelu, kun vastaan asettuu Liverpool.

Ei pitäisi olla, mutta Pool on ollut jopa viime vuosien kuivan kauden aikana kova vastus "munamiehille" (heh). Ettei tuo paikallistaiston paine ja taisteluhenki tasoittaisi sitten vähän puntteja, tiiä tuosta. Kumman hyvin Pool on näissä pärjännyt. Rion ja Vidicin puute voi vaikuttaa, jos siis kotijoukkue saa paikkoja kunnolla luotua.

Perus pessimistinä veikkaan Manun voittoa maalilla, mahdollisesti kyseenalaisella rankkarilla kuten cupissa ;)
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
DJKaaos
06.03.2011 01:38:46
sikki-six: Ei pitäisi olla, mutta Pool on ollut jopa viime vuosien kuivan kauden aikana kova vastus "munamiehille" (heh). Ettei tuo paikallistaiston paine ja taisteluhenki tasoittaisi sitten vähän puntteja, tiiä tuosta.

Vaikka sarjataulukossa on eroa, niin onhan nämä ihan speciaalipelejä ja sarjasijoitukset voi unohtaa samantien. Liverpool on nyt muutenkin ihan eri tasolla kuin kauden aikaisemmissa kohtaamisissa. Lisäksi tuo Unitedin keskuspuolustus herättää vähintäänkin ajatuksia.
Minä olen minä.
losalvaros
06.03.2011 11:05:50 (muokattu 06.03.2011 11:16:47)
King Kenny täytti toissapäivänä 60 vuotta, eiköhän pojat ota voiton tämän kunniaksi kotiyleisön edessä kotio! :)

No ei, tiukka peli luvassa kuitenkin ja Pool jos menee voittamaan, mestaruustaisto tasoittuu taas vähän ja Poolin paikka Eurooppa-liigassa ensi vuodeksi alkaa näyttämään vahvoja varmistumisen merkkejä! Jotain huhuja liikkui myös Andy Carrollin Liverpool-debyytistä, tuskinpa voi komeampaa paikkaa olla kuin ManU-peli Anfieldillä.

Poolille 2-0, Suarez ja Meireles onnistujina!

E: tässä linkkiä tuohon Carroll-mölinään: http://www.liverpoolfc.tv/news/medi … arroll-set-to-be-unleashed-v-united
"Alusta asti oli selvää, ettei asioista selvitä puhumalla". http://www.myspace.com/takeoffexpress
kozmik
06.03.2011 14:52:30

losalvaros: Jotain huhuja liikkui myös Andy Carrollin Liverpool-debyytistä, tuskinpa voi komeampaa paikkaa olla kuin ManU-peli Anfieldillä.

Penkiltä aloittaa.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9416217.stm

"1239: Breaking news: Andy Carroll is on the bench for Liverpool."

Ja Manulla toppariparina Smalling-Brown... Huh.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
losalvaros
06.03.2011 16:00:22 (muokattu 06.03.2011 16:10:14)
Kyllähän tuo on meleko komeaa kuultavaa miten Anfield buuaa Rooneylle joka kerta armottomasti tämän koskiessa palloon! :D

E: Kuyt!
"It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio
touhis
06.03.2011 16:12:39 (muokattu 06.03.2011 16:26:30)
Aika passeli syöttö nanilta tokaan maaliin. :)

On kyllä ollut viihdyttävää peliä tähän asti vaikkei maaleja olisi tullutkaan.

Edit: Eijuma, huutonaurua nanin itkupotkuraivareille! :D Heppu nousi taklauksen jälkeen ylös esitelläkseen tuomarille vammojaan ja kaatui sitten uudelleen kohtuullisen dramaattisesti.

Aika lämpöiseksi meni jakson loppu, mutta hyvin piti Dowd tällä kertaa homman hanskassa.
losalvaros
06.03.2011 16:26:21
Mihin ihmeen ruumisarkkuun se Nani lyötiin kun se kannettiin kentältä? Ei ainakaan perinteisimmästä päästä paareja mitä mie oon nähny. :D

Mutta totta tosiaan, helkkarin viihdyttävää peliä oli tämä ensimmäinen puoliaika ja lisäajalla nähtiin vähän tunteenpurkauksiakin.
"It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio
kozmik
06.03.2011 16:30:31

touhis: Edit: Eijuma, huutonaurua nanin itkupotkuraivareille! :D Heppu nousi taklauksen jälkeen ylös esitelläkseen tuomarille vammojaan ja kaatui sitten uudelleen kohtuullisen dramaattisesti.

Ilmeisesti kuitenkin sattui ihan oikeasti, kun kerran kannettiin paareilla kentältä ja vaihdettiin pois. Voisko olla niin, että nappulat veti jonkun astetta syvemmän haavan jalkaan? Kyllähän siitä ylös pääsee, mutta pelin jatkamisen kanssa voi olla niin ja näin.

Oli miten oli, toivottavasti ei käynyt kuitenkaan pahemmin. Eipä ollut kyllä miehen päivä muutenkaan, vaikka syöttö Poolin tokaan maaliin oli kyllä kauden komeimpia...

Saapa nähdä onko tässä enää mitään jakoja edes tasapeliin.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
DJKaaos
06.03.2011 16:32:18
Manchester United oli ainakin ekan puoliajan suorastaan liikuttavan munaton. Ei minkäänlaista omaa peliä ja puolustuksessa täysi kaaos päällä. Toivottavasti United saa edes vähän omaa peliä kuntoon tokalla jaksolla ja että ottelu ei nyt ihan rölöttämiseksi mene.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)