Aihe: V-amp kytkentä ropleema
1
Cort87
27.03.2004 21:13:37 (muokattu 27.03.2004 21:14:45)
ELikkäs uusi lelu on ollut jo jonkin aikaa ja pienehkö asia on mietitättynyt: Kuuluko V-amp kytkeä Line out linjaan ja efekti luupin return linjaan. ? Kummatkin ohittavat vahvistiminen oman etuasteen. Parhaimman soundin olen kuitenkin saanut sillä että olen kytkenyt v-ampin kitara sisääntuloon. Mikähän mahtaa olla "oikea tapa. ?
" Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007
trih
27.03.2004 21:19:48
ELikkäs uusi lelu on ollut jo jonkin aikaa ja pienehkö asia on mietitättynyt: Kuuluko V-amp kytkeä Line out linjaan ja efekti luupin return linjaan. ? Kummatkin ohittavat vahvistiminen oman etuasteen. Parhaimman soundin olen kuitenkin saanut sillä että olen kytkenyt v-ampin kitara sisääntuloon. Mikähän mahtaa olla "oikea tapa. ?
Ei ole oikeaa. Itse päättää miten saa hyvän soundin.
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
Niskamies
27.03.2004 21:21:28
Eikös toi "kuuluisi" kytkeä nupin/vahvarin joko efektiloopin paluuseen, tai vaihtoehtoisesti "preamp in" liitäntään, jos sellainen on.
Soita bassoa ja ole uromies!
Niskamies
27.03.2004 21:26:54
Line in- kytkentä uupuu. Siinähän se onkin. Oikeaa tapa ei taida tosiaan olla. Hitto kun saisi tuota vinkumista pois. Mikeistähän se johtuu mutta EMG:t marssivat kohta taloon

Jos ei efektilooppia ole, niin vedä suoraan kitarasisääntuloon, mutta ei kannata käyttää vahvistimen omia sävysäätimiä, kaikua yms., vaan pitää mahdollisimman neutraali saundi vahvistimesta. V-ampista sitten kaikki.
Billsner
27.03.2004 22:44:30
Hitto kun saisi tuota vinkumista pois.

Laita v-ampista noise gate päälle.
Holy Stratocaster+5
lxi
27.03.2004 22:54:51
Eikös toi "kuuluisi" kytkeä nupin/vahvarin joko efektiloopin paluuseen, tai vaihtoehtoisesti "preamp in" liitäntään, jos sellainen on.

Tarkoititko kenties "power amp in"?
"Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan
Niskamies
27.03.2004 23:20:07
Tarkoititko kenties "power amp in"?

Ohhoh, taisi tulla ajatusvirhe.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)