Tankero 04.03.2011 03:31:01 | |
---|
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
Lennu 04.03.2011 05:24:56 | |
---|
Tankero: Totista on sakki http://www.youtube.com/watch?v=aSzq9tfwe_4 Jos se johtuu siitä, että ne on pilvivapaata? Laulajalla on samanlainen vaffari kun mulla. Harmi että se vaan virittää, eikä soita sillä olleskaan. "mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle |
pte57 04.03.2011 07:12:56 | |
---|
tiukkapipo: Onko tämä oikea paikka päästä ampumaan itseään jalkaansa? Kaivan esiin tussarin - tähän hätään ei löytynyt väljiintynyttä ilmakkoa kummempaa. (Mutta tuskin keneltäkään silti löytyy tehokkaampaa tai suurempaa kuin minulla, siitä olen varma!) (Kuten myös siitä, että ammun puhtaimmin, parhaimmin, oikeimmin, tyylinmukaisimmin, tarkimmin ja - kaiken päälle - ampuessani vielä hymyilenkin sulokkaimmin meistä kaikista, mutta jalo ja silti kansanomainen luontainen vaatimattomuuteni estää sanomaan sitä ääneen.) Varokaa, nyt jyRÄHTÄÄ - JA NYT LÄHTEE!: "tuf" auts Pari kysymystä: 1. Mikä teitä oikein vaivaa? 2. Mikä meitä oikein vaivaa? |
TiVe 04.03.2011 07:48:13 | |
---|
2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla. |
Ukko 04.03.2011 16:41:47 | |
---|
pte57: Pari kysymystä: 1. Mikä teitä oikein vaivaa? 2. Mikä meitä oikein vaivaa? Selkä ja polvet toisinaan kiukuttelee. Teistä en tiedä. COVS jäsen nro 6 |
isojussi 04.03.2011 20:18:11 | |
---|
Ukko: Selkä ja polvet toisinaan kiukuttelee. Teistä en tiedä. Mullon sama vika. Tai siis selkävaivat johtuu isoks osaks lonkkien kulumasta ja SI-nivelen tulehduksesta. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Timi 04.03.2011 20:59:44 | |
---|
isojussi: Mullon sama vika. Tai siis selkävaivat johtuu isoks osaks lonkkien kulumasta ja SI-nivelen tulehduksesta. Anopilla duunattiin lonkat kondikseen ja dallaa nyt hyvin.Kaverilla tehtiin sama homma ja rollaattorilla kuljeksii.Lieneekö parantumiseen liittyvä liikunta ja treenis ja asenne kohdallaan? Vaikea.Mutta varma! |
synteettinen 05.03.2011 03:10:07 | |
---|
Timi: Anopilla duunattiin lonkat kondikseen ja dallaa nyt hyvin.Kaverilla tehtiin sama homma ja rollaattorilla kuljeksii.Lieneekö parantumiseen liittyvä liikunta ja treenis ja asenne kohdallaan? ...katos Timi, -pitkästä aikaa...mites Nordlandialta soitellut ystäväsi jaksaa?...onko missä kunnossa nykyään?...mitään terveisiä lähetellyt?...palautumassa normaali elämään?...bändi ulkoistettu?... ...tuohan taas terveisiä kun niitä sulle soitellaan... |
Lyyki 05.03.2011 04:53:27 | |
---|
Timi: Ystävä soitti laivalta kuunnellessaan Suomalaista orkesteria ja antoi hiukan palautetta.Naamat norsun vitulla ja laulut sieltäpäinEi ihme jotta jotain ulkoistetaan? Suomalainen orkesteri=tkulainen muusikko. Afrikan vai Intian? Laulut Pohjanmaalta (senkin miedot!), "Boogii naits aar oolveis te pest in taun". Mitä jos varsinainen bändi olikin estyny (vaikka rasituksen vuoksi) ja Viron tökäristä tuuraajat oli palkattu näyttämään naamallaan norsun vituja oikeasti? Intian leveä korva, hmmmm ... eri... ttäin...khröm ... suosittu .... omalla tavallaan. ... Ja shitten she Afrikan vharsinainen mjullikorva.... outs ... "annan anteennin sinulle"... |
Timi 05.03.2011 08:27:43 | |
---|
synteettinen: ...katos Timi, -pitkästä aikaa...mites Nordlandialta soitellut ystäväsi jaksaa?...onko missä kunnossa nykyään?...mitään terveisiä lähetellyt?...palautumassa normaali elämään?...bändi ulkoistettu?... ...tuohan taas terveisiä kun niitä sulle soitellaan... No terve!Kiitos kysymästä.Oikein hyvin hän jakselee ja on edelleen elämänsä kunnossa.Tuossa tavattiin viikolla ja vieläkin hymähtelee salaperäisesti jollekkin.Mitä lienee muistellut?Aikuinen ihminen. Vaikea.Mutta varma! |
hvinnamo 05.03.2011 12:31:36 | |
---|
|
Thefish 05.03.2011 12:36:39 | |
---|
"This guy can play AND dance!" - Paul Jackson |
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle |
artope 05.03.2011 16:50:23 | |
---|
hvinnamo: http://www.youtube.com/watch?v=rJMNSgkDvYU&feature=related Tossa on bändi joka hymyilee! :) No tuliko nyt hyvä mieli, kun laitoit tämän tänne?? Ei mua kyllä hymyilyttänyt yhtään. He tkevät varmaan ihan tosissaan tuota jossain vanhainkodeissa tai vastaavissa tilaisuuksissa... Mutta ei kyllä sovi vertailupohjaksi täällä "ammattilaisten" tai otsikon mukaisessa keskuudessa. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Timi 05.03.2011 17:18:22 | |
---|
artope: No tuliko nyt hyvä mieli, kun laitoit tämän tänne?? Ei mua kyllä hymyilyttänyt yhtään. He tkevät varmaan ihan tosissaan tuota jossain vanhainkodeissa tai vastaavissa tilaisuuksissa... Mutta ei kyllä sovi vertailupohjaksi täällä "ammattilaisten" tai otsikon mukaisessa keskuudessa. Hmm.Jos tuollaista on tarjolla "VanhainkodissaHakeudun taatusti Pendoliidon radanvarteen.Nyhräten ranteita auki.Hei!Ei kai voi olla tottaa? Vaikea.Mutta varma! |
Ukko 05.03.2011 18:18:09 | |
---|
Lennu: Ihmisillä on nykysuomessa niin paha olla, ei kokoomuspoliitikkoa kiinnosta mielenköyhän kansanosan hyvinvointi. Sosiaali ja terveysministeriön kulungit. N. 1/3 vanhushuoltoon, n,. 8 % työttömyysturvaan ja vähän reilu 1 % toimeentulotukeen. Ja jälkimmäisestä vittuillaan tasan tarkkaan eniten tarvitsijoille. Haloo ! COVS jäsen nro 6 |
synteettinen 05.03.2011 18:37:10 | |
---|
Timi: Hmm.Jos tuollaista on tarjolla "VanhainkodissaHakeudun taatusti Pendoliidon radanvarteen.Nyhräten ranteita auki.Hei!Ei kai voi olla tottaa? ...Hyvä Timi etkö sinä voisi IsoJ:n ja ystäviesi kanssa käydä sparraamassa iloiset hymyt tai ainakin "hymynkareet" niin olisi Teidänkin normit täyttävää esitystä?... ...säilyisi Sinunkin ranteet ehjinä...ja Pendoliinot puhtaina... |
Timi 05.03.2011 18:40:14 | |
---|
Ukko: Sosiaali ja terveysministeriön kulungit. N. 1/3 vanhushuoltoon, n,. 8 % työttömyysturvaan ja vähän reilu 1 % toimeentulotukeen. Ja jälkimmäisestä vittuillaan tasan tarkkaan eniten tarvitsijoille. Haloo ! Työttömyysturva.Ehkä joku hiukan väärinkäyttää?En voi tietää.Kai sillä ehkäistään tarve töihin?Kuka tietää?Toimeentulotuki.Kaikki vissiin tietää.Ei kait koske tavallista suomalaista?En tiedä!Paljon ihmeteltävää ja hämmennystä pienen ihmisen mielessä. Vaikea.Mutta varma! |
hvinnamo 05.03.2011 21:28:08 | |
---|
artope: No tuliko nyt hyvä mieli, kun laitoit tämän tänne?? Ei mua kyllä hymyilyttänyt yhtään. He tkevät varmaan ihan tosissaan tuota jossain vanhainkodeissa tai vastaavissa tilaisuuksissa... Mutta ei kyllä sovi vertailupohjaksi täällä "ammattilaisten" tai otsikon mukaisessa keskuudessa. Ei kotisivuilla mainita mitään vanhainkodeista. Toimialaa: Konsertit Syntymäpäivät Häät Pikkujoulut Ym. Juhlat. Että turhaan siinä mulle mouhoat :) http://liljankukkaduo.suntuubi.com/ Asia nyt vaan on niin että tollasia on paljon ja hyvä että ovat laittaneet esittelyvideon ettei tilaaja joudu hankkimaan sikaa säkissä. Ja jos sua ei naurattanut, niin aika montaa muuta on esitys tuntunut huvittavan...Ei kaikkia voi miellyttää. |
EP 05.03.2011 22:07:24 (muokattu 05.03.2011 22:09:06) | |
---|
hvinnamo: Ei kotisivuilla mainita mitään vanhainkodeista. Toimialaa: Konsertit Syntymäpäivät Häät Pikkujoulut Ym. Juhlat. Että turhaan siinä mulle mouhoat :) http://liljankukkaduo.suntuubi.com/ Asia nyt vaan on niin että tollasia on paljon ja hyvä että ovat laittaneet esittelyvideon ettei tilaaja joudu hankkimaan sikaa säkissä. Ja jos sua ei naurattanut, niin aika montaa muuta on esitys tuntunut huvittavan...Ei kaikkia voi miellyttää. Kyllä mua ainakin huvitti, mutta ei sillai ilkeällä mielellä, vaan se kontrasti mikä oli laulun sanoissa ja hieman "jäyhässä" esiintymisessä, mulla vois olla ihan hauskaa kuunnela tuota livenä, musiikkihan on iloinen asia! : ) E: Ei esiintymispaikalla pitäis olla mitään eroa, vanhainkoti tai häät, syntymäpäivät.. |