Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Steve Vain maailmanennätysyritys
1
Sancrotis
04.03.2011 18:08:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilenhän 3.3 Steve Vai piti maailman suurimman online-kitaratunnin. Itse olin paikalla. Oliko muita m.nettiläisiä paikalla? Mitkä fiilikset jäi?
 
Vai puhui mm.
-vibratosta
-oman tyylin löytämisestä
 
Ihan asiallista settiä minusta.
 
"Ääni on parasta mitä olemme kuulleet" -JBL:n kaiutinmainos
Antti1
04.03.2011 19:14:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paikalla oltiin joo. Aika sellaista ympäripyöreätä informaatiota ja tilusankarit eivät varmasti saaneet haluamaansa oppia siitä irti. Toisaalta taas olen melkolailla sitä mieltä, että mikäli toi pisti ajattelemaan asioita, niin tuosta oppitunnista voi saada jotain paljon 1234-harjoituksia arvokkaampaa irti.
 
Listen motherfucker you're about to pay your dues!
dyydfromhell
04.03.2011 19:38:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Paikalla oltiin joo. Aika sellaista ympäripyöreätä informaatiota ja tilusankarit eivät varmasti saaneet haluamaansa oppia siitä irti. Toisaalta taas olen melkolailla sitä mieltä, että mikäli toi pisti ajattelemaan asioita, niin tuosta oppitunnista voi saada jotain paljon 1234-harjoituksia arvokkaampaa irti.
 
Aivan! ja paikallahan oli varmasti ihan aloittelijoista vähän kokeneempiin soittajiin. Minusta oli varsin asiallista settiä ja kyllä tuo inspiroi ainakin minua.
Siinä oli sopivasti jokaiselle jotain. Ja jos kyse on maailmanennätysyrityksestä niin ne vaikeimmat fuusiolikit eivät välttämättä ole se paras tapa vetää porukkaa paikalle!
 
ankkiz
05.03.2011 15:05:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyyköhän kyseistä lähetystä jälkikäteen tarkasteltavaksi mistään?
Heikkoa on ollut kyllä kys. tapahtumasta informointi, ainakin näin suomemen leveyspiireillä.
SomethingWild
05.03.2011 15:39:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ankkiz: Löytyyköhän kyseistä lähetystä jälkikäteen tarkasteltavaksi mistään?
Heikkoa on ollut kyllä kys. tapahtumasta informointi, ainakin näin suomemen leveyspiireillä.

 
http://vimeo.com/20627944 Siinäpä ainakin jokin pätkä.
 
Ei oleee!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «