Black Star 06.02.2011 21:38:38 | |
---|
"Book them and they will come" |
itsy 07.02.2011 08:30:11 (muokattu 07.02.2011 08:30:27) | |
---|
Black Star: niin meikänkin korvaan.. ehkä parempi adjektiivi on ysärihenkinen Ehkä on jo aika koittanut, että suomirapin ysäriä voidaan muistella nolostelematta. oivoi |
jigsore 07.02.2011 18:06:01 | |
---|
Siisti video! Biisikin hyvä, iski paremmin kuin viime aikojen folkahtava setti. |
Jop1 14.02.2011 16:24:16 | |
---|
Black Star: niin meikänkin korvaan.. ehkä parempi adjektiivi on ysärihenkinen tjsp. tästä maistiainen kera loistavan videon http://www.youtube.com/watch?v=fgSDREhwPHE Ihan mahtava biitti. Erittäin epä-Asamainen, mutta toimii loistavasti. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
taikakameli 18.02.2011 16:25:21 | |
---|
No nyt on asa taas oikeilla reiteilla. Loppuasukkaan oon ehkä kerran jaksanut kuunnella kokonaan ja via karelia jäi kokonaan ostamatta, mutta tää uus matskuhan potkii ku sata jänistä! |
MaD PiAnIsT 18.02.2011 16:46:41 | |
---|
Tortu: No nyt on asa taas oikeilla reiteilla. Loppuasukkaan oon ehkä kerran jaksanut kuunnella kokonaan ja via karelia jäi kokonaan ostamatta, mutta tää uus matskuhan potkii ku sata jänistä! Kannattaa ostaa Via Karelia, loistava levy ellei jopa Asan paras. Ja itse en myöskään ole lämmennyt Loppuasukkaan kokeiluhenkiseen soundiin, mutta Via Karelia ei ole niin kokeilevaa meininkiä, että ei pelkoa siitä jos se pistää vierastamaan. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Jale 18.02.2011 18:18:12 | |
---|
Itse olen pitänyt kaikista Asan levyistä ja mukava että tulossa on jotain vaihtelua. Tykkäsin ainakin tuosta Hip Hop Hurraasta. "Taas kestää iäisyyden!" |
Rattata 19.02.2011 11:47:26 | |
---|
Tuossa vähän aikaa sitten tuli kuunneltua Loppuasukasta pitkästä aikaa ja onhan se mahtava levy. Varmaan se paras jos multa kysytään. |
Herba 23.02.2011 11:59:22 (muokattu 23.02.2011 12:00:46) | |
---|
Jees uusi lätty tipahti paidan kera postiluukusta, tokaa raitaa kuunnellessa tästä on vielä paha mitään arviota antaa. e. Paitsi että mandoliinit ja viulut sopivat tähänkin enemmän kuin hyvin. Parasiittina paratiisissa vetelehtii minkä ehtii. |
Jop1 23.02.2011 13:26:25 (muokattu 23.02.2011 19:10:18) | |
---|
Herba: Jees uusi lätty tipahti paidan kera postiluukusta, tokaa raitaa kuunnellessa tästä on vielä paha mitään arviota antaa. e. Paitsi että mandoliinit ja viulut sopivat tähänkin enemmän kuin hyvin. Perkele kun pitää odottaa kello kuutentoista ennen kuin saan tuon kuunneltavaksi. Vinyyli ja paita setti tulossa. E: Vinyylien välistä löytyi tuollainen kortti jossa oli koodi, jolla sai ladattua mp3 version levystä. Uutta minulle. Pisteet siitä ainakin ja nyt levyn pariin. E: Vinyyliin oli kaiverrettu salaisia viestejä. Nakkisämpylä. Levy vaikuttaa myös yhden kuuntelun jälkeen melko tiukalta paketilta, nyt luukutan toista kertaa. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Jale 24.02.2011 22:52:35 | |
---|
On hyvä levy on! Tätä tulee kuunneltua kyllä! Kivasti on huumoria ja sellasta rentoa menoa levyllä. Eikä niin "hankala" levy kuin jotkut aiemmat. "Taas kestää iäisyyden!" |
Gandhi 24.02.2011 23:03:09 | |
---|
Eka demo oli paras ja sen jälkeen hyvänä kakkosena Terveisiä Kaaoksesta. On tää uusikin hyvä, mutta vasta kerran kuunneltu, joten kuunnellaan lisää. |
macid 04.03.2011 11:30:34 | |
---|
Nyt oon kunnellut kerran tuon Jou joun kokonaan. Ei ehkä Asan parhaimmistoa, mutta hyvä kuitenkin. Loppuasukas on ollu mulle se Asan paras levy ja tässä vähän samaa meininkiä. No pitää jatkaa kuuntelua ja katsoa paraneeko vaiko huononeeko ajan kans. |
Jale: On hyvä levy on! Tätä tulee kuunneltua kyllä! Kivasti on huumoria ja sellasta rentoa menoa levyllä. Eikä niin "hankala" levy kuin jotkut aiemmat. Itsekin tykkäsin tuollaisesta positiivisemmasta meiningistä. Asalla on yleensä niin kauhean synkkiä ja vakavia olleet nuo levyt. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
carnation 04.03.2011 18:36:19 | |
---|
Jop1: Itsekin tykkäsin tuollaisesta positiivisemmasta meiningistä. Asalla on yleensä niin kauhean synkkiä ja vakavia olleet nuo levyt. Tosiaan ekokatastrofit ja sodat käytiin jo läpi ja olen positiivisesti yllättynyt kuinka hyvin tämä Jou Jou toimii meikäläiselle kokonaisuutena, oikeastaan jopa paremmin kuin Loppuasukas. Loppuasukasta paljon suitsutetaan, mutta itse pidän nimenomaan Terveisiä kaaoksesta -levyä Asan "magnum opuksena"; se on vain yksinkertaisesti täydellinen ja tunnelmaltaan niin tiheä. Ja tosiaan maailmoja avaava levy, kun sen ensimmäistä kertaa kuuli. Loppuasukas on vähän fiftysixty, parhaat hetket (persepolis, sanat ei tehny..., runoilijanarsissi ja pari muuta) yltävät kyllä Kaaoksen tehokkaimpien viisujen tasolle, mutta on siinä sellaisiakin biisejä joita ei oikein jaksa, muuten kuin ehkä rikkaan soundimaailman vuoksi. Via Karelia jäi turhan vähälle kuuntelulle, pitäisi tsekata se uudestaan. Syytän Asan suht tiivistä julkaisutahtia, tippuu helposti kelkasta kun pitäisi kuunnella "kaikki". Muistaakseni Foetida kolmonenkin on tulossa vielä tämän vuoden aikana. Mutta siis Jou Jousta... todella hyvä levy, mukavaa kuunneltavaa kauttaaltaan. Myös sanoituskynästä on irronnut hauskoja tarinoita ja oivallisia tuokiokuvia, kirkkaimpina helminä Noku ja Mutku ja Mikä mikä kylä. Noiden lisäksi Iso Pete (erinomaisen vetoava tausta/biitti) on tällä hetkellä suosikkini, samaten levyn päättävä Olkoon! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Jop1 04.03.2011 19:55:56 | |
---|
carnation: Tosiaan ekokatastrofit ja sodat käytiin jo läpi ja olen positiivisesti yllättynyt kuinka hyvin tämä Jou Jou toimii meikäläiselle kokonaisuutena, oikeastaan jopa paremmin kuin Loppuasukas. Loppuasukasta paljon suitsutetaan, mutta itse pidän nimenomaan Terveisiä kaaoksesta -levyä Asan "magnum opuksena"; se on vain yksinkertaisesti täydellinen ja tunnelmaltaan niin tiheä. Ja tosiaan maailmoja avaava levy, kun sen ensimmäistä kertaa kuuli. Loppuasukas on vähän fiftysixty, parhaat hetket (persepolis, sanat ei tehny..., runoilijanarsissi ja pari muuta) yltävät kyllä Kaaoksen tehokkaimpien viisujen tasolle, mutta on siinä sellaisiakin biisejä joita ei oikein jaksa, muuten kuin ehkä rikkaan soundimaailman vuoksi. Via Karelia jäi turhan vähälle kuuntelulle, pitäisi tsekata se uudestaan. Syytän Asan suht tiivistä julkaisutahtia, tippuu helposti kelkasta kun pitäisi kuunnella "kaikki". Muistaakseni Foetida kolmonenkin on tulossa vielä tämän vuoden aikana. Mutta siis Jou Jousta... todella hyvä levy, mukavaa kuunneltavaa kauttaaltaan. Myös sanoituskynästä on irronnut hauskoja tarinoita ja oivallisia tuokiokuvia, kirkkaimpina helminä Noku ja Mutku ja Mikä mikä kylä. Noiden lisäksi Iso Pete (erinomaisen vetoava tausta/biitti) on tällä hetkellä suosikkini, samaten levyn päättävä Olkoon! Meidän Asa-maut taitaa osua aikalailla yksiin. Juurikin nuo Loppuasukkaan helmet ja Terveisiä Kaaoksesta varsinkin. Tosin lisäisin että Punainen Tiili on mielestäni samalla linjalla Terveisiä Kaaoksesta kanssa. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
Quru 28.03.2011 22:30:00 (muokattu 28.03.2011 22:30:48) | |
---|
carnation: Tosiaan ekokatastrofit ja sodat käytiin jo läpi ja olen positiivisesti yllättynyt kuinka hyvin tämä Jou Jou toimii meikäläiselle kokonaisuutena, oikeastaan jopa paremmin kuin Loppuasukas. Loppuasukasta paljon suitsutetaan, mutta itse pidän nimenomaan Terveisiä kaaoksesta -levyä Asan "magnum opuksena"; se on vain yksinkertaisesti täydellinen ja tunnelmaltaan niin tiheä. Ja tosiaan maailmoja avaava levy, kun sen ensimmäistä kertaa kuuli. Loppuasukas on vähän fiftysixty, parhaat hetket (persepolis, sanat ei tehny..., runoilijanarsissi ja pari muuta) yltävät kyllä Kaaoksen tehokkaimpien viisujen tasolle, mutta on siinä sellaisiakin biisejä joita ei oikein jaksa, muuten kuin ehkä rikkaan soundimaailman vuoksi. Via Karelia jäi turhan vähälle kuuntelulle, pitäisi tsekata se uudestaan. Syytän Asan suht tiivistä julkaisutahtia, tippuu helposti kelkasta kun pitäisi kuunnella "kaikki". Muistaakseni Foetida kolmonenkin on tulossa vielä tämän vuoden aikana. Mutta siis Jou Jousta... todella hyvä levy, mukavaa kuunneltavaa kauttaaltaan. Myös sanoituskynästä on irronnut hauskoja tarinoita ja oivallisia tuokiokuvia, kirkkaimpina helminä Noku ja Mutku ja Mikä mikä kylä. Noiden lisäksi Iso Pete (erinomaisen vetoava tausta/biitti) on tällä hetkellä suosikkini, samaten levyn päättävä Olkoon! Kolmas ilmoittautuu. Täsmälleen näin. Terveisiä kaaoksesta on se ykköslevy minulle Asan tuotannosta, Loppuasukas ei niin vahva kokonaisuus. Jos autiolle saarelle pitäisi ollaa kolme levyä mukaan, Kaaos olisi yksi niistä. Leijonaa metsästän on myöskin hyvä, tosin jollain tavalla "rasittava" levy, huomaa ettei juttu ollut niin hioutunut silloin. Sieltäkin löytyy pari aivan timanttibiisiä. Via Karelia on ihan perushyvä, tasainen levy, mutta mitään aivan täyskymppiä ei siltä lätyltä löydy. "Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan." |
Räbbänä 05.04.2011 14:41:06 | |
---|
Mistä muuten löytäisi nykyään Terveisiä Kaaoksesta plätyn? Tuntuvat aika kiven alla olevan. Painos myyty loppuun? Just According to Keikaku |
MaD PiAnIsT 05.04.2011 16:03:22 | |
---|
Räbbänä: Mistä muuten löytäisi nykyään Terveisiä Kaaoksesta plätyn? Tuntuvat aika kiven alla olevan. Painos myyty loppuun? Mun hyllystä löytyy. Ehe ehe olipa hyvä juttu.. En tiiä, kysele Basson foorumeilta jos joku hullu on myymässä! "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Henri Henri Olavi 06.04.2011 14:59:02 | |
---|
Räbbänä: Mistä muuten löytäisi nykyään Terveisiä Kaaoksesta plätyn? Tuntuvat aika kiven alla olevan. Painos myyty loppuun? Jos CD:tä kaipaat, niin pistä privana tarjousta. Jos on tarpeeks hyvä, niin voisin vaikka omastani luopua. Edes tätä yhtä ei ole olemassa. |