dictatorsh*t 08.05.2009 00:34:33 | |
---|
Ennen ilmestymistä kuuntelin sitä vähän ympäri intter-webiä, silloin ei vakuuttanut lainkaan. Vaikutti jopa melkein huonolta. Täytyy varmaan yrittää uudestaan. |
Jag 02.10.2009 17:22:17 (muokattu 02.10.2009 17:43:43) | |
---|
"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
dictatorsh*t 02.10.2009 18:56:56 | |
---|
|
Kre-per 05.10.2009 09:11:37 | |
---|
Täällä tykätään kanssa Meet me on the Equinoxista. Kivakivajeejee! |
Jag 05.10.2009 14:51:11 | |
---|
dictatorsh*t: Ihan näppärä biisi tuo Equinox, hakkaa ehkä suurimman osan Open Doorin biiseistä. Myöskin mahdollisesti tsekkaamisen arvoinen on lähitulevaisuudessa julkaistavan Jack Kerouac ja Big Sur -aiheisen leffan soundtrack, josta vastaavat Benjamin Gibbard ja Jay Farrar. Leffasta: http://www.kerouacfilms.com/onefastmove/kerouac_index.html Yksi biisi, These Roads Don't Move, soundtrackilta: http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=113027088 Tätä en ole niin seuraillut. Olen kyllä projetkiin törmännyt, mutta esim. Jay Farrar:iin en ole koskaan aiemmin missään törmännyt. Tuo kirja oli kyllä vasta lukemisen alla, mutta jäi kesken kun sain nettiyhteyden pelaamaan. Tuo linkittämäsi biisi ei kyllä mitenkään ihmeellinen ole. "renkuttelua" "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
dipshit 15.11.2009 23:29:44 | |
---|
Taisin hävitä vedon. New Moon leffassa on kuin onkin jotain hyvää, nimittäin Meet Me on the Equinox sen soundtrackilla. Tiedä sitten soiko se edes koko leffassa. |
dictatorsh*t 11.12.2010 07:55:40 | |
---|
|
|
dictatorsh*t 29.03.2011 07:45:14 (muokattu 29.03.2011 07:46:01) | |
---|
|
Kre-per 29.03.2011 09:01:40 | |
---|
dictatorsh*t: Ben Gibbard esitti Noise Pop-festivaaleilla soolona tulevan levyn nimikkobiisin Codes and Keysin: http://stereogum.com/650292/hear-ne -sun-goes-down-on-your-street/mp3s/ Nimikkobiisi oli ehkä vähä vaisu. Jälkimmäinen When The Sun Goes Down On Your Street oli parempi. dictatorsh*t: Bändin sivuilla on nyt streamattavana uuden levyn ensimmäinen single 'You Are a Tourist'. http://www.deathcabforcutie.com/player.html En kyllä yhtään tykkää biiseistä, jotka alkaa tolla lailla. Oli tää silti ihan ok. Ehkä lievä pettymys kuitenkin, Narrow Stairsin I Will Possess Your Heart kun oli niin vangitseva sinkku, että olis toivonu ehkä jotain samanhenkistä nytkin. Eilen kuuntelin pitkästä aikaa Plansin. Yks meikän lemppareista, ehdottomasti top 10. Vähän ehkä cheesyjä lyriikoita osittain, mutta kun ne sillon teininä iski, niin ei se oikeestaan haittaa, se lisää vaan tollasta nostalgista arvoa niille biiseille. If Columbus had a Sat Nav, America wouldnt exist. |
Kailis 29.03.2011 14:36:19 | |
---|
Mulla ei oo yhtään levyä!!! Saiskohan vinyyleinä jostain kun on skraitta hyvässä iskussa? Tai suositelkaa yleensä jotain levyjä. Narrow Stairs taitaa olla aika must. Tai sitten niin päin että onko yhtään floppia? Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Kre-per 29.03.2011 14:44:14 (muokattu 29.03.2011 14:44:33) | |
---|
Kailis: Mulla ei oo yhtään levyä!!! Saiskohan vinyyleinä jostain kun on skraitta hyvässä iskussa? Tai suositelkaa yleensä jotain levyjä. Narrow Stairs taitaa olla aika must. Tai sitten niin päin että onko yhtään floppia? Mun näkövinkkelistä ei ees oo. "We Have the Facts and We're Voting Yes" on ainoo pitkäsoitto, jota en oo kuunnellu ja kyllä ne on kaikki MUUT meikän mielestä huvaa skiittiä. If Columbus had a Sat Nav, America wouldnt exist. |
dipshit 29.03.2011 16:21:38 | |
---|
Kailis: Mulla ei oo yhtään levyä!!! Saiskohan vinyyleinä jostain kun on skraitta hyvässä iskussa? Tai suositelkaa yleensä jotain levyjä. Narrow Stairs taitaa olla aika must. Tai sitten niin päin että onko yhtään floppia? Transatlanticism voittaa kaiken. Aivan vitun hyvä levy. Narrow Stairs pääsee kyllä lähelle. "näin on , ei Räppi muusikot ei osaa ees laulaa ja lisäks yks räppäri vei mun tyttö kaverin . joten hevi on parasta" -hevi man |
dictatorsh*t 29.03.2011 16:56:41 | |
---|
Kailis: Mulla ei oo yhtään levyä!!! Saiskohan vinyyleinä jostain kun on skraitta hyvässä iskussa? Helpoimmin taitaa olla saatavissa ekan levyn, Something About Airplanesin, uusintapainosta, Plansia ja Narrow Stairsia. We Have the Facts and We're Voting Yesin ja The Photo Albumin vinyyliversioiden hinnat huitelevat +-100$ paikkeilla. Taitaa tuo Transatlanticism myös hiipiä niihin hintoihin. The Open Door 12" taitaa lähteä suht edulliseen hintaan joka puolelta. Tai suositelkaa yleensä jotain levyjä. Narrow Stairs taitaa olla aika must. Tai sitten niin päin että onko yhtään floppia? Yhtään floppia ei mielestäni ole, Narrow Stairs ja Plans eivät kumpikaan ole mielestäni ihan mitään supertimanttisia kokonaisuuksia vaikka erinomaisia biisejä sisältävät kumpikin. Laitanpa (tämän hetkiseen) parhausjärjestykseen*: We Have the Facts and We're Voting Yes / Transatlanticism Something About Airplanes / The Photo Album Narrow Stairs / Plans Päivästä riippuen voisin yhdistää kaksi alinta tasoa. Myöskin tuo You Can Play These Songs with Chords-kokoelmalevy on mainio, vaikkakin laadultaan epätasainen; levyltä löytyy uskomattoman hienoja biisejä (esim. Prove My Hypotheses ja Army Corps of Architects) ja sitten myös aika huonoa kekkulointia (TV Trays, New Candles). *OBS! kaikki levyt silti aivan oivia |
Kailis 29.03.2011 17:00:36 (muokattu 29.03.2011 17:00:50) | |
---|
Ok thanks. Hauska havaita että jonkun bändin diggarit on pääsääntöisesti selväpäistä porukkaa. Minä ehkä poikkeuksena. Mistäköhän vinyyleitä kandeis metsästää täällä pääkaupunkiseudulla? Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Jag 29.03.2011 18:41:36 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=p8lwAJJpyt4&feature=player_embedded Siinä tuo uusi sinkkubiisi. Ihan virkistävän eihittimäinen, mutta ei lähellekään I Will Posses Your Heartin tasoa. Muuenkaan ei Narrow Stairs sitten ihan täysillä kolahtanut. Open Doors EP on taas mielestäni huonointa mitä Death Cabilta on koskaan tullut. Omat suosikkini ovat järjestyksessä. 1. Transatlanticism 2. Plans 3. Photo Album "Mikäli elämä ei olisi psykoottinen kasa epäonnistunutta olemista, voisi se olla ihan hieno juttu. On tämäkin. Jossain planeetan pinnalla raahautuville lihakimpaleille muodostuu tietoisuus ja sitten vituttaa. Jatkuvasti." -Schnowotski |
kyseinen 29.03.2011 23:02:34 | |
---|
Plans. Plans. Plans. Sit voi kuunnella niitä muitakin. War, come with us home! |
Lähikauppias 29.03.2011 23:27:13 | |
---|
No koska täällä nyt parhauslistauksia tehdään, ni mäkin saan tehdä top-kolmosen: 1. The Photo Album 2. Transatlanticism 3. Plans Ja We Have The Facts... jää ihan nipinnapin kuplimaan alle. Itse asiassa laitoin sen alunperin kolmoseksi, mutta en mä kyllä voi. Plans on sittenkin parempi. Kaikki neljä levyä on musta loistavia, upeita ja mahtavia. Noita aiemmat levy ei sit taas oikein ole iskeneet, ja Narrow Stairs ei oikein herättänyt mitään. Uudesta sinkustakaan en pitänyt. Oon vissiin joku elitistinen pop-nörtti. |
Kailis 29.03.2011 23:36:48 | |
---|
Juupa. Saiskohan Anttilasta noita halvalla. Vois huomenna lähteä metsästämään jos en hautaudu koko aamupäiväksi treenikselle. Käsittääkseni myös rumpujen soiton saralla noi tarjoaa kivaa eli sais uutta treenattavaa. Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Kre-per 30.03.2011 07:34:11 | |
---|
Jee mä tykkään kans näistä top kolmosista! 1. Plans 2. The Photo Album 3. Transatlanticism Kaikki muut on ehkä sit nelosena. If Columbus had a Sat Nav, America wouldnt exist. |