jii69 04.03.2011 15:49:46 | |
---|
|
Tässähän ihan hetki sitten itse kirjoittelin, kuinka oli tarjottu Orangen nuppia ostoilmoitukseeni. Kaveri oli aluksi asiallinen, sitten kun sanoin tulevani hakemaan niin ei käynytkään eikä laitteesta saanut kuviakaan. Saman päivän aikana monet muut oli saaneet vastaavanlaisia yhteydenottoja. |
MikaHekkanen 04.03.2011 16:00:48 | |
---|
lavaamo: En oikein ymmärrä tuota "en nyt 15€ vienyt käräjille", mä olisin ainakin vienyt. Ne on mun työllä ansaittuja rahoja ja jos lainpuitteissa pystyn vittuilemaan takaisin, niin sen myös teen. Mulla kuluu melkein tuon verran polttoainekuluihin, mikäli tarvetta Oikeustalolla käyntiin tulee. Sakon kirjoittaminen tyydytti oman vittuiluntarpeeni. |
lavaamo 04.03.2011 16:12:40 | |
---|
MikaHekkanen: Mulla kuluu melkein tuon verran polttoainekuluihin, mikäli tarvetta Oikeustalolla käyntiin tulee. Sakon kirjoittaminen tyydytti oman vittuiluntarpeeni. Kyllä mun korvausvaatimukseen tuli myös matkakorvaukset ja korko juoksee. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Miikathebest 04.03.2011 16:21:22 | |
---|
Liikaa säröä! |
ubik 04.03.2011 16:29:45 (muokattu 04.03.2011 17:04:29) | |
---|
eipä ollu tuo tilinumero, SPhen maksoin ku oma tili o samas pankissa. ja voin kyl sen tilinumeron tänne laittaa jos joku haluaa. Laitoin kaverille viestin et joko kaula taikka rahat on hyvä olla miulla maanantaina jos ei ni ekaks yhteys viranomaisiin ja sen jälkeen yhteen toiseen paikkaan, jossa on tuttuja. |
Mandarax 05.03.2011 00:49:42 | |
---|
Pistetääs tänne kun aihe liippaa läheltä: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=501476&fb=1 Torilla ilmiselvä huijausyritys, Gibsonin ES 175D vuodelta 1957 hintaan 2400e. Oikea hinta pyörisi varmastikin lähempänä 10 000e ja tuon mainospuheen siansaksa hiukan epäilyttää.. Pikaisella googletuksella kääntäjä heittää saman myyntipuheen jonnekin vintagemyymälään josta tuo siis tökerösti käännetty: Kaikki alkuperäinen Gibson ES 175D vuodesta 1957. Ei taukoja, ruiskutussumu, touch-ups, halkeamia tai korjauksia missään. Sarjanumero on A26254. Tämä on kauniisti hyvässä kunnossa Archtop mistä Gibson kultakauden. Vuonna Sunburst alkuperäinen ensimmäisenä PAF humbuckers (tarroilla), Brasilian ruusupuuta silta ja otelauta. Kluson deluxe virittimet ja viimeisen vuoden jatko ennen siirtymistä siksak tailpece. All original Gibson ES 175D from 1957. No breaks, overspray, touch-ups, cracks or repairs anywhere. Serial number is A26254. This is a beautifully well maintained archtop from Gibson's golden era. In sunburst with original first year PAF humbuckers, (with stickers), brazilian rosewood bridge and fingerboard. Kluson deluxe tuners and final year tailpiece before the transition to the zig zag tailpece.I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Karvamammutti 05.03.2011 01:07:10 | |
---|
Mandarax: Pistetääs tänne kun aihe liippaa läheltä: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=501476&fb=1 Torilla ilmiselvä huijausyritys, Gibsonin ES 175D vuodelta 1957 hintaan 2400e. Oikea hinta pyörisi varmastikin lähempänä 10 000e ja tuon mainospuheen siansaksa hiukan epäilyttää.. Pikaisella googletuksella kääntäjä heittää saman myyntipuheen jonnekin vintagemyymälään josta tuo siis tökerösti käännetty: Myös tuo tekstin lopussa oleva "Listen Read phonetically Dictionary - View detailed dictionary" Saattaa herättää epäilyksiä :D Soundi lähtee tabulatuureista. |
tender.insanity 05.03.2011 01:13:19 | |
---|
Tymiltä rahat pois, ei siinä mitään. Kai te olette barrikaadeilla myös joka lottoarvonnan jälkeen, kun ei päävoitto sattunutkaan itselle? :-p Pistetäänkö pystyyn threadi m.nettiläisten asuntolainoista? |
Vahooo 05.03.2011 01:15:00 | |
---|
tender.insanity: Tymiltä rahat pois, ei siinä mitään. Kai te olette barrikaadeilla myös joka lottoarvonnan jälkeen, kun ei päävoitto sattunutkaan itselle? :-p Pistetäänkö pystyyn threadi m.nettiläisten asuntolainoista? Turhuuspalstalle->. Täällä et ala :D |
slapvete 05.03.2011 01:47:06 | |
---|
Mandarax: Pistetääs tänne kun aihe liippaa läheltä: Onhan tuo tekstikin ihan nigerialaisen nettihuijarin tasoista kyhäelmää. Varoitus matkaan ja sillee. "There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people."
- Slipperman |
Juicy 05.03.2011 03:51:02 | |
---|
jos lain puitteissa pystyn vittuilemaan takaisin, niin sen myös teen. Allekirjoitusmateriaalia. :D Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
StevieRayVehkakoski 05.03.2011 08:24:17 | |
---|
Tämä samainen Nico Ackman/Hagmann kautta mikä lie tarjosi mullekin Gibsonin mikkiä tekstiviestillä, mikin piti olla Oulussa mutta kysyin varuiksi lähettäjän osoitteen ja jätkä olikin unohtanut jo Oulun ja ilmoitti osoitteen joka on Turussa. No, kysyin mitä vittua tämä nyt on, no meni puoli tuntia ja tuli nää perus opiskelu-selitykset mutta mä ajattelin siinä kohtaa että antaa olla jos jätkä ei vastaa puhelimeen vaan pitäisi pelkkiä tekstiviestejä naputella. Olisi pitänyt tuolla tilinumerolla hakea netistä, olisi tosiaan löytynyt asiaa mutta pelkällä puhelinnumerolla ei löytynyt mitään. You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
Crossroad 05.03.2011 09:43:14 (muokattu 05.03.2011 09:44:18) | |
---|
Aina pitää tehdä rikosilmoitus, vaikka paljastuisi miten taparikolliseksi.Kaverini meni lankaan joskus huutonetissä kotiteatteri paketin ostossa ja sama tyyppi oli ehtinyt huijata jo yli 50-henkilöä samalla tavalla. Poliisin kommentti oli aika käsittämätön: Tuskin sinun kannattaa mitään vaatia kaverilta, kun ei siltä koskaan varmaan mitään saa takaisin. Tuolla tavalla tyyppi välttyy puolista syytteistä, kun ei tehdä ilmoitusta/vaateita. No tuossakin tapauksessa ilmoitus oli sellainen, että kuva oli nettikuva, hinta epäilyttävän halpa ja maksu piti suorittaa etukäteen tilille..no hyvien kauppojen toivossa voi tehdä mokia..Mulle ei ole koskaan sattunut kuseuksia, jos ei nyt lasketa yhtä kitaraa mistä myyjä "unohti "mainita tökerösti ilm kotikonstein liimatun kaula, joka oli poikki lavan juuresta ja liimailtu vähän sinnepäin. No se kauppa saati onneksi purettua. |
AngieRainbow 05.03.2011 16:39:19 | |
---|
Mua kiinnostaa kuulla minkälaisten kusetusten kohteeksi ihmiset on joutuneet, kun ovat Torilta tai muualta internetistä musiikkilaitteita ostaneet. Tämä siksi, että osaisi itse olla maksamatta samoja oppirahoja. Itse olen suuremmilta kusetuksilta välttynyt. Kerran kävi niin, että ostin Torin kautta kitaran, josta myyjä vakuutteli, että ostokuitti löytyy ja lähetetään postissa. No, eihän sitä kuittia ikinä tullut eikä sähköpostiin tai puheluihin enää vastattu, kun ostokuittia kyselin. Selasin kaikki varastetuksi ilmoitetut kitarat ja onneksi sitä ei missään mainittu, mutta vituttaa se aina, kun jotakin sovitaan ja siitä ei pidetä kiinni. Monesti kun on aikeissa ostaa uutta kitaraa tai muuta musiikkikamaa, niin juuri tuo halpa hinta meinaa houkutella tekemään tyhmyyksiä, vaikka myyjä vaikuttaisikin epäilyttävältä. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
F_Lame 05.03.2011 17:07:04 | |
---|
AngieRainbow: Mua kiinnostaa kuulla minkälaisten kusetusten kohteeksi ihmiset on joutuneet, kun ovat Torilta tai muualta internetistä musiikkilaitteita ostaneet. Mua kiinnostaa että miten joku onnistuu tämmösessa kaupankäyntitilanteessa perustelemaan sen että postiennakko tai matkahuollon bussiennakko ei käy?? "When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen |
oiva tumpeloinen 05.03.2011 17:12:06 | |
---|
F_Lame: Mua kiinnostaa että miten joku onnistuu tämmösessa kaupankäyntitilanteessa perustelemaan sen että postiennakko tai matkahuollon bussiennakko ei käy?? Mä en ainakaan lähetä ihan kylmiltään ennakolla kenellekään mitään. Jos pakettia ei lunasteta, saat itse maksaa kuljetukset molempiin suuntiin. |
Crossroad 05.03.2011 18:38:41 | |
---|
oiva tumpeloinen: Mä en ainakaan lähetä ihan kylmiltään ennakolla kenellekään mitään. Jos pakettia ei lunasteta, saat itse maksaa kuljetukset molempiin suuntiin. Se kyllä vituttaa sellainen. Itse olen antanut palautus oikeuden , jos ei tunnu mieleiseltä laitteelta, mutta painottanut, etten maksa lähetyskuluja kumpaakaan suuntaan. Postiennakkoa en suosi juuri tuon lunastamatta jättämisen takia. Mailit ja pikaviestit on kyllä ihan hyvä tapa kommunikoida sen takia, että keskustelut jää talteen, jos sattuu olemaan jälkeenpäin eri muistikuvia ostajan/myyjän välillä. M.netistä jos ostaa, niin kannattanee tsekata milloin myyjä on liittynyt ja löytyykö mitään tietoja kaverista muuta kuin tilinumero ja juuri tehty tunnus. |
ubik 05.03.2011 19:48:29 | |
---|
StevieRayVehkakoski: Tämä samainen Nico Ackman/Hagmann kautta mikä lie tarjosi mullekin Gibsonin mikkiä tekstiviestillä, mikin piti olla Oulussa mutta kysyin varuiksi lähettäjän osoitteen ja jätkä olikin unohtanut jo Oulun ja ilmoitti osoitteen joka on Turussa. No, kysyin mitä vittua tämä nyt on, no meni puoli tuntia ja tuli nää perus opiskelu-selitykset mutta mä ajattelin siinä kohtaa että antaa olla jos jätkä ei vastaa puhelimeen vaan pitäisi pelkkiä tekstiviestejä naputella. Olisi pitänyt tuolla tilinumerolla hakea netistä, olisi tosiaan löytynyt asiaa mutta pelkällä puhelinnumerolla ei löytynyt mitään. moro pystytkö laittamaan sen osotteen vaikka pikaviestillä miulle? |
ubik 06.03.2011 13:12:00 (muokattu 06.03.2011 13:49:36) | |
---|
jepulis hommasta on nyt selvinny sen verran et toistakin M.nettiläistä on sama herra kusettanut. Nyt ilmenneitä nimiä Niko Ackman Marko Pirilä Sami Salo ajattelin kerätä yhteen kaikki herran käyttämät tilinumerot (Sp, Op, nordea nyt ainakin) nimet, puh numerot jne. ja kiikuttaa tiedot huomenissa poliisille et joskoha alkais kohta olla tarpeeks "pikku huijauksia" tilillä et sais jo jonku näköstä tuomiota aikaseksi + ainakin yksi osote jo tiedossa. pikaviestillä voi miulle laittaa ton tyypin tietoja jos on sattunu omalle kohdalle vastaavaa. et huonona puolena täs on se ku käyttää noin montaa eri nimeä ni moni syytön joutuu huonoon maineeseen, kuten kuitenki jo aiemmi sanoin ni heti ku tää juttu selviää ni virheelliset tiedot poistan heti. |