Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Axe fx /axe edit käyttäjät?
1
JL
27.02.2011 13:16:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tere. Sukelsin viikonloppuna axe fx:n ihmeelliseen maailmaan. Heti huomasin, että editointi on jonkin verran helpompaa tuolla axe edit -softalla. Millä midisovittimella tai äänikortilla olette saaneet laitteet keskustelemaan? Mulla on Echo Audio Audiofire 12 ja se löytää axen, mutta on melko raskas raahata kun on räkissä muutakin.. Hommasin jonkun halpis midi in/out värkin ESI ROMIO ja se ei kyllä toimi..
 
F_Lame
28.02.2011 10:58:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JL: Tere. Sukelsin viikonloppuna axe fx:n ihmeelliseen maailmaan. Heti huomasin, että editointi on jonkin verran helpompaa tuolla axe edit -softalla. Millä midisovittimella tai äänikortilla olette saaneet laitteet keskustelemaan? Mulla on Echo Audio Audiofire 12 ja se löytää axen, mutta on melko raskas raahata kun on räkissä muutakin.. Hommasin jonkun halpis midi in/out värkin ESI ROMIO ja se ei kyllä toimi..
 
Axea varten ois tossa ollu ketju jo valmiiks..
 
http://forum.fractalaudio.com/threa … working-not-working-with-the-Axe-FX
 
"When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen
JL
28.02.2011 12:28:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mä tuota listaa selailin jo, mutta ko. laitetta ei siinä ole. Jos jollain on varmasti toimiva yhdistelmä tiedossa, siitä tiedosta olen kiinnostunut.
 
Ilmeisesti käyttiskin vaikuttaa hommaan. Tässä tapauksessa se on XP.
 
jipeeällä
01.03.2011 09:20:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vista ei ole paras käyttis, Win 7 on parempi, ja midisovitin on allekirjoittaneella Roland UM-1G.
 
Voisitte muuten Axen omistajat ja käyttäjät ottaa vaikka privana yhteyttä, olisi pieni ehdotus, josta olisi varmaan kaikille hyötyä näiden presettien sun muun tiedon vaihtamisessa.
 
LaXu
02.03.2011 23:03:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Echo AudioFire 4 on ainakin toiminut moitteettomasti. En kyllä sinänsä voi kyseistä pömpeliä suositella sillä firma on ilmeisesti ottanut oikein kunnon "paskat väliä" asenteen: ajuripäivityksiä ei ole tullut vuosiin edes huomattavasti uudemmalle AudioFire 8:lle ja ainakin nelosella uusimmat ajurit olivat bugiset. Echo Audio on myöskin sulkenut fooruminsa, varmaankin siellä olleiden ongelmakeskustelujen takia.
 
Fadeless-
03.03.2011 16:14:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JL: Tere. Sukelsin viikonloppuna axe fx:n ihmeelliseen maailmaan. Heti huomasin, että editointi on jonkin verran helpompaa tuolla axe edit -softalla. Millä midisovittimella tai äänikortilla olette saaneet laitteet keskustelemaan? Mulla on Echo Audio Audiofire 12 ja se löytää axen, mutta on melko raskas raahata kun on räkissä muutakin.. Hommasin jonkun halpis midi in/out värkin ESI ROMIO ja se ei kyllä toimi..
 
Itsellä on M-AUDIO - MIDISPORT 2x2 Anniversary Edition ja on toiminu moitteetta Windows 7 64bit sekä OS X:n kanssa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «