PasiB 24.02.2011 00:37:34 | |
---|
Nämä tarjoa ilmoitukset jä ainakin itseltä väliin. Tulee väkisinkin sellainen olo, että myyjä luulee ostajien olevan niin tyhmiä, että maksavat ylihintaa. Eräällä digikuvauspalstalla, jolla myös paljon käyn, on tullut hintapyyntö pakolliseksi. Ilmoituksia on ihan yhtä paljon kuin ennenkin, mutta on nitä huomattavasti mukavampi seurata kun tietää hintatason. Ehdotan tännekin samaa käytäntöä. Vaatevalintojen kultainen sääntö: kaikki passaa mikä peittää.. |
hippelihuijaa 24.02.2011 02:34:19 | |
---|
Siis suuntaus - minnee.. hieman hinttapulin suuntaan vaiko ihan oikeistolaisuuden puolelle, missä köyhiä immeisiä rahastetaan myymällä kiinatsipulia? Ei kenenkään ole pakko olla rahastettavina - joten unohtakaa ne saitit tai sitten kärsikää vahingot nahoissanne sitä muille julkisesti itkemättä! Ahneet pikku paskat! |
Epämuusikko 24.02.2011 10:21:13 (muokattu 24.02.2011 10:21:43) | |
---|
Jos joku oikeasti sylettää, niin nämä "soitot on soitettu hehheh ostappa tästä tämmöisiä kamoja"-tyypit, jotka kaiken lisäksi eivät vaikuta yleisillä palstoilla ollenkaan. jokaista tori-ilmoa kohden saisi olla esim. 5 asiapitoista musa-aiheista tekstiä. Ahneet pikku paskat! Olet Pollenprognoosi. Vai Dundurfman? I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
JoeHans 24.02.2011 11:32:24 | |
---|
Sellaista juttua olen ihmetellyt jo pidempään, että miksi ihmiset käy päivittämässä myynti-ilmotukseen että "MYYTY!!!!1111!"? Jos tuote on myyty, niin eikö se ilmotus sillon oteta pois, eikä päivetätä otsikkoon käpseillä, että sainpas muuten kaupat, in your face! |
varakeef 24.02.2011 11:58:41 | |
---|
JoeHans: Sellaista juttua olen ihmetellyt jo pidempään, että miksi ihmiset käy päivittämässä myynti-ilmotukseen että "MYYTY!!!!1111!"? Se on ehkä myyty, mutta rahat eivät ole tilillä. Palveleehan tuo tieto myös ehkäilijöitä, jotka muistelevat jotain ilmoitusta ja saavat näin sellaisen varmahkon tiedon laitteen kohtalosta. Enemmän nyppimiseen on aihetta siinä, että ilmoitus roikkuu torilla, vaikka laite on aika päiviä sitten myyty. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Pluto 26.02.2011 12:28:58 (muokattu 26.02.2011 12:29:34) | |
---|
Ei syletä. Itsehän laitan aina hinnan myynti-ilmoituksiin, mutta jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee. Dillon, you son of a bitch! |
zxcasdqwe 26.02.2011 12:37:33 | |
---|
Joo huoh. Mä en tajua miten joku voi nähdä tän ongelmana. Toivotaan että tää juttu ei paisu niin paljoa, että noita torin sääntöjä alettais muuttamaan. "If you cant reach the stars, try the boobs." |
Kailis 02.03.2011 18:55:30 (muokattu 02.03.2011 19:00:22) | |
---|
Sergei Fallinen: mua eniten ihmetyttää miks kukaan edes vaivautuu vastaan tollasille idiooteille? pyyntihinta esiin tai vittuun sieltä torilta, kiitos Jaaham. Normisto käsitteelle idiootti on sittem löytynyt ja mahdun sinne. Minä olen myynyt ihan hyvällä menestyksellä rumpuja torilla ja molempia tyydyttävä hinta on löytynyt. Itse asiassa taisi viimeisessä ilmoituksessa olla 6 snarea, joista 5 on myyty. PasiB: Tulee väkisinkin sellainen olo, että myyjä luulee ostajien olevan niin tyhmiä, että maksavat ylihintaa. Tää kertoo enemmänkin suomalaisesta mentaliteetista kuin myyjän ahneudesta. Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
sahkuifk 02.03.2011 19:25:17 | |
---|
Kailis: Jaaham. Normisto käsitteelle idiootti on sittem löytynyt ja mahdun sinne. Minä olen myynyt ihan hyvällä menestyksellä rumpuja torilla ja molempia tyydyttävä hinta on löytynyt. Itse asiassa taisi viimeisessä ilmoituksessa olla 6 snarea, joista 5 on myyty.
Tää kertoo enemmänkin suomalaisesta mentaliteetista kuin myyjän ahneudesta. Totta tämä. Suomalaisille tuntuu olevan vierasta se että kaupankäyntiin tai palvelujen hankkimiseen kuuluu kommunikointi. Liika on tietysti liikaa http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=157758mutta pienellä vaivalla monesti saadaan onnistunut lopputulos ja ei tarvitse itkeä jälkeenpäin. Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta. |
"Kyllä Kampissa inhoittaa kun liikkuu liukuportailla ja tasanteelle tullessa joku ei etnisesti suomalainen on roikkumassa hihassa. Kyllähän ihminen tarpeen tullen osaa mennä asianmukaiseen liikkeeseen ilman pakkomyyntiä. Ehkäpä juro suomalainen luonne kokee tungettelun vieraaksi. Ainakin minä." Hahahahaha!!!! Maassa maan tavalla. Voihan dinosauruksen perse. Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
Jormaz 02.03.2011 22:15:50 | |
---|
Hoho Kailiilla taitaa olla hima täynnä kuolleenmeren suolaa + rasvat. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Epämuusikko 03.03.2011 16:08:26 | |
---|
Jormaz: Hoho Kailiilla taitaa olla hima täynnä kuolleenmeren suolaa + rasvat. Älä nyt, sehän on siionismia. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Kailis 03.03.2011 18:01:10 | |
---|
Jormaz: Hoho Kailiilla taitaa olla hima täynnä kuolleenmeren suolaa + rasvat. Ja Jormaskedellä taitaa olla nenu täynnä Onnelan kokkelia + herneet. Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
Jormaz 03.03.2011 18:16:31 | |
---|
Kailis: Ja Jormaskedellä taitaa olla nenu täynnä Onnelan kokkelia + herneet. Jos joku haluu tehä sillä rahaa niin puolet mulle. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Kailis 03.03.2011 22:56:46 | |
---|
Jormaz: Jos joku haluu tehä sillä rahaa niin puolet mulle. Saat pitää koko tunkin =D Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
rintapek 04.03.2011 01:02:26 | |
---|
Kailis: Jaaham. Normisto käsitteelle idiootti on sittem löytynyt ja mahdun sinne. Haistvee. Ei toikaan mee niinko strömssöössä. Mil tahansa tuotteella on myyntihinta/pyyntihinta/tarjoahinta. Kyl ostajankin tarttee tietää et ollaanko kaupassa vai huutokaupassa. Kyl mä muistan vaik yhden omakotitalon, mis ilmoitus sanoi, et hp xsataatuhatta. Mä sit sanoin, et maksan pyydetyn summan. Mut välittäjä ilmoittikin, et eiku hän ny vast metsästää sopivia tarjouksia, et katotaan ny mihin hinta kiipeää. Mä sanoin suoraan, et haista vittu ja että mun "tarjoamaa" hintaa et todellakaan käytä huutokauppasi "jo tarjottuna" pohjasummana. Tollo kehtas vielä pari viikkoa myöhemmin soittaa sanoakseen, et paras tarjous on ny xsataatuhatta + x, joten tahdotko tarjota lisää? Jos vastaukseni tähän laittaisin, ni saisin varmasti porttikiellon tai ainaki pari vuotta bannia, mut sopivasti kaunisteltuna vastaukseni oli vaatimattomasti "haista vittu". One kind of music only - the good kind |
Kailis 04.03.2011 17:52:39 (muokattu 04.03.2011 17:52:57) | |
---|
Ehkä en haluakaan tietyntyyppisiä ihmisiä vastaamaan myynti-ilmoituksiini. Tähän asti kaikki on mennyt hyvin, joten taidan jatkaa valitsemallani tiellä. Pysyköön ei-idiootit poissa. Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
PIM 04.03.2011 21:14:44 | |
---|
No sitä saa mitä tilaa. Kuka hullu tonne viittii mitään hintapyyntöö pistää näkyviin kun heti on joku idiootti jossain ketjussa nillittämässä päättömästä hintapyynnöstä jos ei satu oleen just oman mielen mukainen pyynti. Ei sen nyt luulis olevan aivan mahdottoman vaikee juttu vaikka pikaviestillä kysästä josko myyjältä löytyis kahden kesken jotain hintakäsitystä jos tavara oikeesti kiinnostaa. Basiti haussa tamperelaiseen poprockorkesteriin. Treenit kerran viikossa Hatanpäällä. |
Thothmes 04.03.2011 22:48:59 (muokattu 04.03.2011 22:49:32) | |
---|
Oma kokemus: Yritin myydä erästä täysin hinnaltaan arvaamatonta laitetta, jonka hinta oli joskus ollut reiiiiiilusti viisinumeroisia numeroita markoissa ja toisaalta vastaavia saa parilla satkulla nykyään. (Ei ollut Yamaha Electone). Ensin yritin myydä ilmoituksella jossa kerrotaan että halvalla lähtee ja tarjoa. Ei yhtäkään yhteydenottoa. Sitten pistin myyntiin ilmoituksella että myyn erällä määritellyllä hinnalla mitä pidin aika kohtuuttoman korkeana. Tuli parissa päivässä joku viisi ostajaehdokasta, turha soitin vaihtoi omistajaa mielestäni hyvään hintaan hyvään kotiin ja molemmat olivat tyytyväisiä. Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. Jossain vaiheessa kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Jos eivät kohtaa, niin älä myy, sitten kannattaa pitää. |
ubik 06.03.2011 15:08:10 | |
---|
ite aina pistäny jonkin hinnan, yleensä vähän korkeampi. Ostaja saa vähän tinkiä ja ite saan sopivan hinnan molemmat tyytyväisiä. Ja näihin ilmotuksiin on sitten laitettu ihan erikseen se "tarjoa" vaihtoehto. On tuolla torilla aika paljon siitä ihmeellisiä kauppamiehiä että ilmoitukseen ei laiteta hintaa, ja jos sitä kysytään saadaan vastaukseski joku "..on tarjottu sen ja sen verran" jos hinta taso on kohtuullinen tarjoan yleensä kympin kaks enempi, ei kyllä o sen jälkeen kuulunu mitään, ihmetyttää vaan et jos ollaan jotain myymässä ni minkä takia sitten ei myydä eikä sanota hintaa millä sen saisi ostettua. Toine asia on tämä et samoja tavaroita kaupataan täällä ja huuto.netissä ja joskus vielä keltaisessa pörssissä samaan aikaan, vaikka tuolla säännöissä muistaakseni moinen on kielletty. Mie oon sen kannalla et joku myyntihinta tulisi aina ilmoittaa. |