Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: skitan kunnostusta
1
jake the meat beat
02.03.2011 05:52:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juu tämmönen probleema mulla nyt ollu usaemman vuoden ku toi tokai LP on lojunnu tuolla varastossa,,.siis nauhojen vaihto ja näyttää pahasti siltä et kaulakin olis vähän kiero. ELI jos joku viitsis laittaa mulle infoo ,oisko täällä savon seudulla kukaan joka noit hommeleita tekis,ite oon mikkelissä! Ois jo aika saada toi lp käyttöön!
 
Crossroad
02.03.2011 09:37:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä savon suunnalta soitinkorjaajia, mutta esim matkahuollon välityksella kulkee mihin vaan. Toinen juttu on sitten rempan kannattavuus..Muista kysyä kustannusarvio rempasta, koska pelkkä nauhojen vaihto on jo reunalistoitettuun kitaraan helposti 300€ ja kaulan oikaisu on (riippuu tietysti miten se on mutkalla) suht hankala homma. Mutta jos kitara on muuten mieleinen ja esim vanhempaa Japan tuotantoa niin silloinhan se kannattanee vielä pelastaa.
 
Entropia666
02.03.2011 12:36:23 (muokattu 02.03.2011 12:36:39)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuopion DLX musiikin alakerrassa oli joku osaava soitinrakentaja/korjaaja jonka nimeä en nyt itse satu muistamaan...
 
Rokkifotoja www.haje.fi
jaffis
02.03.2011 14:30:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entropia666: Kuopion DLX musiikin alakerrassa oli joku osaava soitinrakentaja/korjaaja jonka nimeä en nyt itse satu muistamaan...
 
Ollikainen. Suosittelen lämpimästi.
 
VänJay
02.03.2011 14:41:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Savon Musiikin kautta pitäis saada kitara huollettua, ainakin nauharemppaa. Mikkelissä siis.
 
morgga
02.03.2011 20:41:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jake the meat beat: juu tämmönen probleema mulla nyt ollu usaemman vuoden ku toi tokai LP on lojunnu tuolla varastossa,,.siis nauhojen vaihto ja näyttää pahasti siltä et kaulakin olis vähän kiero. ELI jos joku viitsis laittaa mulle infoo ,oisko täällä savon seudulla kukaan joka noit hommeleita tekis,ite oon mikkelissä! Ois jo aika saada toi lp käyttöön!
 
Laittelin pikaviestiä.
 
wänkkään sitä bluesskaalaa jonkun massateinibluesin päälle.
Miikathebest
03.03.2011 04:06:07 (muokattu 03.03.2011 04:06:22)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entropia666: Kuopion DLX musiikin alakerrassa oli joku osaava soitinrakentaja/korjaaja jonka nimeä en nyt itse satu muistamaan...
 
Aika pitkä on matka Mikkelistä Kuopioon.
 
Liikaa säröä!
Entropia666
03.03.2011 10:25:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikathebest: Aika pitkä on matka Mikkelistä Kuopioon.
 
Savon seudulta kyseltiin. Mun käsityksen mukaan Kuopio on vahvasti Savoa. Eriasia kuka sinne lähtee ajelemaan.
 
Rokkifotoja www.haje.fi
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «