Prowleri 26.03.2004 18:18:01 | |
---|
Aika jännää, Maidenia tumppuflateilla. Harrisin saundihan on kaikkea muuta kuin tumppu. Sehän taas johtuu siitä että Harris ei soita tumppuflateilla vaan nimenomaan KIRKKAILLA flateilla. Kyseessä on Rotosoundin erikoismetallista valmistetut flatit jotka tosiaan sisältävät yläpäätä ja kolinaa huomattavasti tavallista flattia enemmän. Onpa herralla oma signaturesettikin, 110-50 jos en väärin muista. Eläkeläiset Euroviisuihin! |
N_Bates 26.03.2004 18:26:53 | |
---|
heh.. ois muuten hyvä olla stara ja pistää signaturemallina myyntiin joku ihan jumalattoman huonolta kuulostava sormet rikkova vaijerisetti. Kaikki kelais että oon mä melkoinen äijä kun tommosilla kielillä oon tieni tähtiin soittanut! En tiedä Mr. Harrisin kielimieltymyksistä, mutta tulipahan vaan mieleen... |
nyt on flatwoundit neuserissa, ihan mielenkiintoisen kuulonen. kielten tatsi vaatii totuttelua hieman, aika vaijerithan nuo on. pitää äänitellä jossain vaiheessa pikku bassottelupätkiä noillakin, voi sitten pikkurillit pystyssä vertailla soundeja. Paa ihmeessä klippejä muiden huviksi ;). Mitenköhän tollaset flatit toimis mun geeällässä? Täytyis varmaan teipata se aktiivi-passiivi -kytkin passiiviasentoon. Mul on nyt 45-105 setti nikkelipäällysteisiä roundeja kiinni, mikähän ois jäykkyydeltään vastaavan tuntunen setti flattejä? Ja mitähän merkkiä sitä kattois? Rotosound? Mieluummin hyvät jotka kestää pitkään kuin halvat jotka ei kestä. What demands an answer,
but newer Ask`s a question? |
absqua 27.03.2004 17:50:51 | |
---|
Mul on nyt 45-105 setti nikkelipäällysteisiä roundeja kiinni, mikähän ois jäykkyydeltään vastaavan tuntunen setti flattejä? Ja mitähän merkkiä sitä kattois? Rotosound? Mieluummin hyvät jotka kestää pitkään kuin halvat jotka ei kestä. Flatit on useimmiten aika jäykkiä, joten siihen kannattaa varautua. GHS tekee hyviä flatteja. Fenderit on myös hyviä, mutta todella jäykkiä. Itse en ole testannut, mutta Pyramidia on kehuttu. Rotosound on kokeilematta myös. Parhaat mitä mulla on ovat LaBellan tuotantoa, niissä on soundi säilynyt nyt jo monta vuotta aktiivista soittoa. Flatit kestää joka tapauksessa paljon kauemmin kuin roundwoundit, elleivät mene poikki kovassa soitossa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
chief 27.03.2004 17:59:15 (muokattu 27.03.2004 18:01:43) | |
---|
Saakos noita LaBella-kieliä jostain Stadista? Eikös ne oo niitä "Jamersoninkin käyttämiä" :) What demands an answer,
but newer Ask`s a question? |
balzary 27.03.2004 19:55:13 | |
---|
fenderin flatit on siis käytössä, kiva soittotatsi kun vähän totutteli. jonkun aikaa joutuu rukkailemaan säätöjä bassosta ja podista, mutta on siellä jotain ok löytyny. |
Teijo K. 28.03.2004 11:37:44 | |
---|
Tunkkainen on ehkä vähän liioittelua. Soundi on samanlainen kuin soittaisi villasukka kädessä. En ole kyllä hybridivehkeitä testannut. No ota ihmeessä se sukka pois kädestä. Lisätkää vaikka vähän lämpöä sinne kämpille, niin ei tarvitse pitää noin paljoa vaatetta päällä. ;-) Jaa allekirjoitus. No tuota, käykö jos lupaan vaihtaa sen heti kun keksin jonkun nokkelan? |
Maisteri 29.03.2004 16:57:46 | |
---|
Sehän taas johtuu siitä että Harris ei soita tumppuflateilla vaan nimenomaan KIRKKAILLA flateilla. Kyseessä on Rotosoundin erikoismetallista valmistetut flatit jotka tosiaan sisältävät yläpäätä ja kolinaa huomattavasti tavallista flattia enemmän. Onpa herralla oma signaturesettikin, 110-50 jos en väärin muista. Eipä ois osannu arvata. Mutta kiitoskia valistuksesta. Tähän mennessä tietoisesti kuulemani/kokeilemani flättisaundit on olleet "hieman" eri kategoriassa kuin Harrisin kolina. |
balzary 30.03.2004 15:04:04 | |
---|
nytpä on reggaereenit soiteltu flateilla ja hyviltähän ne kuulosti. helvetin rankkaa näpeille, kun ei oo paljoa soiteltu viime aikoina. voipi antaa kunnollakin rankaisua ilman häröääniä, mitä roundwoundeilla tulee suht herkästi. eli kyllä näille flateille käyttöä löytyy, pitää seuraavaksi testata niitä warwickissa. |