Point 11.02.2011 08:02:26 | |
---|
Taas tuli tavarat hienosti perille, ja nopeasti tulivatkin: sunnuntaina tilasin, torstaina tulivat. Toimii. |
Borlag: Kyllä ne ihan kotiovelle toimitetaan. Jos eivät pysty, niin tulee lappu mitä vastaan noudetaan postista. Ei ole Thomannin vika, mutta on se kyllä ihan käsittämätöntä touhua, että tuodaan kotiovelle ilmoittamatta etukäteen millän tavalla. Totta ihmeessä olisin ollut paikalla jos olisin tiennyt, että paketti tulee. Ei sieltä mitään lappuakaan vielä tullut, tullee sitten huomenna normipostien kanssa. Mutta siis Thomannin sähköpostiseuranta sanoi viime viikolla, että paketti on saapunut Suomeen, ja sitten seuraava päivitys on että ei voitu toimittaa. Ihan järjetöntä touhua. Onneks asun 500 metrin päässä postissa, että saanen nuo 25 kiloa kuitenkin kannettua. "and I tell it and think it and speak it and breathe it, and reflect it from the mountains so all souls can see it" |
Kukkis 77 01.03.2011 09:58:03 | |
---|
Makkari: Ei ole Thomannin vika, mutta on se kyllä ihan käsittämätöntä touhua, että tuodaan kotiovelle ilmoittamatta etukäteen millän tavalla. Tää on kyllä aivan älytöntä. Ei luulisi olevan maailman hankalin asia esim soittaa ensin. Että missäs sitä ollaan, olis pakettia tulossa. Luulisi että siinä kuljetuspalvelukin säästäisi kosolti kun ei tarvitse käydä tsägäyttelemässä että ollaanko kotona vai ei. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Qoshovius 01.03.2011 11:00:08 | |
---|
Makkari: Ei ole Thomannin vika, mutta on se kyllä ihan käsittämätöntä touhua, että tuodaan kotiovelle ilmoittamatta etukäteen millän tavalla. Totta ihmeessä olisin ollut paikalla jos olisin tiennyt, että paketti tulee. Ei sieltä mitään lappuakaan vielä tullut, tullee sitten huomenna normipostien kanssa. Mutta siis Thomannin sähköpostiseuranta sanoi viime viikolla, että paketti on saapunut Suomeen, ja sitten seuraava päivitys on että ei voitu toimittaa. Ihan järjetöntä touhua. Onneks asun 500 metrin päässä postissa, että saanen nuo 25 kiloa kuitenkin kannettua. Mulle kävi aivan samalla tavalla. Itellan seurannassa luki että luovutusta yritetty, ilmoitus jätetty - tosiasiassa kukaan ei käynyt ainakaan ovikelloa soittamassa, eikä postilaatikossa ollut ilmoitusta. Onneksi sain selvitettyä Itellan asiakaspalvelun kautta, että paketti oli jätetty läheiseen postiin. :) Rauha Jääkarhuille (Ambient/elektro)
http://www.myspace.com/jaakarhu
Tarvas (Folk metal)
http://www.myspace.com/tarvasband |
strat0caster 01.03.2011 11:04:56 (muokattu 02.03.2011 12:49:35) | |
---|
Hyvin on toiminu homma Thomannilla ainakin meille. Gallien/Kruegerin 2x10" bassokaapista alkoi elementti rohista, niin meni vielä takuun piikkiin. Korjasivat tuotteen ja nyt on tulossa UPS:llä takaisin. Plussaa siinä oli niitten muuttunu takuukorjausmenetelmä, ettei tarvinnu maksaa postikuluja sinne lähetettäessä. Näin on kuulemma joskus ollut. Ois 33kg paketti saattanu jonkun verran verottaa lompakkoo. Yleensä oon kannattanu ennakkomaksua, mutta nyt tilasin UPS-ennakolla kamppeet ensimmäistä kertaa, niin katotaan mitenkä homma toimii. Erikoiselta tuntuu kyllä maksaa käteisellä. EDIT: Positiivisesti yllätyin tänään, että UPS soitti ja kysyi oletteko tähän ja tähän aikaan kotona jos tuodaan paketti. Käytäntö on siis muuttunut parempaan. |
k-mikko 01.03.2011 18:55:11 (muokattu 01.03.2011 20:56:12) | |
---|
Gretschin Corvette ,ostettu 08/10, alkoi soimaan omituisesti kielten vaihdon jälkeen(10-52) ja palautin sen Thomannille huoltoon. Vastaus oli sitten yllätys, olin laittanut kitaraan liian paksut kielet eli ei ole takuu asia! Edit. Kitara tuli tänään takaisin(oli ilmeisesti säädetty ja vaihdettu uudet kielet, 10-52 hehe!) ja nyt se toimii!! |
Krice 02.03.2011 11:08:18 (muokattu 02.03.2011 11:08:41) | |
---|
Qoshovius: Mulle kävi aivan samalla tavalla. Itellan seurannassa luki että luovutusta yritetty, ilmoitus jätetty - tosiasiassa kukaan ei käynyt ainakaan ovikelloa soittamassa, eikä postilaatikossa ollut ilmoitusta. Onneksi sain selvitettyä Itellan asiakaspalvelun kautta, että paketti oli jätetty läheiseen postiin. :) Täällä päin se paketti tulee postiauton mukana eli kun odottelee postia (joka tulee yleensä joka päivä melkein samaan aikaan) niin saa paketin handuun. |
Qoshovius 02.03.2011 13:39:06 | |
---|
Krice: Täällä päin se paketti tulee postiauton mukana eli kun odottelee postia (joka tulee yleensä joka päivä melkein samaan aikaan) niin saa paketin handuun. Itellan seurannassa näkyi, että luovutusta yritetty 09:03. Normaalisti posti tulee tuossa puolenpäivän jälkeen. Itsellä on yleensä sujunut tilaukset kyllä paremmin Visalla maksaessa, nyt joutui hoitamaan tilisiirrolla - pelkästään maksun perille menemisessä kului nelisen päivää. Rauha Jääkarhuille (Ambient/elektro/IDM)
Tarvas (Folk metal)
Seba 02.03.2011 14:21:32 | |
---|
strat0caster: Hyvin on toiminu homma Thomannilla ainakin meille. Gallien/Kruegerin 2x10" bassokaapista alkoi elementti rohista, niin meni vielä takuun piikkiin. Korjasivat tuotteen ja nyt on tulossa UPS:llä takaisin. Plussaa siinä oli niitten muuttunu takuukorjausmenetelmä, ettei tarvinnu maksaa postikuluja sinne lähetettäessä. Näin on kuulemma joskus ollut. Ois 33kg paketti saattanu jonkun verran verottaa lompakkoo.
Ei kyllä ainakaan viimeiseen 5 vuoteen ole takuupalautuksista tarvinnut posteja maksaa. Isot kamat tullaan hakemaan kotoa, nyt on kokeilussa postin kautta palautukset ainakin pienille kamoille. /c c:n |
JanneO 02.03.2011 15:47:54 | |
---|
Qoshovius: Itellan seurannassa näkyi, että luovutusta yritetty 09:03. Normaalisti posti tulee tuossa puolenpäivän jälkeen. . Kotiin kuljetettavat paketit tulevat aniharvoin samalla kyydillä kuin normaaliposti. Kirjepostia posteljoonit usein kaupungeissa rahtaavat kärryillä jolloin ei ole mahdollista kuljettaa mitään paketteja mukanaan. |
Sakmongkol 02.03.2011 21:26:55 | |
---|
JanneO: Kotiin kuljetettavat paketit tulevat aniharvoin samalla kyydillä kuin normaaliposti. Kirjepostia posteljoonit usein kaupungeissa rahtaavat kärryillä jolloin ei ole mahdollista kuljettaa mitään paketteja mukanaan. Tämä vissiin riippuu vähän siitä missä asuu, esim. tämä minun asuintaloni taitaa olla sen verran iso että kirjepostikin tulee aina autokyydillä ja paketit kätevästi siinä samassa. |
Qoshovius 05.03.2011 21:42:15 | |
---|
Enihoo, pointtini oli tuossa lähinnä huomauttaa, että on ilmeisesti turha kyttäillä sitä tavallista postiautoa, josko tulisi t-paketti samaan aikaan. Rauha Jääkarhuille (Ambient/elektro/IDM)
Tarvas (Folk metal)
Murgo 12.03.2011 14:35:42 (muokattu 12.03.2011 14:36:49) | |
---|
Juicy: En tiedä onko tää vanhakin juttu, mutta Thomannin sivustolla on myös kama-aiheisia taustakuviakin vino pino: http://www.thomann.de/fi/browse_wallpapers.html On noita ainakin pari-kolme vuotta ollut, minulla oli jossain vaiheessa tämä http://www.thomann.de/fi/browse_wal … id=e385f79a825855818b278c274f8fa9e9 kun baritonifonista vasta haaveilin. Tuosta kotiintoimituksesta, minusta ainakin on todella hyvä että ne kamat saa hakea illalla postista, minä kun olen päivisin töissä enkä kotona ottamassa paketteja vastaan. Tästä syystä (ja ko. firman yleisen sähläyksen takia) vältän UPS:ää, vaatisi että pystyisi olemaan kotona koko toimituspäivän mikä ei minulla käytännössä onnistu kuin tuhlaamalla vapaapäivä siihen. Ne Thomannin omat seurantanumerot jotka siinä lähetysilmoituksessa tulevat toimivat muuten suoraan postin lähetystenseurannassa, http://www.posti.fi/postipalvelee/lahetystenseuranta/ , näkyy tuolla toki vasta siinä vaiheessa kun on saapunut Suomen postin haltuun. Tuonne kun ilmestyy tieto että "lähetys on saapunut toimipaikkaan" tms. niin sen voi lunastaa postista sillä tunnuksella, ei tarvitse odottaa että saapumisilmoitus tulee kotiin (tosin yleensä ehtivät jo samana päivänä käydä yrittämässä kotiintoimitusta jolloin ainakin täällä paketti palautuu postiin klo. 17 mennessä). Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Sakmongkol 12.03.2011 14:38:17 | |
---|
Murgo: Tuosta kotiintoimituksesta, minusta ainakin on todella hyvä että ne kamat saa hakea illalla postista, minä kun olen päivisin töissä enkä kotona ottamassa paketteja vastaan. Tästä syystä (ja ko. firman yleisen sähläyksen takia) vältän UPS:ää, vaatisi että pystyisi olemaan kotona koko toimituspäivän mikä ei minulla käytännössä onnistu kuin tuhlaamalla vapaapäivä siihen. Kyllä kai ne työpaikallekin toimittavat. |
Murgo 12.03.2011 15:11:21 | |
---|
Sakmongkol: Kyllä kai ne työpaikallekin toimittavat. Toimittaa joo mutta kun ei ole tilatessa tietoa että missä kolmesta toimipisteestä (tai jopa jossain ihan muualla) sattuu toimituspäivänä olemaan niin nouto töiden jälkeen postista on niin paljon kätevämpää. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Quru 12.03.2011 15:31:54 | |
---|
Sakmongkol: Kyllä kai ne työpaikallekin toimittavat. Joltain kamerafoorumilta lueskelin, että tossukoilla kamarunkkareilla on tapana tilata puketit töihin ja uudet lasit ja muut tarvikkeet voi sitten pikkuhiljaa kuljettaa kotiin ja piilottaa kameralaukkuihin. "Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan." |
Andy Six 12.03.2011 15:47:05 | |
---|
Quru: Joltain kamerafoorumilta lueskelin, että tossukoilla kamarunkkareilla on tapana tilata puketit töihin ja uudet lasit ja muut tarvikkeet voi sitten pikkuhiljaa kuljettaa kotiin ja piilottaa kameralaukkuihin. Muijalta salaa,joo...Kitaran ollessa kyseessä tuo on hieman hankalampaa...=) All the Way from Memphis... |
Teijo K. 12.03.2011 21:45:48 | |
---|
Andy Six: Muijalta salaa,joo...Kitaran ollessa kyseessä tuo on hieman hankalampaa...=) Kitaran voi purkaa osiin, laittaa muovikassiin, ja sanoa kotona että "sain tämmösiä vanhoja romuja kaverilta, katon jos niistä sais tehtyä jottain" Talent is cheaper than table salt. What Separates the talented individual from the successful one is a lot of hard work
:Stephen King.
Talent is 1% inspiration, and 99% perspiration
:Edison. |
ekikoo 20.03.2011 15:52:34 (muokattu 20.03.2011 15:54:27) | |
---|
Aika epätoivoista tämä, mutta auttakaa foorumilaista kouluhomman kanssa :) Pitäisi jonkin verkkotoimintaa harrastavan yrityksen bisnestä analysoida tän kehikon pohjalta: http://upload.wikimedia.org/wikiped … mons/1/10/Business_Model_Canvas.png Olisko heittää ajatuksia noiden otsikoiden alle? Sävellykseksihän tuo menee pääosin, jonkin verran ideoita löytyy tompan FAQ-osiota lukemalla, mutta kaikki jeesi on tervetullutta niiltä keillä on minua parempi ymmärrys ton puljun meiningistä :P e: kyllä, tuossa linkissä on Kaikki ohjeistus mitä on hommaan saatu All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
moderndrummer88 20.03.2011 16:19:46 | |
---|
Voisko joku tehdä munkin puolesta läksyt? |