Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Oscar-gaala kisastudio
1 2 3 4 511 12 13 14 15
dipshit
28.02.2011 00:17:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulkaa kaikki chattiin :) Nautitaan yhdessä Randolph Duken valkaistuista hampaista.
 
"Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta." -jazzmies
Meadow
28.02.2011 00:19:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dipsetcityboy: Tulkaa kaikki chattiin :) Nautitaan yhdessä Randolph Duken valkaistuista hampaista.
 
Katsotko Neloselta vai onko jossain olemassa streamia?
 
dipshit
28.02.2011 00:21:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meadow: Katsotko Neloselta vai onko jossain olemassa streamia?
 
http://www.livestream.com/academyawards
 
Tuolta stiigailen.
 
"Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta." -jazzmies
itsy
28.02.2011 00:23:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parhaan elokuvan pystin vetäjästä on vaikea sanoa, Black Swan erottui muista nähdyistä ehdokeista vakuuttavimpana. Social Networkin blu-ray ei ehtinyt saapua, eikä Kids Are All Rightia tai Winter's Bonea ole tullut katseltua. Kumpikaan niistä kuitenkaan tuskin voittaa.
 
Veikkaus menee King's Speechille, ja kenties Aronofskylle parhaasta ohjauksesta?
 
oivoi
Meadow
28.02.2011 00:25:15 (muokattu 28.02.2011 00:25:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The King's Speech pyyhkii pöydän puhtaaksi, veikkaan ma. Paras ohjaus Aronofskylle.
 
dipshit
28.02.2011 00:26:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Natalie Portmanin paras naispääosa-oscar on kyllä aika saletti juttu. Pakko olla. Black Swan saisi mun puolesta vetää parhaan leffan pystin.
 
"Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta." -jazzmies
Meadow
28.02.2011 00:27:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Persetti, unohdin The Social Networkin. Veikkaan, että parhaan elokuvan pysti menee sille.
 
Väkevämies
28.02.2011 00:29:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

King's speech varmaan voittaa parhaan leffa, ohjaus Fincherille ja miespääosa Francolle.
 
itsy
28.02.2011 00:30:29 (muokattu 28.02.2011 00:31:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dipsetcityboy: Natalie Portmanin paras naispääosa-oscar on kyllä aika saletti juttu. Pakko olla. Black Swan saisi mun puolesta vetää parhaan leffan pystin.
 
Portmanille soisi, mutta rooliahan on epäilty moraalisesti turhan kyseenalaistettavaksi akatemian palkittavaksi.
 
Miespääosa sen sijaan Colin Firthille.
 
oivoi
nebby
28.02.2011 01:27:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dipsetcityboy: http://www.livestream.com/academyawards
 
Tuolta stiigailen.

 
Jostain syystä mun firefox tilee tosta, jäänee katsomatta siis. :E
 
itsy
28.02.2011 01:59:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nebby: Jostain syystä mun firefox tilee tosta, jäänee katsomatta siis. :E
 
Sen vuoksi on hyvä olla televisio, siellä Maria Veitolan johtama muotituomaristo!
 
oivoi
aleksi
28.02.2011 04:36:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Balelle meni sivurooli-Oscar.
 
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
aleksi
28.02.2011 07:00:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Höh, aika odotusten mukaisesti meni koko gaala. No, Melissa Leon pysti yllätti jokseenkin. Bonham-Carteria odotin kutsuttavaksi lavalle.
 
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
Rattata
28.02.2011 07:59:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaa mulle tyhmälle millä logiikalla Hailee Steinfeld oli ehdokkaana parhaassa naissivuosan roolissa? Eihän True Gritissä muita naisia juuri tainnut olla, ja Hailee oli koko leffan ajan menoissa mukana.
 
aleksi
28.02.2011 09:13:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

odd: Kertokaa mulle tyhmälle millä logiikalla Hailee Steinfeld oli ehdokkaana parhaassa naissivuosan roolissa? Eihän True Gritissä muita naisia juuri tainnut olla, ja Hailee oli koko leffan ajan menoissa mukana.
 
Koska se ei sitä voittanut, niin sehän on yksi hailee.
 
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
Thet
28.02.2011 14:33:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua vähän ihmetyttää ettei Shutter Island ollu mihinkään ehdolla. Mun mielestä onnistuneempi kuin esim. Inception.
 
Oscareita en tosin katsonut vaikka olisi kiinnostanutkin.
 
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson
dipshit
28.02.2011 15:02:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluan vielä kiittää M.netin kisastudiota. Oli hieno iltama. Tom Hooperin voitto oli koko gaalan noloin asia, ja parhaan elokuvankin olisin suonut menevän Black Swanille. Noin muuten aika perus ennalta-arvattavaa settiä joka ei aiheuttanut tunteita suuntaan tahi toiseen.
 
James Franco.
 
"Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta." -jazzmies
Meadow
28.02.2011 15:15:33 (muokattu 28.02.2011 15:26:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylläm, kiitokset kisastudiolle. Oli mukavaa. Itse gaalasta minulla ei ole paljoa sanottavaa, aika perussettiä. James Franco yritti skarpata parhaansa mukaan ja Kirk Douglas on mieeesss.
 
itsy
28.02.2011 15:15:49 (muokattu 28.02.2011 15:18:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

odd: Kertokaa mulle tyhmälle millä logiikalla Hailee Steinfeld oli ehdokkaana parhaassa naissivuosan roolissa? Eihän True Gritissä muita naisia juuri tainnut olla, ja Hailee oli koko leffan ajan menoissa mukana.
 
Pääosiin taitaa olla merkitty Bridges, Damon ja Josh Brolin(!). Voi olla kikkailua Oscareita silmällä pitäen, 14-vuotiaalle ensikertalaiselle parempi mahdollisuus voittaa sivuosasta kuin pääosasta. Päähahmohan Steinfeldin rooli kaikilla määritteillä oli.
 
James Franco, eisss...
 
Syvä kiitos kisastudiolle, ennalta-arvattavimpien pystien jako oli helpompaa seurattavaa.
 
oivoi
Swan
28.02.2011 16:14:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ryssin omat arvaukseni huolella, mutta James Francon päihtymyksen ja takahuoneaktiviteettien spekulaatiot kisastudiossa piti mielen virkeänä. Kiitän kanssadadaajia show'n viihdearvon eksponentiaalisesta noususta.
 
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «