Ruoste 23.02.2011 14:59:59 | |
---|
Estranged: Jes, tattis, Custom X:n olinkin unohtanut tyystin, teikäläisen kuvat nähnyt täällä kyllä, komeaa jälkeä. Other Side Tattoota ja Art Tattoo Centeriä kattelin myös netistä, etenkin OS:n galleriassa oli erittäin komeaa kuvaa. Kellään noista kokemusta? Art Tattoo Centerissä oon käyny joskus ihan työasioissa ja paikka on ainakin aika kusisen näköinen enkä itse kyllä sinne lähtisi ottamaan kuvaa ensivaikutelman perusteella. Jotenkin fiilis oli sellanen että jostain meksikosta on halvalla haettu pari jätkää tekemään tatuointeja ja samalla pidetään jotain eläinkauppaa siinä sivussa (muistaakseni liikkeessä oli jotain eläviä käärmeitä ym. komodoja - tosi steriiliä? - eihän sairaalassakaan mitään laiskiaisia hypi pöydillä). Mutta toisaalta en ole kuullut hyvää enkä huonoa koko putiikista joten tämä on vain ensivaikutelmani kyseisestä mestasta. Taisin muistaakseni pari kuvaa nähdä seinillä siellä tehdyistä tatuoinneista mutta ei kyllä herättänyt suurempaa hurmosta nekään. Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs |
Estranged 23.02.2011 15:08:51 | |
---|
Ruoste: Art Tattoo Centerissä oon käyny joskus ihan työasioissa... Tattis, tämäpä selvä. Ei hirveästi houkuta. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "lähes kaikissa voi valita kytkemällä kitara-efekti input- efekti looppi send-vahv. input-vahv.looppi send- efekti looppi return-efekti output-vahvistin looppi return." aristo666 |
Entropia666 27.02.2011 18:08:33 | |
---|
Rokkifotoja
www.haje.fi |
Ventulus 27.02.2011 19:35:19 | |
---|
"Always forgive your enemies - nothing annoys them so much." -Oscar Wilde |
Entropia666: Nyt ois oma käsiprojekti valmiina. 2008 tuo aloitettiin, nyt pari viikkoa sitten päätettiin. http://haje.fi/random/biomech.jpg Aika vitin komee käsi kyllä. Hitto kun itellä on tälläset riut nii ei oikeen mitään käsirojekstia saa aikaan.. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
El_Jyrkkä 27.02.2011 22:33:22 | |
---|
http://s1237.photobucket.com/albums … 757_826349757_5498303_6447592_n.jpg tuokin on jo jatkunut, mutta ei ole kameraa tähän hätään :D Tuli vielä toinen, isompi ruusu ja värit, ja keskiviikkona pantterinpäätä ja tikaria täyttämään tyhjät kohdat, sitten jatkamaan ylöspäin :D Old School - hihaa tästä tehdään, saas nähdä mitä tonne vielä keksii, ainakin laivaa ja ankkuria ois tulossa :D Mä oon nyt yksinäni täällä Valtimolla syömäläkossa, ettei Ruandassa
sorrettais enää homoja teinioravia. |
Entropia666 28.02.2011 07:01:58 | |
---|
Vainaja: Aika vitin komee käsi kyllä. Hitto kun itellä on tälläset riut nii ei oikeen mitään käsirojekstia saa aikaan.. Ei noi mullakaan mitkän arskan kädet ole...Saati sitten silloin kun tuota alettiin vääntämään. Rokkifotoja
www.haje.fi |
Jeszse 28.02.2011 08:42:44 | |
---|
Entropia666: Nyt ois oma käsiprojekti valmiina. 2008 tuo aloitettiin, nyt pari viikkoa sitten päätettiin. http://haje.fi/random/biomech.jpg Eiss, tuo on siisti. Itekki meinannu ottaa ton oikeen käden jotain biomekaniikkaa täyteen. Tai jotenki sillain, et tuolta hauberin puolestavälistä alaspäin bioo, ja siitä ylös kohti olkapäätä ja niskaa jotain demonia hengailemaan. Pitäis vaan osata visioida se tarpeeks hyvin, et piirtäjä pystyis sen luonnosteleen. ...plus kasata rahaa. Keltanen superhedelmäpimppimutantti. Yhyy äiti. |
Entropia666 28.02.2011 08:56:48 | |
---|
Jeszse: Eiss, tuo on siisti. Itekki meinannu ottaa ton oikeen käden jotain biomekaniikkaa täyteen. Tai jotenki sillain, et tuolta hauberin puolestavälistä alaspäin bioo, ja siitä ylös kohti olkapäätä ja niskaa jotain demonia hengailemaan. Pitäis vaan osata visioida se tarpeeks hyvin, et piirtäjä pystyis sen luonnosteleen. ...plus kasata rahaa. Mä oon vaa menny aina penkkiin istumaan ja Takomon Make on vääntäny. Semmonen freestylemeininki. Rokkifotoja
www.haje.fi |
Jeszse 28.02.2011 08:59:40 | |
---|
Entropia666: Mä oon vaa menny aina penkkiin istumaan ja Takomon Make on vääntäny. Semmonen freestylemeininki. Samanlailla tein ton käsivarren kans viime keväänä. Paitti et Hervannan Ink pistolsiin menin. Sanoin et tikataan käärme tohon, ja jotain taustaa. http://muusikoiden.net/dyn/users/84223.jpg Keltanen superhedelmäpimppimutantti. Yhyy äiti. |
Estranged 01.03.2011 13:48:44 | |
---|
Noniin, kävinpäs Custom X:n Juhan juttusilla ja aika varattu toukokuun 6. päivälle. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "lähes kaikissa voi valita kytkemällä kitara-efekti input- efekti looppi send-vahv. input-vahv.looppi send- efekti looppi return-efekti output-vahvistin looppi return." aristo666 |
Entropia666 01.03.2011 13:54:51 | |
---|
Estranged: Noniin, kävinpäs Custom X:n Juhan juttusilla ja aika varattu toukokuun 6. päivälle. Ite aloitan jalkaprojektin 23.3. Takomossa... Rokkifotoja
www.haje.fi |
El_Jyrkkä 02.03.2011 21:30:02 | |
---|
Mä oon nyt yksinäni täällä Valtimolla syömäläkossa, ettei Ruandassa
plikk 03.03.2011 09:34:15 | |
---|
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa! |
El_Jyrkkä 03.03.2011 19:49:53 | |
---|
plikk: Kustomillako kävit? Itellä ois sinne aika 9.3. Pallogrillin uudelleenväritys :) Kustomillapa hyvinkin, täytyy tehdä vielä taustaa tuohon, ja jatkaa sit ylemmäs :D Mä oon nyt yksinäni täällä Valtimolla syömäläkossa, ettei Ruandassa
MV 07.03.2011 13:25:16 | |
---|
Voiko joku suositella Turun seudulta hyviä liikkeitä? |
Entropia666 07.03.2011 13:41:53 | |
---|
Rokkifotoja
www.haje.fi |
Räbbänä 08.03.2011 06:15:43 (muokattu 08.03.2011 06:22:23) | |
---|
Näyttäisi merkkipäivien vuoksi olevan ajankohtainen uuden tatuointiajan varaaminen ja suunnitelmissa olisi jatkaa edellisen kuvan linjaa. Jotakuinkin samoille sijoille oikeaan käteen tulisi kiboulle pariksi zetsubou. Ainut ongelma on vain se, että pitäisikö molempien tulla sitten samalla fontilla vai ei. Tietty vastakohdat kun kyseessä, voisi zetsubou olla vähän rujompi ulkoasultaan, mutta mutta... Vielä kun muistaisi mikä tuo Kiboussa käytetty fontti nyt olikaan, niin voisi vähän suunnitella paremminkin tuota zetsubouta. http://www.nj.com.br/kanji/kanjis/e_esperanca_kibou.jpg"Siut pitäs kyllä survoo turkinhihhaan ja nussii ulos uuvelleen. Jottain on pahasti miehessä pielessä. Vai liekkö vaan miun mualimankahtomus suppea. Voi se olla sitäkin, mie oon mualta." - Karvamammutti |
plikk 09.03.2011 16:58:54 | |
---|
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa! |
El_Jyrkkä 09.03.2011 21:48:24 | |
---|
Runouteni on vuosikymmeniä ymmärretty väärin. Haluan rahaa ja pillua, enkä mitään hevonvitun Aleksis Kivi-tunnustuspalkintoja!
-Eino Leino- |