Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitkä kielet??
1
virtuaaliSeppo
04.01.2011 04:10:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitkähän kielet mahtais olla hyvät, kun on 5 kieltä, vireenä D ja se viides kieli on G? Mulla on nyt kiinni Warwick Black Label .045-.135 -setti, mutta soitto on pelkkää epämääräistä lätkettä.
 
j4kk1
04.01.2011 11:04:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

virtuaaliSeppo: Mitkähän kielet mahtais olla hyvät, kun on 5 kieltä, vireenä D ja se viides kieli on G? Mulla on nyt kiinni Warwick Black Label .045-.135 -setti, mutta soitto on pelkkää epämääräistä lätkettä.
 
Soita paremmin !!11 XD..
 
Miksi G? Tuskin kitaratkaan on niin matalassa vireessä. Jos et tarvi oikeasti niitä paria alinta nuottia, niin laita A-han. Soi varmasti paljon paremmin. Ei kannata opetella soittamaan millään teinix-dropilla. Tuottaa vaan ongelmia kaikissa muissa musiikkityyleissä, paitsi siinä nyky rässissä.
 
Kyllä ton setin pitäis muuten toimia tuossa vireessä, voipi olla että basso kaipaa säätöä. Löysytä kaularautaa ja nosta kieliä. Lue faq: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=41938
 
Tai no, jos välttis haluat, niin osta paksumpi setti. Ihan sama mikä, ei niitä tahdo liian paksuja löytyäkkään. Jos ongelma on pelkästään tuo alin kieli, niin etsi siihen paksu irtokieli, tuolta löytyy 145: http://www.strings.fi/PublishedServ … ge&pageID=9&itemcode=D%27AddarioXLB
 
Tai jos nätisti pyydät, niin voisin myydä käyttämättömän pyramid 175 -kielen. On muuten aika jööti.
 
If you're offended by this signature then you're stupid.
zkelez
16.01.2011 12:16:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vältän uuden ketjun aloittamista jatkamalla tätä.
 
Ajattelin tehdä kielitilausta, mutta en tiedä mitä.
 
Mitkä kielet viiskieliseen bassoon?
 
Mitkä kielet neljäkieliseen, joka vireessä C G C F?
 
Lähinnä siis paksuuksia, mutta voi toki merkkejäkin ehdotella :)
 
j4kk1
27.02.2011 13:57:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zkelez: Vältän uuden ketjun aloittamista jatkamalla tätä.
 
Ajattelin tehdä kielitilausta, mutta en tiedä mitä.
 
Mitkä kielet viiskieliseen bassoon?
 
Mitkä kielet neljäkieliseen, joka vireessä C G C F?
 
Lähinnä siis paksuuksia, mutta voi toki merkkejäkin ehdotella :)

 
Molempiin hyvä ja halpa Warwickin 40-130. Nelikielisesta jätät vain sen ohuimman kielen pois.
 
http://www.musamaailma.fi/epages/mu … ctPath=/Shops/musa/Products/1705300
 
Urputajat voivat alkaa urputtaa että nuo on huonoja kieliä, mutta kannattaa kokeilla tuolla hinnalla.
 
Noissa on joskus ollut valmistevikaisia, mutta ne voi vaihtaa ehjään settiin ilmaiseksi.
 
If you're offended by this signature then you're stupid.
zxcasdqwe
27.02.2011 21:24:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo mä otan tän urputtajan pestin hoitaakseni. Ihan susipaskoja kieliähän noi on :D Tottakai jos haluu jotain testailla, niin noi voi olla ihan jees.. Tai ainakin noi on halpoja.
 
"If you cant reach the stars, try the boobs."
crestfall
27.02.2011 22:10:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zxcasdqwe: Joo mä otan tän urputtajan pestin hoitaakseni. Ihan susipaskoja kieliähän noi on :D Tottakai jos haluu jotain testailla, niin noi voi olla ihan jees.. Tai ainakin noi on halpoja.
 
Kyllähän ne Warret kestää kuten basson kielet yleensäkin, mutta meikäläisellä kuoleentuivat aivan tumpuiksi todella nopeasti. Tuntuu että basson normivolyymi tuplaantui kun kielet tuli tovi sitten vaihdettua uusiin ja parempiin.
 
Eli halpoja ovat mutta kyllä saa laatua juuri sen verran mistä maksaa.
 
Kelpaisiko ilmainen instrumentaalimusiikki? Ihmettele & ihastu: http://www.svetogorsk.fi
zxcasdqwe
27.02.2011 22:53:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on warren kielistä kokemusta vaan noista redeistä ja mun mielestä se soundi oli kuoleentunut molemmissa seteissä jo valmiiksi. Ei lähtenyt kyllä slappailut noilla.
 
"If you cant reach the stars, try the boobs."
Miikss
28.02.2011 13:31:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zxcasdqwe: Mulla on warren kielistä kokemusta vaan noista redeistä ja mun mielestä se soundi oli kuoleentunut molemmissa seteissä jo valmiiksi. Ei lähtenyt kyllä slappailut noilla.
Sama. Soundi oli paska heti uutena, soittotuntuma oli ihan perseestä ja järkyttävän karheet. Ei voinu yhtään sormilla vedellä kun meni heti verille. En suosittele.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «