Demostudio 25.03.2004 22:06:16 | |
---|
Bändin nimi: The Coveralls Kappaleen nimi: Whenever, Wherever (Shakira-cover) URL: http://www.thecoveralls.org/shakira.mp3 (Mp3) Arvioita saa antaa myös tästä cover-veisusta. Lätinät samat kuin jo etusivulta poistuneessa Rusketusraidat-versioinnissa, eli keikkojen metsästykseen tehdyltä promolta on tämäkin vedätys. Livemeininki, tempot heittelee, mutta vituako siitä. t:Vilhelmus |
PJS 26.03.2004 07:45:57 | |
---|
Perkele! Sehän kuulostaa jopa paremmalta ku originaali...Ne leoleleet olis kyllä saanu tulla vähän suuremmalla antaumuksella. Mulle tuli tästä mieleen joku, kasarihevi bändi, varsinkin tosta laulajan äänestä.... Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
ten 26.03.2004 07:46:05 | |
---|
No kyllähän tää ihan perusjuttua on. Tuo englannin ääntäminen on kuiteskin aika rankan kuulosta, eli hiomista tarttis sillä puolella. Muuten ihan toimiva veto. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Deep Shadow 26.03.2004 08:47:35 | |
---|
No kyllähän tää ihan perusjuttua on. Tuo englannin ääntäminen on kuiteskin aika rankan kuulosta, eli hiomista tarttis sillä puolella. Muuten ihan toimiva veto. Tuossapa ne oikeastaan ovat minunkin kommenttini. Ääntäminen pistää aina korvaan... Ihan toimiva kipale muuten... "Että häh vaan vittu itelles" |
depe 26.03.2004 12:23:19 | |
---|
No kyllähän tää ihan perusjuttua on. Tuo englannin ääntäminen on kuiteskin aika rankan kuulosta, eli hiomista tarttis sillä puolella. Muuten ihan toimiva veto. Ei kai se livenä häiritse niin paljon. Eikös tämä kuitenkin ole jonkunnäköinen cover-live-bändi ja vähän huumorimielellä liikenteessä. Mutta jos tätä tosissaan pistettäisiin johonkin levylle, niin sitten kannattaisi vähän petrata sitä lausumista - ja muutenkin laulussa vähän petraamisen varaa. Tosin biisikin on ehkä aika vaikea laulettava, voisin kuvitella... "To survive a war, you gotta become war" - John Rambo |
helinkopteri 26.03.2004 14:07:08 | |
---|
Mun mielstä tälläiset "tehdään poppikappaleesta särökitaraversio" ovat hieman tylsiä ja mielikuvituksettomia. Kunnon humalassa varmaan menisi läpi, mikä on ilmeisesti tarkoituskin. Eli kai tämä sitten ihan ookoo. Suolataikinaa ei voi syödä, mutta se soveltuu hyvin askartelun raaka-aineeksi. |
Jkob 26.03.2004 14:22:47 | |
---|
Kakspiippuinen juttu. Kuulostaa paremmalta näin mutta livenä ulkonäölliset seikat puhuu Shakiran puolesta. Sori vili. Ledoleleelölee kohta on hienosti lauleskeltu. Enköhän tätä Ramossa katselisi. Hönvi-sedän maanantailatteus:
Alkoholi on kuin kasarihevi: Ei koskaan pahaa, joskus vain vähemmän hyvää. |
Vilhelmus 26.03.2004 14:27:12 | |
---|
Kakspiippuinen juttu. Kuulostaa paremmalta näin mutta livenä ulkonäölliset seikat puhuu Shakiran puolesta. Sori vili. Jjjjumalauta. Kaiken muun mää hyväksyn, mutten tota! |
jannu 26.03.2004 16:06:46 | |
---|
Kakspiippuinen juttu. Kuulostaa paremmalta näin mutta livenä ulkonäölliset seikat puhuu Shakiran puolesta. Sori vili.
Täytyy Vilin puolustukseksi todeta kuitenkin että Shakiralla on takuuvarmasti pienemmät tissit. :) Jampoilla on ainakin tavallisuudesta poikkeava ja tuore coverikatalooki, joka jo yksinään on hyvä juttu. Tää toimi hienosti, tosin hiukan minäkin nurisen noista vokaaleista. Lisää potkua olisin kaivannut niihin. Häviää niukasti tuolle PMMP-pläjäykselle. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Mättöpiiska 26.03.2004 17:31:07 (muokattu 26.03.2004 17:32:03) | |
---|
Joo sanoja on shakiiralla vähän liikaa mutta hyvä veto tämäkin. Kyllä näillä keikoille pääsee ja voi saada nopeasti jopa kysyntääkin. Jos mulla olis baari niin ottaisin. (EDIT: Siis keikalle. Kaljaahan mä otan joka tapauksessa.) Tosta biisistä tuli mieleen semmonen, että tää olis aivan niinq sikamagee, jos tää olis laulettu sillai The Darkness -tyylillä ja vähän nopeemmin. :) "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" - Matti Nykänen |
Notefix 26.03.2004 22:59:46 | |
---|
Mun mielstä tälläiset "tehdään poppikappaleesta särökitaraversio" ovat hieman tylsiä ja mielikuvituksettomia. Jep...ja ehkä jo passe, kun nämä teinibändit ovat omat "tasokkaat" versionsa tehneet. Mutta, Viliä ei haukuta, joten hyvä pojat! My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Snowblind 27.03.2004 00:26:34 | |
---|
Hitto, täähän rokkaa! Paljon parempi kuin alkuperäinen kyllä. Tehkääpä diili Shakiran kanssa, te hoidatte soittamiset ja Shakira hoitaa lavalla keikkumisen, totta kai kun samalla lavalla Vilin kanssa ollaan, ylävartalo paljaana ja öljyttyn... KRHM, mitäs täällä irstaillaankaan! Pelottaisi muuten, jos Shakira pamahtaisi lavalle ja laulaisi samalla äänellä... Yllekirjoitus
Keskellekirjoitus
Allekirjoitus
IHMK - Ihan huonojen muusikoiden kilta! #1 |
Peki 27.03.2004 00:44:22 | |
---|
vili just perseestä :D einy, lataan ku pääsen kotiin... "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Nimismies 27.03.2004 10:15:33 (muokattu 27.03.2004 10:16:04) | |
---|
Ihan pätevä, muttei pärjää Shakiralle yhtään mitenkään. Sitäpaitsi, kuulostaa pahalle kun mies laulaa pienistä ja vaatimattomista rinnoista. En tiedä miksi. Kai pidän isotissisistä miehistä. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Lord of the strings 27.03.2004 14:30:39 | |
---|
Loistavaa! "Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi. |
Fortune 27.03.2004 16:19:49 | |
---|
Kai tämä ajaa asiansa, mutta vähän tämmöinen "tehdäänpä rokkiversio" -idea, joka on jätetty kesken. Ei näitä oikein jaksa kovin montaa erilaista, mutta hyvä jos kansa tykkää. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Hyvin soitettu, muttei minua sytyttänyt. tuntui minusta ponnettomalta.. |
85423321 27.03.2004 18:57:37 | |
---|
Aijai kun särähtää pahasti korvaan tuo there -sanan lausuminen. Hyvä biisi tosin, ei siinä mitään... You
don't have to run faster than the bear. You only have to run faster than
the slowest man running from the bear. |
Vilhelmus 27.03.2004 19:00:49 | |
---|
Aijai kun särähtää pahasti korvaan tuo there -sanan lausuminen. Hyvä biisi tosin, ei siinä mitään... Se on kyllä hauska homma, kun missään muualla ei valiteta niin paljon ääntämisestä kun täällä, keikoilla tullaan kehumaan :) |
helinkopteri 28.03.2004 12:59:36 (muokattu 28.03.2004 13:01:31) | |
---|
Se on kyllä hauska homma, kun missään muualla ei valiteta niin paljon ääntämisestä kun täällä, keikoilla tullaan kehumaan :) Sehän on selvä kun kukaan ei ole selvä. Siriösli, keikallahan on kuitenkin rennompi fiilis kuin äänittäessä ja varmasti äentäminen tulee paljon luonnollisemmaksi. Suolataikinaa ei voi syödä, mutta se soveltuu hyvin askartelun raaka-aineeksi. |