Aihe: Mikä bändi Nordlandialla
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Riksteri
25.02.2011 23:46:15
Älkääkä väheksykö ilmeiden merkitystä. Ihmisellä ei turhaan ole eniten lihaksia juuri kasvoissaan. Miettikääpäs miksi...

Ihmisellä on erityisen paljon lihaksia myös käsissään ja jaloissaan, mutta jostain syystä ne luetaan yleensä lihasryhmiksi, ei erillisiksi lihaksiksi. Miettikääpäs miksi ...
isojussi
25.02.2011 23:50:27
Riksteri: Ihmisellä on erityisen paljon lihaksia myös käsissään ja jaloissaan, mutta jostain syystä ne luetaan yleensä lihasryhmiksi, ei erillisiksi lihaksiksi. Miettikääpäs miksi ...

Höpö höpö...
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Riksteri
25.02.2011 23:58:49
isojussi: Höpö höpö...

Suorastaan tuubaa
isojussi
26.02.2011 00:07:43
Riksteri: Suorastaan tuubaa

Viittasin niihin asioihin, jotka tekee meistä sitä, mitä me ollaan - ihmisiä.

Tarvittavien fyysistren ominaisuuksien takia meillä on eniten lihaksia just kasvoissa ja toiseks eniten kyynärvarsissa.

Tiedätkö, mikä on isoin lihaksemme?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Riksteri
26.02.2011 00:18:18

No en tiedä, vaikka kuinka yritän puristaa perseellä. Juicen mielestä ihmisen isoin lihas on sika, eli läski, muinaisgermaaninen lainasana liha, flaiska, flaiski.
tiukkapipo
26.02.2011 00:29:00
isojussi: Viittasin niihin asioihin, jotka tekee meistä sitä, mitä me ollaan - ihmisiä.

Tiedetään, tiedetään!
Se on....... pakaralihas! Mutta eikös sellainen löydy joiltain muiltakin eläimiltä kuin ihmisiltä?

Tiedätkös mikä on pienin lihaksemme? Sillä on tärkeä tehtävä ihmisille, sekä lossi- ja laivamuusikoillekin, suojaamaan impulssi-sellaisilta - tiedäthän.
Jätän vastauksen leijumaan ilmaan...

Tämä on ollut aivan mahtava keskustelu seurata ja osallistua, pistää miettimään syntyjä syviä niin perusteellisesti, että välillä unohtaa hymyillä.

Hauskaa viikonloppua jokaiselle osapuolelle!
Eddy
26.02.2011 01:26:19
isojussi:
Sitä paitsi pieni hymynkare vaatii huomattavasti vähemmän lihaksia, kuin murjotus.

Mut jos haluaa pitää huolta kunnostaan ja treenata monipuolisesti lihaksiansa?
Koskettelen soittimia...
okabass
26.02.2011 08:01:45 (muokattu 26.02.2011 08:46:07)
isojussi:

Se on joillain itsekehuelvis-ojentaja ( musculus triceps elvis). Minulla se on ky*pä.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
isojussi
27.02.2011 02:30:16
okabass: ... Minulla se on ky*pä.

Joka ei oo lihas lainkaan...
okabass
27.02.2011 16:27:09
isojussi: Joka ei oo lihas lainkaan...

Ei itsekehuelvis-ojentajakaan ( musculus triceps elvis) ole. Minä vain juksasin.
rintapek
27.02.2011 18:55:26

okabass: Minä vain juksasin.

Mut ei menny läpi. Ei kenenkään kypä o isompi ko perse. Ei niin isoa kypää tai pientä persettä o olemassa.
One kind of music only - the good kind
half
27.02.2011 19:11:17 (muokattu 27.02.2011 19:11:37)
isojussi: Joka ei oo lihas lainkaan...

Ei niin se on luuta, luunkova tappi.
http://www.youtube.com/watch?v=FOb_QL1FTwE
rintapek
27.02.2011 19:42:37

half: Ei niin se on luuta, luunkova tappi.

No et selvästikään tiä anatomiasta mitään. Se on aladoobia. Melkein kuin lihaa, mut ei kumminkaan.
okabass
27.02.2011 19:47:59
rintapek: Mut ei menny läpi. Ei kenenkään kypä o isompi ko perse. Ei niin isoa kypää tai pientä persettä o olemassa.

Ai sinä huomasit. Tarkka miäs.
Muuten, onko jo pyörä tullut Vihtiin? Vai kannatteko te edelleen kaikki tavarat Vihdin rajalta kotiin tms.
rintapek
27.02.2011 20:23:08

okabass: Ai sinä huomasit. Tarkka miäs.
Muuten, onko jo pyörä tullut Vihtiin? .

Pyörä? Mitvit? Ei tommost olekaan. Täälpäin lähimpänä ymmyrkäistä muotoa lienee tuo soikio. Ja jos suurin lihaksesi on mitä mainostit, ni luulen et soikio tunnetaan sielläkin.
rintapek
27.02.2011 20:42:17

KoskPaavo: Iso se on s-na, mä oon sen jopa kuvannut.

Ja pöh. Filmin tuhlausta tommoinen, jos multa kysytään. Oisit mialummin kuvannu sen Okan legendaarisen pyörän, ni sit minäkin tietäisin miltä semmoinen näyttää.
Tankero
28.02.2011 00:01:01
okabass: Ei itsekehuelvis-ojentajakaan ( musculus triceps elvis) ole. Minä vain juksasin.

Elä viitti Jussia juksata, kun se ei huomaa.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
isojussi
28.02.2011 00:43:56
Tankero: Elä viitti Jussia juksata, kun se ei huomaa.

Huomaa se - ei vaan viitti kommentoida, kun muuten viksu mies letkauttelee, mitä sattuu.

Toista se on sulla. Puheet on nimimerkin mukaset...
Thefish
28.02.2011 08:08:24
Eikö ton Aroman nimeksi vois vaihtaa "Mikä bändi Nordlandialla?".

Sen verran mahtavaa tavaraa menossa.
"This guy can play AND dance!" - Paul Jackson
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)