Aihe: FCB1010 & G-Major =stompbox?
1
vesas78
26.02.2011 23:05:58
1.Kysymys: -Saako tuota Behringerin fcb1010 midiä toimimaan g-majorin kanssa niin että polkimet toimisi "stompbox-on/off"-periaatteella?
Niinkuin esim. Boss yksittäis pedaalit toimii =eka polkaisu efekti päälle ja toinen polkaisu on efekti pois päältä.
Ei muuten,mutta kun olen tottunut steppailemaan,tullut senverran tutuksi yksittäis pedaaleilla steppailu..tuntuu jotenkin selkeältä,makuasioita joo..
G-majorissa on niin paljon loistavalta kuulostavia efektejä,että koukkuun jäin TC:n soundeihin:)

2.Kysymys: -Mulla on Mesan dual solo rectifier nuppi. -Kannattaako siis käyttää Mesan omaa 3ch jalkakytkintä kanavien vaihtoon?
Tiedän että jotenkin fcb1010/g-majorilla voi releiden avulla vaihtaa kanavia,mutta mites tuo sitten tehdään? Periaatteessa mulle riittää 1ch=clean ja 3ch=dist.
VIPMetal
27.02.2011 10:32:22

vesas78: 1.Kysymys: -Saako tuota Behringerin fcb1010 midiä toimimaan g-majorin kanssa niin että polkimet toimisi "stompbox-on/off"-periaatteella?
Niinkuin esim. Boss yksittäis pedaalit toimii =eka polkaisu efekti päälle ja toinen polkaisu on efekti pois päältä.
Ei muuten,mutta kun olen tottunut steppailemaan,tullut senverran tutuksi yksittäis pedaaleilla steppailu..tuntuu jotenkin selkeältä,makuasioita joo..
G-majorissa on niin paljon loistavalta kuulostavia efektejä,että koukkuun jäin TC:n soundeihin:)

Saa.

2.Kysymys: -Mulla on Mesan dual solo rectifier nuppi. -Kannattaako siis käyttää Mesan omaa 3ch jalkakytkintä kanavien vaihtoon?
Tiedän että jotenkin fcb1010/g-majorilla voi releiden avulla vaihtaa kanavia,mutta mites tuo sitten tehdään? Periaatteessa mulle riittää 1ch=clean ja 3ch=dist.

Kaks kanavaisia Mesoja voi ohjata, muttei 3. TC:n ohjeen mukaan näin. Tai ainakin mä ohjaan kakskanavaista Recto Preamppia G-majorin releillä. Behkun releistä en sitten kyllä muuten tiedä onnistuisko niillä...
"Jag har gammal faster, som heter Ingeborg..."
oiva tumpeloinen
27.02.2011 10:38:13
VIPMetal: Kaks kanavaisia Mesoja voi ohjata, muttei 3. TC:n ohjeen mukaan näin. Tai ainakin mä ohjaan kakskanavaista Recto Preamppia G-majorin releillä. Behkun releistä en sitten kyllä muuten tiedä onnistuisko niillä...

Niillä kahdella G-Majorin releellä voi kuitenkin ohjailla noita haluttuja kanavia, eli ykkös- ja kolmoskanavaa. Halutessa sitten Lankun releillä muita toimintoja, kuten sanottu.
oiva tumpeloinen
27.02.2011 12:22:59
VIPMetal: Jotain muistelisin lukeneeni, että ei Majori toimis yhteisen "maan" takia. Tai siinä olis jotain vaaraa käyttää. En tiedä, kun en ymmärrä. Kun siitä Majorista lähtee samasta stereoreiästä ne switchit...

E: Vai onko tällä puheella vaan myyty MIDI-switchereitä... ? =)

Nyt kun sanoit, taisi tuosta olla jotain puhetta joskus. En kuitenkaan muista, mitä se tarkalleen oli, niin enpä mene sanomaan mitään.
kimurantti1
27.02.2011 13:24:15
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Silppuri
27.02.2011 16:15:33

Saikos tuon behkun valot toimimaan myös tuossa stomp box -modessa oikein vai vaatikos se jonkun modin? Joskus oli tästä puhetta, mutku ei muista...
"Tätä ja tätä ja tätä ja tätä..."
mattim
27.02.2011 18:45:49

Silppuri: Saikos tuon behkun valot toimimaan myös tuossa stomp box -modessa oikein vai vaatikos se jonkun modin? Joskus oli tästä puhetta, mutku ei muista...

Vaatii softan vaihdon, täällä: http://www.ossandust.be/
Novation Remote SL, M-Audio Profire 610, Mackie Onyx Satellite, Win7 Pro, Reaper, Ableton Live. Mixing and monitoring gear.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)