WeetM 26.03.2004 13:16:40 (muokattu 26.03.2004 13:17:42) | |
---|
Lahteen olen menossa. Voitko mainita kaupan nimen? EDIT: tai eiköhän se löydy... EDIT2: kiitos vastauksista, noista oli apua! Kauppa on varmaan Keskusmusiikki (Mariankadulla). Kävin viime viikolla itekin siellä ja näytti olevan just toi Trademark 60 tarjouksessa. Jos ostat ton, niin kerropa sitten kokemuksia, kun ittellänikin on aikomuksissa hankkia kesällä tuo samainen vahvistin. |
msm40 26.03.2004 13:24:54 | |
---|
Englin Screameria voin suositealla, vaikka ei kyllä ihan tuohon hintaan lähdekkään. Siinä on erittäin monipuolinen vahvistin, jonka ostoa en ole päivääkään katunut. Niin tai halvempi (taitaa saada kombona reippaasti alle 800) 3-kanavainen Thunder. Tosta bluesista en tiedä mutta eikös sekin ole lähinnä soittajan sormista ja mielentilasta kiinni. |
Tami 26.03.2004 16:23:20 | |
---|
"Huomenna olisi tarkoitus hankkia joku parempi vehje tuon marsun valvestaten (vs 100) tilalle..." ... Joskus on vaan ostaa jotain ja heti........ "Soitan musiikkia aika lailla laidasta laitaan, mutta pääasiassa tuollaista perinteisempää heviä" Tuolla 600:lla saa käytettynä vaikka mitä.. Minä sijoittaisin line6 flextone2:een ja tuohon hintaan saa jo sen xl mallin josta melua riittää treeneihinkin, isommissa paikoissa sitten mikitetään.... "Kiitos." Pientähän tää on.. Töissä intissä - vikaa vintissä! |
kimple87 26.03.2004 19:11:25 | |
---|
peavey classic30-50 ja siihen säröpedaali eteen kuolema kuittaa univelat myös kahvi |
kupteri 26.03.2004 23:45:40 | |
---|
peavey classic30-50 ja siihen säröpedaali eteen Kyllähän klasarilla hevitkin vetää ilman pedaalejakin. |
deevee 27.03.2004 12:05:37 | |
---|
Mitäs sä Roopertti nyt sitten ostit? Telecaster myytävänä! Löytyy avataria klikkaamalla. |
superfly 27.03.2004 13:06:02 | |
---|
Kyllähän klasarilla hevitkin vetää ilman pedaalejakin. Riippuu vähän miten määrittelee hevin. Ei sillä mitään kirkonpolttoheviä kyllä vetele. Mutta tuommonen kasarihevi kyllä lähtee. Harppu on alaston piano |
BlackD 27.03.2004 14:37:02 | |
---|
Riippuu vähän miten määrittelee hevin. Ei sillä mitään kirkonpolttoheviä kyllä vetele. Mutta tuommonen kasarihevi kyllä lähtee. Miksi ihmiset aina määrittelevät ylivedetyn särötyksen "kirkonpolttoheviksi", vaikka siinä genressä, mitä luulen tämän tarkoittavan on hyvinkin hallitut soundit? |
superfly 27.03.2004 14:44:46 | |
---|
Miksi ihmiset aina määrittelevät ylivedetyn särötyksen "kirkonpolttoheviksi", vaikka siinä genressä, mitä luulen tämän tarkoittavan on hyvinkin hallitut soundit? No oli mitä oli, ei sitä Classic 30:sellä vedetä. Harppu on alaston piano |
Robert 27.03.2004 14:55:23 | |
---|
Mitäs sä Roopertti nyt sitten ostit? Enpäs ostanut vielä mitään. Testasin sitä Tech TM 21:stä, mutta se ei oikein miellytänyt. Mutta sitten myyjä rupesi esittelemään yhtä Line6:n comboa. En nyt muista sen mallia (joku Spider se taisi olla), mutta tehoa on 2 x 75 wattia, ja siinä on 2 12-tuumaista elementtiä. Sieltähän irtosi vaikka millaista ääntä, niin päädyin siihen. Maanantaina olisi tarkoitus mennä se hakemaan. Kävin myös panttilainaamossa jossa oli sellainen Tokain Les Paul-kopio myytävänä 440 egeä. Siinä oli kaksi Seymor Duncanin humpparia. Kannattaisiko hakea sekin jos vielä on siellä? Oli pirun mukava soittaa, todella hieno ääni, intonaatio kohdillaan eikä naarmun naarmua. Taisin kyllä vastata omaan kysymykseeni... Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
BlackD 27.03.2004 14:56:13 | |
---|
No oli mitä oli, ei sitä Classic 30:sellä vedetä. Classic 30:stä lähtee erittäin autenttiset soundit esim. Dimmu Borgirin Stormblåst -levyn kappaleiden vetämiseen. Älkää yleistäkö asioita, mistä ette tiedä :P Mutta tiukkaa hevisoundia tyyliin Metallica classicista ei lähde. |
superfly 27.03.2004 14:57:38 | |
---|
Classic 30:stä lähtee erittäin autenttiset soundit esim. Dimmu Borgirin Stormblåst -levyn kappaleiden vetämiseen. Älkää yleistäkö asioita, mistä ette tiedä :P Mutta tiukkaa hevisoundia tyyliin Metallica classicista ei lähde. Juu en ole Dimmua pahemmin kuullut, sori vaan. Mutta noin yleensä ottaen ei se kyllä millään mikään hevikone ole. Harppu on alaston piano |
Oho. Alkaa pikkuhiljaa olemaan Suomessakin hinnat kohdillaan, mikä on jees. Hyvä, jos näin on. vielä ku saatais käytettyjen hinnat edes vähän alle uusien hintojen. :) vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
BlackD 27.03.2004 15:00:48 | |
---|
Juu en ole Dimmua pahemmin kuullut, sori vaan. Mutta noin yleensä ottaen ei se kyllä millään mikään hevikone ole. Ah, heti parempi ilmaisu :) Eipä ole poliittisesti epäkorrekti "kirkonpolttoheviä" kohtaan. |
superfly 27.03.2004 15:02:16 | |
---|
Ah, heti parempi ilmaisu :) Eipä ole poliittisesti epäkorrekti "kirkonpolttoheviä" kohtaan. Juu ei mulla mitään kirkonpolttoheviä vastaan ole, se oli vaan joukki ilman hymiöitä taas kerran. Harppu on alaston piano |
Mark-Ken 27.03.2004 15:02:25 | |
---|
...Tokain Les Paul-kopio... Go for it, dude! |
outo_O 27.03.2004 16:42:48 | |
---|
taidat asustella lahdessa ropertti? jos niin teet, niin se line6 on aivan törkeen kokonen, katoin että mikä sattanan "digitaali-takka" toi on.. mikäs vika techissä oli, mä ainakin pidin sen soundista, ja muistaakseni linessä ne säröt oli vaan sellasta pursuavaa sirinää, ilman dynamiikkaa.. ja se tokai on outo ilmestys, lapa on varmaan puolet pienempi, mitä sen pitäisi olla.. otelaudasta plussaa, mukavan terveeen näkönen syineen. painava se muistaakseni oli, että taitaa olla korealainen, mutta ei se tarkoita huonoa kitaraa. itelläs on paska allekirjotus ! |
Robert 28.03.2004 15:10:40 | |
---|
taidat asustella lahdessa ropertti? jos niin teet, niin se line6 on aivan törkeen kokonen, katoin että mikä sattanan "digitaali-takka" toi on.. mikäs vika techissä oli, mä ainakin pidin sen soundista, ja muistaakseni linessä ne säröt oli vaan sellasta pursuavaa sirinää, ilman dynamiikkaa.. ja se tokai on outo ilmestys, lapa on varmaan puolet pienempi, mitä sen pitäisi olla.. otelaudasta plussaa, mukavan terveeen näkönen syineen. painava se muistaakseni oli, että taitaa olla korealainen, mutta ei se tarkoita huonoa kitaraa. En asu Lahdessa... Mutta Lahti on lähin paikka mistä löytyy musakauppa. Se Tech oli aika hintava, ja vaikka myyjän kanssa niitä potikoita väänneltiin, niin ei sieltä minun mielestäni mitään kunnon säröä saanut. Ja se Line6:n särö oli enkelten laulua valvestateeni verrattuna... Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
ollisal 28.03.2004 15:35:34 | |
---|
Kyllä siitä Techistä pitäisi irrota ihan toisen luokan säröjä verrattuna Line6:een. Kitaran mikityksellä on jo isompi merkitys kun on kerran "oikea" vahvistin kyseessä. Ja sekin vähän huonontaa sitä kun se on ehkä koko kaupan akustisesti huonoimmassa paikassa siinä hyllyn alakulmassa. |
superfly 28.03.2004 15:46:28 | |
---|
Kyllä siitä Techistä pitäisi irrota ihan toisen luokan säröjä verrattuna Line6:een. Kitaran mikityksellä on jo isompi merkitys kun on kerran "oikea" vahvistin kyseessä. Ja sekin vähän huonontaa sitä kun se on ehkä koko kaupan akustisesti huonoimmassa paikassa siinä hyllyn alakulmassa. Samaa mieltä olen minä. Trademark 60:stä pitää luukuttaa melkoisen kovaa, että ne saundit irtoaa. Ne muuttuu aika lailla totaalisesti ne säröt, kun avaa volaa vähän enemmän. Harppu on alaston piano |