aivokuolio 02.02.2011 21:34:02 | |
---|
pessomar: Itte tilasin pari viikkoa sitten tarjous - Beatles - paidan. Laatu on taattua Fruit of the Loom ja koko oli xl:nä ihan standardi xl, että kyllä toimii. Levyjä muuten olen ostanut jo vuosia tuolta ja elektroniikan osalta on huomioitava se, että sitä ei pääsääntöisesti voi ostaa Britannian ulkopuolelle. Myöskään julisteita tuolta ei näköjään toimiteta muualle ja en tiiä mikä on käytäntö muun keräilytavaran (figuurit jne) kanssa. Paidat tilasin ma-iltana ja jo eilen ne oli postitettu. |
M-H-H 03.02.2011 15:28:50 | |
---|
kazaa: Vieläkään ei korttia hyväksytä. Pitää ottaa tuonne customercareen yhteyttä... toimiiko kortti sen jälkeen kunnolla, vai pitääkö joka tilauksen yhteydessä kirjotella viestiä asiakaspalveluun? En nyt tiedä ootko saanut tilauksen jo hoidettua, mutta mä oon lukenut semmosta, että jos kortissa ei lue sen myöntämispäivää, sitä kysyvä kohta pitäisi jättää tyhjäksi. Mulla toimi noin. Sen lisäksi jos verkkopankissa on joku verkkomaksu kohta, niin siihen rasti. |
pushead 12.02.2011 14:28:31 | |
---|
Pitääkö nuo ostokset maksaa ainoastaan kortilla. Itsellä kun ei ole mitään visoja tai muita. Ärsyttää kun tuolta löytyy muutama levy mitä en ole muualta löytänyt. |
M-H-H 12.02.2011 21:47:33 | |
---|
pushead: Pitääkö nuo ostokset maksaa ainoastaan kortilla. Itsellä kun ei ole mitään visoja tai muita. Ärsyttää kun tuolta löytyy muutama levy mitä en ole muualta löytänyt. Joo ei voi maksaa kun kortilla. Tai no ainut maksutapa missä mitään varsinaista luotto- tai muuta korttia ei tarvitse, on lahjakortilla maksaminen. |
elais 12.02.2011 23:26:59 | |
---|
aivokuolio: Myöskään julisteita tuolta ei näköjään toimiteta muualle ja en tiiä mikä on käytäntö muun keräilytavaran (figuurit jne) kanssa. Ei ainakaan jotain figuureita toimiteta UK:n ulkopuolelle. :( Mutta kyllä se toimitus selviää siinä vaiheessa kun alkaa tilaamaan, sivusto huomauttaa jos tavaraa ei toimiteta Brittien ulkopuolelle. "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
pushead 22.02.2011 22:05:09 | |
---|
Olisiko täällä joku halukas kimppatilaamaan tuolta? Itsellä ei ole mitään kortteja niin ei yksin onnistu. Yhden levyn tuolta kumminkin haluaisin joten jos joku vähän jelppaisi. |
MaD PiAnIsT 26.02.2011 12:13:00 | |
---|
Mites tuo veloitus oikein menee kun tilasin eilen Alan Waken boxille ja pistin electronini tiedot tuonne ja nyt tililtä on veloitettu kahteen kertaan jokin mystinen euro eikä 12,5€ mikä oli pelin hinta. Veloittaako Play sitten vasta tuon pelin hinnan kun tilaus käsitellään? Tilauksen status on Order placed tai jokin muu vastaava. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
MaD PiAnIsT: Mites tuo veloitus oikein menee kun tilasin eilen Alan Waken boxille ja pistin electronini tiedot tuonne ja nyt tililtä on veloitettu kahteen kertaan jokin mystinen euro eikä 12,5€ mikä oli pelin hinta. Veloittaako Play sitten vasta tuon pelin hinnan kun tilaus käsitellään? Tilauksen status on Order placed tai jokin muu vastaava. Onko tämä mystinen euro veloitettu, vai onko se vasta katevaraus? Eiköhän ne vaan testaa sitä kortin/maksutietojen toimivuutta sillä eurolla.. Palauttavat sen egen tilille ja laskuttavat sitten tuon 12,50 €. EDIT: Kolmisenkymmentä levyä ja pari kirjaa tuolta on tullut tilailtua, eikä mitään ongelmia ole ollut. Tosin tähän varmaan vaikuttaa sekin, etten mitään harvinaisuuksia ole ikinä tilaillut, vaan lähinnä halpoja uusia julkaisuja ja tarjoustavaraa. Nordean visa electronilla on kaikki maksut tullut hoideltua. by the grace of God |
MaD PiAnIsT 26.02.2011 14:59:30 | |
---|
carlos: Onko tämä mystinen euro veloitettu, vai onko se vasta katevaraus? Eiköhän ne vaan testaa sitä kortin/maksutietojen toimivuutta sillä eurolla.. Palauttavat sen egen tilille ja laskuttavat sitten tuon 12,50 €. Jees tämä oli vasta katevaraus, nyt en pääse tsekkailemaan pankkisivuja, mutta asia selvä. Kiitokset jos näin on. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
MaD PiAnIsT 27.02.2011 21:11:29 (muokattu 27.02.2011 21:20:07) | |
---|
Semmoista ongelmaa on nyt, että tuli tuo tilauksen hylkäysviesti kun jokin tiedoista ei muka ole oikein. Nimi on muodossa SUKUNIMI ETUNIMI kaikki isolla. Kortin numero on oikein, tarkistettu 2 kertaa samoin myös se 3 numeroinen luku. Ainoa mikä tässä nyt voi olla enää on tuo Valid from, eli se päivämäärä koska on kortin saanut. Onko tuo pakollinen tieto laittaa? Kun eihän Suomessa edes tuota tietoa taideta pistää mihinkään ylös. Thanks in advance fellow nerds. Edit: Eipä mitään enää, nyt on näköjään mennyt läpi kun rukkasin vähän noita tietoja. Status on nyt packing. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Andy Six 22.05.2011 12:31:50 | |
---|
Osaako joku sanoa,paljonko tullia menee 197 euron hintaisen Beatles-boxista Play.comista tilattuna....? |
mrk 22.05.2011 13:26:28 | |
---|
Andy Six: Osaako joku sanoa,paljonko tullia menee 197 euron hintaisen Beatles-boxista Play.comista tilattuna....? Tullia ei mene, mutta alv 23% pitää maksaa "Short On Long Term Goals" |
Stoalainen 04.07.2011 00:23:43 | |
---|
Laitoinpa Visan Debitin tilaukseen, toivottavasti se sitten pelittää tässä puljussa toisin kuin Electron. Too weird to live, too rare to die |
Juhani 04.07.2011 10:52:01 | |
---|
kazaa: Laitoinpa Visan Debitin tilaukseen, toivottavasti se sitten pelittää tässä puljussa toisin kuin Electron. Ei pelitä. |
aivokuolio 04.07.2011 10:56:10 | |
---|
kazaa: Laitoinpa Visan Debitin tilaukseen, toivottavasti se sitten pelittää tässä puljussa toisin kuin Electron. Tä? Itellä Electron ja tilannu vaikka kui palio roinaa. |
Stoalainen 04.07.2011 18:14:26 (muokattu 04.07.2011 18:23:25) | |
---|
Juhani: Ei pelitä. Elä viitti. Äääh. Mikä noissa OP:n korteissa on sitten vikana kun ei saa toimimaan? Tiedot on tarkastettu moneen kertaan, monin konstein, pankin sivuilta ja muuten. Emmie luottokorttia uskalla laittaa ko sitä pian innostuu liikaa... ja perässä tulevat laskut sen mukaisia. aivokuolio: Tä? Itellä Electron ja tilannu vaikka kui palio roinaa. Tosiaan, Osuuspankin Electronia en ole saanu toimimaan ikinä. Aina väittää että kortin tiedot ei ole oikein... ja monella muulla on ollut sama ongelma. En tiiä mitä tehdä, paitti avata tili toiseen pankkiin Play.comin vuoksi. MaD PiAnIsT: Nimi on muodossa SUKUNIMI ETUNIMI kaikki isolla. Kortin numero on oikein, tarkistettu 2 kertaa samoin myös se 3 numeroinen luku. Ainoa mikä tässä nyt voi olla enää on tuo Valid from, eli se päivämäärä koska on kortin saanut. Edit: Eipä mitään enää, nyt on näköjään mennyt läpi kun rukkasin vähän noita tietoja. Status on nyt packing. Kysytään nyt vielä, vähän jälkijunassa, et mitä kohtia sie niistä tiedoista rukkasit, ja onko sullakin OP:n kortti? Ko mulla sama ongelma ollut niin pitkään kuin Play.comissa olen ollut rekisteröityneenä, mut mun rukkaukset ei ole toimineet mihinkään suuntaan. Pikkuhiliaa mänöö hermo kun ei toimi, tai sitten vaan evotan koko ajan ja helvetin pahasti. Too weird to live, too rare to die |
slipkorn 04.07.2011 19:33:46 | |
---|
Kannattaa lähettää aiheesta sähköpostia muistaakseni osoitteeseen customercare@play.com. Mulla ainakin ongelma ratkesi tällä tavalla (myös OP:n Electronia käytän). |
Stoalainen 04.07.2011 19:52:13 (muokattu 04.07.2011 19:52:48) | |
---|
slipkorn: Kannattaa lähettää aiheesta sähköpostia muistaakseni osoitteeseen customercare@play.com. Mulla ainakin ongelma ratkesi tällä tavalla (myös OP:n Electronia käytän). Ok. Ja niinhän mie olen näköjään uhannut tehäkin edellisellä sivulla, mut tainnut unohtua jälkeenpäin aika äkäsesti. Too weird to live, too rare to die |
aivokuolio 04.07.2011 21:53:38 | |
---|
kazaa: Tosiaan, Osuuspankin Electronia en ole saanu toimimaan ikinä. Aina väittää että kortin tiedot ei ole oikein... ja monella muulla on ollut sama ongelma. OP on mullakin ja aina on toiminu iisisti. |
MaD PiAnIsT 04.07.2011 21:54:48 (muokattu 04.07.2011 21:56:08) | |
---|
kazaa:Kysytään nyt vielä, vähän jälkijunassa, et mitä kohtia sie niistä tiedoista rukkasit, ja onko sullakin OP:n kortti? Ko mulla sama ongelma ollut niin pitkään kuin Play.comissa olen ollut rekisteröityneenä, mut mun rukkaukset ei ole toimineet mihinkään suuntaan. Muistaakseni jätin vaan tuon Valid From tyhjäksi koska tuota ei minun tietääkseni edes anneta Suomessa tuota saantipäivää. Sitten tarkistin nuo muut numerot moneen kertaan ja homma lähti skulaamaan. Tärkeää oli nimenomaan tuon Valid Fromin jättäminen tyhjäksi. Näin muistelisin asian olleen. Edit: Niin ja tosiaan, mulla on Nordean kortti. OP:sta en osaa kyllä sanoa mitään. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |