Cimble 25.02.2011 14:46:16 | |
---|
mlehtinen: Voisinkin kuvitella että sinulla on mennyt nuo nimet väärin päin. Muistelin vielä asiaa ja tulin siihen tulokseen, että kyllä se noin meni kuten kirjoitin. Bonnet kertoi sen eräällä Suomen keikalla, kun spiikkasi biisin. Ja tämähän ei Costelloon liity millään tapaa, otinpahan vaan kantaa edellisen kirjoitukseen. No liittyyhän Costelloon, tuolla kyseisellä keikalla missä Bonnet noin sanoi, soitti Bonnetin taustabändissä Costellon bändikavereita Lacusta Kivisen kautta Jukka Lewisiin. :) Eiköhän se nykyisen Popedan Kivinenkin siis ollut siinä, jos oikein muistan. Ei se ainakaan Esa Kotilainen ollut, hoho! Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
hevikivinen 25.02.2011 18:16:42 | |
---|
StJerky: Hirviää offtopikkia, mutta Bonnethan sai samasta syystä kenkää Michael Schenker Groupistakin ja oliko vielä ekan keikan jälkeen? Jos nyt vielä sen verran jatkaisin off-osastolla, että muistelisin myös jonkinlaisen kikkelinäyttelyn liittyneen näihin Bonnetin kännikeikkoihin! :D |
Musta Arkipyhä 26.02.2011 12:58:23 | |
---|
T-Stag: Mä en luottaisi tässä kohtaa kyllä Wikiin. Musta ritari -kirjasta löytyy hieman toisenlainen tarina. Bonnet itse asiassa lähti bändistä Difficult To Cure -levyn äänitysten aikana. Ehti jopa laulaa version I Surrenderista... Voipi olla ,että on mennyt MSG ja Rainbow tosiaan sekaisin. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Cimble: Eiköhän se nykyisen Popedan Kivinenkin siis ollut siinä, jos oikein muistan. Ei se ainakaan Esa Kotilainen ollut, hoho! Pakko kyllä sanoa tämä: Esa Kotilainen on yksi suomen ykköskosketinsoittajia.Suomen Moog-velho.Se soitto esmes Wigujen kanssa on mahtavaa. Samalla voin vielä nostaa esille Kotilaisen bändikamun Pekka Rechardtin joka on mielestäni rikollisen aliarvostettu kitaristi.Suomen kitaralegendoja Tolosen ja Järvisen rinnalla.Loistava tyylitaju ja hieno soundi. Sorry offtopic. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Cimble 26.02.2011 18:31:28 | |
---|
PsychedelicWarlord: Pakko kyllä sanoa tämä: Esa Kotilainen on yksi suomen ykköskosketinsoittajia.Suomen Moog-velho.Se soitto esmes Wigujen kanssa on mahtavaa. Täysin totta. Wigut on laatua ja sitten oon nähny Kotilaisen Mika Järvisen bändin kans soittamassa vanhaa kunnon rokkia ja bluesia. Todella asiantunteva ja hyvän kuuloinen vanhan liiton "urkuri". Tempaisin Kotilaisen huumorilla esille, koska se on kosketinsoittajana vähintään yhtä karvainen ilmestys kuin Kivinen. Tosin hieman harmaampi. Ja molemmat olleet mukana keikkailemassa erilaisissa ja eräänlaisissa laatuprojekteissakin, mitä tulee klassisen rokin yms soittamiseen. Tosin selviä ominaisuuseroja miehillä on, Kotilainen on erikoistuneempi "retrourkuiluun". Sorry offtopic. No et ole ainoa. :) Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |