Aihe: Settikuvat Volume 6
1 2 3 4 567 68 69 70 71327 328 329 330 331
EJ84
25.02.2011 22:04:30

Zantso: http://muusikoiden.net/dyn/users/83313.jpg

tossa tommoset, aika kämäset, mutta mukavat saundit irtoaa...

Kiinnitätkö huomiota mihin kohtaan tomeja soitat, kun näyttää kalvot olevan kauttaaltaan täynnä jälkiä? Saattaa viisteetkin mennä lommoille jos on tapana hutkia vähän sinne päin...
keitiiem
25.02.2011 23:12:25

Profiiliin uppasin parit settikuvat..
vanaha kettu
26.02.2011 00:18:50
keitiiem: Profiiliin uppasin parit settikuvat..

Perkeleen nätit Waccot!

Mistä saa kokonaan valkosia basarin kalvoja? Vai ootko logot poistanu jotenkin?
keitiiem
26.02.2011 00:42:50 (muokattu 26.02.2011 01:10:41)

vanaha kettu: Perkeleen nätit Waccot!

Mistä saa kokonaan valkosia basarin kalvoja? Vai ootko logot poistanu jotenkin?

Kiittos! Suoraan sanottuna en tiiä, toi oli edellisen omistajan jäljiltä tossa kuosissa. Ei se Waccon logo niin hävettävä ole että sitä oisin alkanu hiomaan irti :) Hyvän näkönen toi kalvo on mun mielestä, sopii setin simppeliin ilmeeseen. Jonkun mielestä varmaan tylsä..?
Zantso
26.02.2011 10:02:03
Speedy: Mies joka ottaa maailman vastaan munillaan..=)

Mitäpä tykkäät tuosta snarekalvosta?

On se aika mukava. Soundi nyt on mitä on kun on toi vanha teräsvirveli, mutta
ei toi kalvo todellakaan ollut vikatikki.
Soittamalla oppii...
VeKrio
26.02.2011 11:32:58

keitiiem: Profiiliin uppasin parit settikuvat..

Siinä ne nyt on. Siis toi lookki on ihana ja lemonille kunnia siitä että meni tommoset aikoinaan teettämään. Basari vähän tykki mun makuun, mutta olkoon.
Tyypillistä nykyajan taitorummutusta, missä ei ole tarinankerronnasta tietoakaan. Tällaista pullistelua netti on enemmän kuin pullollaan. -jazzmies
keitiiem
26.02.2011 12:15:50

VeKrio: Siinä ne nyt on. Siis toi lookki on ihana ja lemonille kunnia siitä että meni tommoset aikoinaan teettämään. Basari vähän tykki mun makuun, mutta olkoon.

Lemon ei noita kyllä teettänyt, vaan mun käsityksen mukaan nää on Tuukka Aitoaholle aikanaan tehty. Lemoni osti setin Tuukalta. Mutta anyway todella hyvä setti tuo on. Ootkos kuullut tota basaria livenä? Meinaa yöunet mennä kun semmosta soundia kuulee. En varmaan pystys elää enää ilman tota!
VeKrio
26.02.2011 12:28:17

keitiiem: Lemon ei noita kyllä teettänyt, vaan mun käsityksen mukaan nää on Tuukka Aitoaholle aikanaan tehty. Lemoni osti setin Tuukalta. Mutta anyway todella hyvä setti tuo on. Ootkos kuullut tota basaria livenä? Meinaa yöunet mennä kun semmosta soundia kuulee. En varmaan pystys elää enää ilman tota!

Aa! Kiva kun täsmensit. Mulle jäi se kuva että hän on teettänyt sen. Basarista en halua kuulla mitään. Elän siinä käsityksessä, että mun Starclassic Maple 20"x16" basari on maailman paras. en halua särkeä iluusiota(?).
Tyypillistä nykyajan taitorummutusta, missä ei ole tarinankerronnasta tietoakaan. Tällaista pullistelua netti on enemmän kuin pullollaan. -jazzmies
keitiiem
26.02.2011 12:41:53

VeKrio: Aa! Kiva kun täsmensit. Mulle jäi se kuva että hän on teettänyt sen. Basarista en halua kuulla mitään. Elän siinä käsityksessä, että mun Starclassic Maple 20"x16" basari on maailman paras. en halua särkeä iluusiota(?).

Haha okei ei särjetä sitä :)
kimizu
26.02.2011 16:28:06
vanaha kettu: Mistä saa kokonaan valkosia basarin kalvoja? Vai ootko logot poistanu jotenkin?

Logot irtoaa vaikka asetonilla, kokeile silti ensin pienemmälle alueelle. Sileästä kalvosta lähtee helposti, pinnoitetun kanssa kannattaa olla hieman varovaisempi.
"Its a matter of taste. Taste is a matter of personality. There is bad taste and my taste, which is good off course..."
vanaha kettu
26.02.2011 22:06:01
kimizu: Logot irtoaa vaikka asetonilla, kokeile silti ensin pienemmälle alueelle. Sileästä kalvosta lähtee helposti, pinnoitetun kanssa kannattaa olla hieman varovaisempi.

Ok, pitää laittaa korvan taakse. Unelmissa on juurikin ollut kokonaan valkoinen basarin etukalvo, joten pitää varovasti kokeilla.
lkx
26.02.2011 23:12:28

vanaha kettu: Ok, pitää laittaa korvan taakse. Unelmissa on juurikin ollut kokonaan valkoinen basarin etukalvo, joten pitää varovasti kokeilla.

Reikä logon kohdalle?
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
moderndrummer88
26.02.2011 23:14:45
lkx: Reikä logon kohdalle?

Reikiä ei tueta.
Weetoz
27.02.2011 15:36:07 (muokattu 27.02.2011 15:37:47)
Nyt ois kuva uudesta setistä. Laatu on huono kun kuva on kännykällä otettu ja näköjään vähän pääsi tärähtämäänkin. Otan paremman joskus myöhemmin. Tässä nää nyt kuitenkin on:

http://muusikoiden.net/dyn/users/84425.jpg

Ei tullutkaan jammuja meikäläiselle vaikka alunperin sellaisia vähän kaavailin, mutta enköhän minä näilläkin pärjää. :)

E: Niin ja noi pellit eivät siis ole minun, setti vain.
kimizu
27.02.2011 16:50:39
Weetoz: Nyt ois kuva uudesta setistä. Laatu on huono kun kuva on kännykällä otettu ja näköjään vähän pääsi tärähtämäänkin. Otan paremman joskus myöhemmin. Tässä nää nyt kuitenkin on:

Ei tullutkaan jammuja meikäläiselle vaikka alunperin sellaisia vähän kaavailin, mutta enköhän minä näilläkin pärjää. :)

Erittäin maukkaat!
"Its a matter of taste. Taste is a matter of personality. There is bad taste and my taste, which is good off course..."
Kailis
27.02.2011 16:58:35

lkx: Reikä logon kohdalle?

Nerokasta Watson!!!
Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss
M. Kekki
27.02.2011 18:32:01

Weetoz: Nyt ois kuva uudesta setistä. Laatu on huono kun kuva on kännykällä otettu ja näköjään vähän pääsi tärähtämäänkin. Otan paremman joskus myöhemmin. Tässä nää nyt kuitenkin on:

Ovat kyllä hemmetin hienot - lähes kadehdittavat.
Ei surkutella vaan tehdään!
hollmi-5
27.02.2011 18:42:00

Hienot. Oletteko verranneet viereiseen settiin soundipuolta?
Soundit, piuhat ja kajarit.
Weetoz
27.02.2011 19:17:25
hollmi-5: Hienot. Oletteko verranneet viereiseen settiin soundipuolta?

No minä olen kyllä noilla Visioneillakin muutaman kerran soittanut, ja onhan siinä aika
huima ero. En tykkää niistä oikein yhtään. Minusta ne on jotenkin yllättävänkin vaisut, kun ottaa huomioon, että esim. Yamahan Stage Customeista (uusista sekä vanhoista), ja vanhoista Pöörlin Exporteistakin olen saanut kuitenkin ihan kelpo soundit joskus ruuvailtua. Noi Visionit ovat minusta vaan todella munattomat ja hengettömät. Bassari on ainut missä tuntuisi edes vähän olevan jotain yritystä, mutta ei sekään mikään kummoinen ole. Kyllähän ne treenimielessä ovat ihan käyttökelpoiset, mutta noin muuten siis ainakaan minä en niistä innostu yhtään.

DW:t taas ovat sellaiset, että en tiedä miten ne voisivat enää kuulostaa paremmilta. Ainakin sellaiset melko modernit, hyvin soivat pop/rock-soundit toimii erinomaisesti tuolla setillä, ja sellaisia soundeja minä yleensä eniten tarvitsenkin. Kalvokaupoilla pitäisi vielä päästä käymään, alkaa vaan rahat olemaan taas melko vähissä...

Toivottavasti kukaan Visionien ystävä ei tästä viestistä turhaan harmistu, makuasioitahan nämä kuitenkin ovat.

Kiitokset kaikille settiäni kehuneille.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)