Vladi 24.02.2011 23:44:46 | |
---|
TheMurno: Siinä on yks välilyönti perässä. Mulla ainakin auttoi, kun sen pyyhki pois. E: Preesensiin. : ) Katos niinpäs onkin. Noh, Räbbänä päättäköön korjaako nykyisen linkin vai laittaa uuden. Mulle ei oo väliä. :) |
TheMurno 24.02.2011 23:46:27 | |
---|
Vladi: Katos niinpäs onkin. Noh, Räbbänä päättäköön korjaako nykyisen linkin vai laittaa uuden. Mulle ei oo väliä. :) Juu, mutta kyllähän tuo saattaa viedä joitain äänestäjiä pois, kun linkistä ei avaudukaan mitään. : S Fake and gay |
Jii 24.02.2011 23:47:44 | |
---|
TheMurno: Juu, mutta kyllähän tuo saattaa viedä joitain äänestäjiä pois, kun linkistä ei avaudukaan mitään. : S Juuri näin. Onhan tuo korjattava. Pikaviestiä, niin huomenna varmaan asia on kuosissa. Southbound again don't know if I'm going or leaving home |
Vladi 24.02.2011 23:48:10 | |
---|
TheMurno: Juu, mutta kyllähän tuo saattaa viedä joitain äänestäjiä pois, kun linkistä ei avaudukaan mitään. : S Juu tarkoitinkin sitä, että poistakoon joko sen välilyönnin linkin perästä tai korvatkoon koko höskän uudella linkillä. :) |
TheMurno 24.02.2011 23:50:42 (muokattu 24.02.2011 23:51:03) | |
---|
Vladi: Juu tarkoitinkin sitä, että poistakoon joko sen välilyönnin linkin perästä tai korvatkoon koko höskän uudella linkillä. :) Hoho, toi mun viesti menikin vähän toiston puolelle. : D Fake and gay |
MikaHekkanen 25.02.2011 11:37:29 | |
---|
Ajatusleikki. Kuka olisikaan "oikeissa" missikisoissa kuka... Tässä ne, joille annoin pisteitä. 16. MadMatt - Fender CS '60 Heavy Relic Stratocaster Ikä näkyy, samoin kuljetut kilometrit, mutta viehättävyys ei katoa. Helena Lindgren 58. kuolio - Fender telecaster Dennis Rodman 9. Mr.Speed - Amfi Routa Arctica Misseistä ei tällaista särmää oikein löydy. Halle Berry 3. Estranged - Ibanez Artist AM-70 Kukas muu se olisikaan lämpöisän kaunis, iätön, virheetön kuin Isabella Rossellini. Tai Audrey Hepburn. 103. elsewhere - Fender Jazzmaster 1962 Reissue Klassista blondin muotojen pehmeyttä. Marilyn Monroe |
manto 25.02.2011 15:55:53 | |
---|
|
MikaHekkanen 25.02.2011 15:58:05 | |
---|
manto: Onko tuossa tehty jo joku esikarsinta, kun mun thinlineä en listalta löytänyt? Sivulla 5 on "ilmoittautuminen" :-) http://muusikoiden.net/dyn/users/66663.jpg Hurrr... eihän tuollaista voi kisaan ottaa mukaan, muitten pärjäämismahdollisuudet kun heikkenevät huomattavasti. |
Räbbänä 25.02.2011 18:00:28 | |
---|
manto: Onko tuossa tehty jo joku esikarsinta, kun mun thinlineä en listalta löytänyt? Sivulla 5 on "ilmoittautuminen" :-) http://muusikoiden.net/dyn/users/66663.jpg Hups! Pahoittelen. Editoin Telen listan jatkoksi. "Siut pitäs kyllä survoo turkinhihhaan ja nussii ulos uuvelleen. Jottain on pahasti miehessä pielessä. Vai liekkö vaan miun mualimankahtomus suppea. Voi se olla sitäkin, mie oon mualta." - Karvamammutti |
MikaHekkanen 25.02.2011 18:08:05 | |
---|
Räbbänä: Hups! Pahoittelen. Editoin Telen listan jatkoksi. Päivittelin antamiani pisteitä tämän lisäyksen huomioiden. |
Miikathebest 25.02.2011 18:26:48 (muokattu 25.02.2011 18:27:32) | |
---|
manto: Onko tuossa tehty jo joku esikarsinta, kun mun thinlineä en listalta löytänyt? Sivulla 5 on "ilmoittautuminen" :-) http://muusikoiden.net/dyn/users/66663.jpg Hih! Pakko heittää Töytärin kitaralle pisteet, vaikka olisikin vähän toivomisen varaa :) Liikaa säröä! |
"Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
MikaHekkanen 25.02.2011 18:44:11 | |
---|
Miikathebest: Hih! Pakko heittää Töytärin kitaralle pisteet, vaikka olisikin vähän toivomisen varaa :) Parikin juttua tuossa eroaa omista ihanteistani, mutta kokonaisuus kyllä toimii. |
aptele 25.02.2011 21:36:37 | |
---|
jokainen kitara on laulun, arvoinen ja kaunis omalla tavallaan.Töytärin tele on lähimpänä omaa ihannekuvaa,olisi täydellinen teletallalla ja p-90 mikeillä.Jos pisteitä olis jaettu 10.lle olisi joku amfi ja ruokangas ja äpärä tele vielä saanut multa pisteitä.Omasta Epiphonesta täsmentäisin vielä, että kitaran vuosimalli on noin about 1944 tai 45, ja väri oikeasti paljon hianompi sunburst vihreä, eli argentiina green muttä tätä ei sonyn digikamera oikein ymmärtänyt, johtunee punaisesta taustasta. |
Jii-Gee 27.02.2011 12:18:09 | |
---|
Räbbänä: Saa myös tietty ihan asiallisia ehdotuksia heitellä kilpailun jatkoa ajatellen sekä mahdollisia parannusehdotuksia sääntöpuoleen. Tuli vaan mieleen..; Tuolla kun nyt on nää ansiokkaat "Vuoden hevikeppi" ja "Vuoden 2011 rumin sähkökitara ",niin olisko vielä tilausta esim vaiks "VUODEN 2011 RUMIN / PAKSUIN HEWI-MUUSIKKO AS HIMSELF" -tyyppiselle skaballe !!?? Kaikki mukaan,siis bassonpelaajat & kannuttajat jne yms ..ja roudarit / autokuskit.. " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
munkero 27.02.2011 13:08:52 | |
---|
Jii-Gee: Tuli vaan mieleen..; Tuolla kun nyt on nää ansiokkaat "Vuoden hevikeppi" ja "Vuoden 2011 rumin sähkökitara ",niin olisko vielä tilausta esim vaiks "VUODEN 2011 RUMIN / PAKSUIN HEWI-MUUSIKKO AS HIMSELF" -tyyppiselle skaballe !!?? Kaikki mukaan,siis bassonpelaajat & kannuttajat jne yms ..ja roudarit / autokuskit.. Ehdoton kyllä! Mulla olis varmaan kuvakin valmiiks jäsenkuvauksessa... More than you can afford pal. Amfisound. TWO, THREE, FOUR! |
Juicy 27.02.2011 16:11:16 (muokattu 27.02.2011 16:13:06) | |
---|
Jii-Gee: Tuli vaan mieleen..; Tuolla kun nyt on nää ansiokkaat "Vuoden hevikeppi" ja "Vuoden 2011 rumin sähkökitara ",niin olisko vielä tilausta esim vaiks "VUODEN 2011 RUMIN / PAKSUIN HEWI-MUUSIKKO AS HIMSELF" -tyyppiselle skaballe !!?? Kaikki mukaan,siis bassonpelaajat & kannuttajat jne yms ..ja roudarit / autokuskit.. Niin, Räbbänällähän tosiaan ei ole mitään tekemistä noiden muiden kisojen kanssa... =) Muutenkin on aistittavissa lievää katkeruutta em. skabojen pystyttäjiltä. Joitain näemmä loukkaa syvästi kerran vuodessa järjestettävä "listaamisketju" tai se ettei oma namipala pärjääkään kovin hyvin. E: En siis viittaa välttämättä suhun, kun tuskin olit kovin tosissaan tän kanssa... Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
vvaltsu 27.02.2011 16:14:33 | |
---|
Juicy: Niin, Räbbänällähän tosiaan ei ole mitään tekemistä noiden muiden kisojen kanssa... =) Muutenkin on aistittavissa lievää katkeruutta em. skabojen pystyttäjiltä. Joitain näemmä loukkaa syvästi kerran vuodessa järjestettävä "listaamisketju" tai se ettei oma namipala pärjääkään kovin hyvin. E: En siis viittaa välttämättä suhun, kun tuskin olit kovin tosissaan tän kanssa... Tämä. Jos oma hevikeppi ei pärjää, sille täytyy järjestää oma kisa, että tulisi edes vähän pojoja. Kyllä tuolla alkuperäisessä skabassa on mm. Speedon Amfisound saanut aimo kasan pojoja, turha valittaa mistään bluespatuista ja semmosista. Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur | I feel like a king, when I swing my thing -Günther |
MikaHekkanen 27.02.2011 18:11:45 | |
---|
munkero: Ehdoton kyllä! Mulla olis varmaan kuvakin valmiiks jäsenkuvauksessa... Ruipelo hiljaa siellä! |
CountX 21.09.2012 21:54:33 | |
---|
Joku tarmokas kansalainen voisi kohta perustaa missikisat 2012 hässäkän. Mie maalasin just kitaran, ja sitä pitäis päästä esittelemään (jahka saan sen vielä kasattua). Whatever you got, I'm against it. |