nahkahuppu 24.02.2011 22:49:24 | |
---|
Jucciz: Ei tämmöstä skabaa erikseen tarvita. Sen kun vaan kattoo tuon perusmissikisan lopputulokset ja lähteekin lukemaan tuloksia listan loppupäästä. No tämä postaus antoi intoa lukea tämä ketju loppuun. Täsin turha nillitys jonka olisi voinut pitää sisällään. Muttakun omat valinnat ja soittimet ja tyyli ja mielipiteet ovat ainoita oikeita. Väittäisin tätä henkiseksi köyhyydeksi/ vammaksi. Pisteeksi I:n päälle laittaisin vielä itsekeskeisyyden. |
baba o riley 24.02.2011 22:54:10 | |
---|
Sipasama: Kahtotaan jos tällaane lähtis käyntiin. Elikkä nyt kun vielä jäljitellä kitaramissikisojen lopputuloksia, niin voisi olla näppärä polkaista käyntiin äänestys rouheimmalle metallikepille. Säännöt 01. Vain yksi kuva/osallistuja 02. Kuvan tulee olla omasta kitarastasi, jonka omistat tälläkin hetkellä. 03. Kuvia ei saa mennä poistelemaan. 04. Ongelmien ilmaantuessa sääntöjä voidaan tiukentaa. Kitaran siis ei tarvitse olla mikään miljoonasakarainen hevikirves. Kitara on tervetullut kilpailuun jos osallistuja määrittelee sen itse metallipiireihin soveliaaksi (Jos ongelmia ilmaantuu, niin määritän tarkemmat kriteerit kitaralle. Tarkoitan lähinnä, ettei tänne ala tulla tämänkaltaisista kitaroista kuvia http://1.bp.blogspot.com/_xWjoeLNcm … 61+fender+jazzmaster+white+face.JPG) Hauskaa sinänsä että dean fertita/queens of the stone age vetää m.m just jazzmasterilla. joten... stuck your heavy up your ass.. |
Vladi 24.02.2011 22:57:28 | |
---|
nahkahuppu: No tämä postaus antoi intoa lukea tämä ketju loppuun. Täsin turha nillitys jonka olisi voinut pitää sisällään. Muttakun omat valinnat ja soittimet ja tyyli ja mielipiteet ovat ainoita oikeita. Väittäisin tätä henkiseksi köyhyydeksi/ vammaksi. Pisteeksi I:n päälle laittaisin vielä itsekeskeisyyden. Huomaatko tehneesi tällä kirjoituksella juuri saman asian, mistä Jucciz:kselle valitat? |
nahkahuppu 24.02.2011 23:24:23 | |
---|
Vladi: Huomaatko tehneesi tällä kirjoituksella juuri saman asian, mistä Jucciz:kselle valitat? En, etkä sinä ymmärrä lukemaasi. Tämä ei ollut hyökkäys ketään vastaan. Juccizta käytin esimerkkinä koska hän nyt sattuu usein sorkkimaan asioita joihin henellä ei ole mitään rakentavaa sanomista. Ja jos nyt summataan, jos ketju ei miellytä, ei sinne tarvitse mitään reveltää. Tämä asiahan ei ole pelkästään tämän ketjun ongelma. Tämä on ainakin kitarakamat alueen ongelma, ja kai tätä muillakin alueilla ilmenee. Tämä mistä nyt avauduin, johtaa siihen ettei Mnet oikein palvele kuin niitä jotka täällä huvikseen kättävääntää asioista joita ei voi ratkaista. siksipä tänne hyvin harvoin syntyy oikeasti hyviä ja asiapitoisia ketjuja. |
akisetä 25.02.2011 00:21:36 | |
---|
Olen nahkahupun kanssa samaa mieltä. Joskus jopa tuntuu, että onkohan Mnetistä tulossa seuraava suomi24. Esimerkiks, en tiedä onko täällä jotain suomi-iskelmälle omistettua aluetta, mutta vaikka olisikin, niin en mene sinne huutelemaan että suomi-iskelmä on paskaa ja niiden soittokamat on rumia tai huonoja, vaikka en iskelmästä itse välitäkään pätkän vertaa. Puhumattakaan että menisin sinne latelemaan jotain väheksyviä kommentteja. Ja nämä kitaramissikisat.. Se naapurin uudenkarhea bemarikin saattaa olla toisen mielestä hienoin auto ikinä, ja toisen mielestä ruma kuin esterin karvainen perse. V*ttu se on ihan hyvä, ei tarvii aina valittaa! |
Lego 25.02.2011 02:13:44 | |
---|
Me gusta. SWOLLEN EYE VIEW
Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan. |
Murgo 25.02.2011 07:52:12 (muokattu 25.02.2011 07:56:05) | |
---|
Hupulle plussaa, en myöskään ymmärrä mikä synkeä kauna muuten niinkin sympaattisen ja monista asioista perilläolevan oloisella persoonalla kuin Jucciz on hevimiehiä- ja kitaroita vastaan että lähes jokaiseen hevikitaroita käsittelevään pitää tulla kertomaan miten hevi on paskaa ja hevikitarat rumia suunnikkaita jollaisilla ei kukaan "aikuinen" soita? Mitä pahaa me hevimiehet olemme hänelle tehneet? (Lasken tässä itseni hevimieheksi vaikka aika kaikkiruokainen "sika" olenkin, minulle kelpaa jazzista iskelmään ja klassisesta kansanmusiikkiin, tosin kaikissa lajeissa on ihan biisikohtaista mistä pidän tai en, saatan pitää jostain tietyn artistin biisistä ja toisaalta inhota jotain saman esittäjän toista tekelettä). Musiikkimaku (ja taide yleensäkin) kun on nimenomaan niitä harvoja asioita maailmassa jotka ovat OIKEASTI maku- ja mielipidekysymyksiä ja joissa ei ole olemassa faktoja tai oikeaa ja väärää vaan jos sitä joku tykkää kuunnella niin se on oikeaa ja arvokasta, toisaalta sellaista musaa jota kukaan ei halua kuulla ei juuri kukaan teekään, minimivaatimus kun on että edes tekijä itse tykkää. Tottakai voi sanoa ettei pidä jostain musiikkilajista, se on mielipide ja siihen on jokaisella oikeus, mutta on kyllä melkoisen rajoittunutta julistaa kerran toisensa jälkeen "pyhänä totuutena" että koska ei itse satu jostain pitämään niin se on arvotonta pasnaa. En minäkään mitenkään kauheasti välitä jostain hiphopista tai teknosta mutta en silti ole ko. tyylilajien keskusteluissa kertomassa että "eihän tuollainen säestetty runonlausunta tai tietokoneen soittama monotoninen jumputus mitään oikeaa musiikkia ole". Tämän ketjun tarpeelisuudesta olen kyllä samaa mieltä kuin pari aiempaakin kommentoijaa, se on päällekkäinen tuon missikisaketjun kanssa ja siten tavallaan turha. Onhan tuolla toisessakin ketjussa "hevikeppejä" ja uskoisin että enemmistö tällä palstalla roikkuvista kuitenkin osaa arvostaa myös niiden kauneutta vaikkei ehkä pidäkään omista mielipiteistään niin kovaa meteliä. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
the-Antero 25.02.2011 11:27:42 | |
---|
Murgolle: Täyttä asiaa puhut, hyvä :) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
munkero 25.02.2011 11:34:07 | |
---|
More than you can afford pal. Amfisound. TWO, THREE, FOUR! |
Painajaismainen 25.02.2011 12:07:21 | |
---|
|
Traditional 25.02.2011 12:27:34 | |
---|
"onko tuo minun karvani?" |
Lego 25.02.2011 14:34:49 | |
---|
munkero: Pentagrammit otelaudassa, kvlt as fuck! Nimenomaan, kysehän on hevikepeistä. Me gusta. SWOLLEN EYE VIEW
Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan. |
Hevikepin määritelmää pyydettiin, niin tässä minun näkemykseni: Kitaran ei tosiaankaan tarvitse olla suunnikas, telecasteri ja jazzmasterikin voivat olla jonkun mielestä hyvinkin rouheita hevikeppejä. Se on katsojan silmissä se mitenkä kitaransa määrittelee. Itsellä on kuvaa vastaava Tokai http://www.guitar.co.uk/documents/2452/2452-large.jpg eikä se tosiaankaan ole kirves eikä mikään sinnepäinkään mutta omasta mielestäni se on hyvin sovelias metallipiireihin. Eli jos pidät kitaraasi hevikeppinä tai edes metallipiireihin soveliaana, niin siinä tapauksessa se on sitä. Tämä on minun määritelmäni asiasta.Mielipide on vapaa. Kiitokset heille, jotka määrittivät omaa käsitystään taiteesta yleisesti. Et oo vittu tosissas! |
lavaamo 25.02.2011 16:19:44 | |
---|
No laitetaan kisan vauhdittamiseksi yksi keppi lisää. Eli kaikkien hevikeppien äiti, jo vintageikään ehtinyt ja elämää nähnyt Jackson RR Custom http://tinyurl.com/6byvo4nHuonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Juicy 25.02.2011 16:27:37 (muokattu 25.02.2011 16:28:19) | |
---|
Kai määki sitte: http://muusikoiden.net/dyn/users/84192.jpg Jackson Stars KV-TN02 Blue Ghost Flame. Ihan perusjaskojen speksit, mm. compound radius, 25,5''-skaala, neck-thru, JB/Jazz-mikitys, FRT-joku OFR, yms. Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
Miikathebest 25.02.2011 18:42:11 (muokattu 25.02.2011 18:43:05) | |
---|
Liikaa säröä! |
Karvamammutti 25.02.2011 18:44:20 | |
---|
STOP RIGHT THERE, CRIMINAL SCUM! |
MikaHekkanen 25.02.2011 18:59:18 | |
---|
Jaa mää vai? http://muusikoiden.net/dyn/users/78975.jpg Japanialainen likimain ikämiessarjan Squier, ei kuitenkaan JV vaan pari vuotta myöhäisempi Exxxxxx-sarjanumeroitu eli 1984 tehty ja samaisena vuona uutena ostamani Stratocaster. Kuvassa tuo on vielä hevitettynä, mikkeinä on tallassa SD Hot Rails ja keskellä sekä kaulassa SD Cool Rails. |
Jucciz 25.02.2011 23:14:35 | |
---|
Tuli muuten tän ketjun otsikosta mieleen: haetaanko tässä todella vuoden 2011 parasta hevikeppi-ilmoittautumista? Montako näitä ilmoittautumisia edes on ollut kaikkiaan, jos tässä haetaan (ilmeisesti) niistä kaikkein parasta? Oli miten oli, vuoden "keksi itse mikä tahansa" on mielestäni muutenkin syytä ratkaista siinä vaiheessa, kun vuotta on kulunut vajaat kaksi kuukautta. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Karvamammutti 25.02.2011 23:19:30 | |
---|
Jucciz: Tuli muuten tän ketjun otsikosta mieleen: haetaanko tässä todella vuoden 2011 parasta hevikeppi-ilmoittautumista? Montako näitä ilmoittautumisia edes on ollut kaikkiaan, jos tässä haetaan (ilmeisesti) niistä kaikkein parasta? Oli miten oli, vuoden "keksi itse mikä tahansa" on mielestäni muutenkin syytä ratkaista siinä vaiheessa, kun vuotta on kulunut vajaat kaksi kuukautta. Noh, noh, otappas nyt vaan se kamera kauniiseen käteen ja mene ottamaan kuvia niistä suunnikkaistas. Siulla on niitä kuitenkin jossain komerossa piilossa :D STOP RIGHT THERE, CRIMINAL SCUM! |