Aihe: Laulu: Harja 1 | |
---|---|
![]() 25.02.2011 13:14:42 | |
Pistinpä sitten vahingossa tämän ensin tuonne Yleisen keskustelun puolelle. Onneksi huomasin samantien. Olen muistaakseni joskus aikoja sitten laittanut tännekin näytille tämän tekstin, mutta nyt kun se on viimein valmistunut, ja olen sitä mieltä, että kyseessä saattaa olla (ainakin omasta mielestäni) mahdollisesti selkeimmin itseni kuuloinen kappale koskaan, niin asetan sen vielä teidän tarkastelevan silmän alle. Kyseessä on siis Harja -niminen laulu, joka synnyttämistä voisin verrata karkeasti oikeaan synnyttämiseen :D (sellaistahan en tosin luonnollisesti ole itse kokenut), yhtä aikaa sekä hyvin vaikea, pelottava, helpottava, toivottu ja rakastettava kokemus. Jotkut ihmiset ovat pitäneet tekstistä, toisille se on ollut liian ahdistava ja jotkut eivät ole päässeet sisälle ollenkaan. Itselleni lähinnä tämän laulaminen ihmisille on aina hieman vaikeaa. Tuomitkaa, olkaa hyvät. :) Laulun itsessään voi kuunnella tästä linkistä: http://www.myspace.com/ruoto/music/songs/harja-80044433?ap=1 Harja alla pinnan virrassa mustan veden armoilla aallokossa hukkuneena mieleni ruumiini minä tein kaiken mitä minun käskettiin vaan saanut en edes sulkaa joutsenen _ palasina, osiin lyötynä hakattuna kappaleiksi murrettuna suruun sydämeni ruumiini minä tein kaiken mitä minun käskettiin ja nuolen selkääni sain, sijani kosken pyörteisiin kai harja jo vuotaa verta, äiti kai harja jo vuotaa kai harja jo vuotaa verta, äiti kai harja jo vuotaa ei riitä taitoni seisauttamaan juoksua veren anna anteeksi äiti kun sanaasi - kuunnellut en en uskonut, näin kesken matkan ikävä kotiin yllättää kerro terveiset siskoille pidä pystyssä pää vai noudatko minut täältä luota noutajain äiti noudatko minut mailta mustan lautan soutajain murrettuna suruun sydämesi ruumiini kai harja jo vuotaa verta, äiti kai harja jo vuotaa pelastatko minut, äiti astutko rajan taa Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! | |
![]() 25.02.2011 13:25:07 | |
Kappale tuottaa monia mielleyhtymiä. Mukkamaisissa maisemissa, tai vaikka elokuva Syvä joki. Syvälle minuteen viety teksti, se kuuluu ja kuulostaa hyvältä. Hyviä tehosteita. luonto mukana luonnossaa. Aito teksti, Pidän tästä! Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)